Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 13:19
Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel, CR!
Oud 30-07-2013, 13:20
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Je bent verdorie zelf naar
Nee, serieus, ik verwacht dat ook echt niet van iedereen, maar wel een beetje van de mensen die dichtbij me staan (ouders, zussen, vriend, goede vriend(inn)en). En voor alle anderen vind ik het vooral vóór ze pleiten als ze hun best doen om iets te verzinnen, ongeacht het resultaat.
Maar waarom verwacht je dat dan? Omdat ze je zo goed kennen en dus zouden moeten kunnen inschatten wat jij leuk vindt? Of omdat je dan het idee hebt dat ze extra moeite voor je gedaan hebben?

Het is niet lelijk/aanvallend/stom bedoeld hoor, mocht dat zo overkomen. Ik heb er zelf gewoon niets mee, en vraag me dus af hoe dat dan voor jou (en anderen met jou) zit.
Verwijderd
Citaat:
Een medestander! Hoezee!
Verwijderd
Citaat:
Ik zou me ook een verwende prinses voelen in een jurk van 100 euro, overigens Ik heb er één van 80, en die draag ik ook nooit 'zomaar'.
Hmm. Ik heb juist eerder andersom, ik vind het zonde om veel geld aan kleding uit te geven als ik het toch niet vaak ga dragen. Dus bijv. een pak/broek voor een bruiloft wil ik ook naar mijn werk aan kunnen trekken
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik haalde zonet een stapel papier uit de keuken en daar vond ik een geplette, zwarte en beschimmelde banaan tussen
Oud 30-07-2013, 13:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik hou ook niet van bloemige vrouwenluchtjes, die vind ik altijd naar toiletverfrisser ruiken Mijn lievelingsgeur is zwaar en zoet
Hmm, ik ben denk ik meer van lichte en fruitige dingen. Of zoete, subtiele luchtjes zoals kokos of chocola. eigenlijk wil ik gewoon ruiken als koekjes. Altijd.
Verwijderd
Citaat:
Ok, ga je teruggooien?

tihi
Ja maar ik doe eerst alsof het me niet deert en dan wel als je naar een bruiloft gaat in de broek waar je kont te dik voor is.
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom verwacht je dat dan? Omdat ze je zo goed kennen en dus zouden moeten kunnen inschatten wat jij leuk vindt? Of omdat je dan het idee hebt dat ze extra moeite voor je gedaan hebben?

Het is niet lelijk/aanvallend/stom bedoeld hoor, mocht dat zo overkomen. Ik heb er zelf gewoon niets mee, en vraag me dus af hoe dat dan voor jou (en anderen met jou) zit.
Beide Of nou ja, ik ben niet teleurgesteld als ze met iets aankomen dat ik niet heel bijzonder vind, dan sta ik er hooguit een beetje van te kijken. Dus eigenlijk meer de tweede reden. Ik vind dat je wel wat inspanning van goede vrienden/familie mag verwachten één keer per jaar
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En nu ga ik weer liggen, want ik ben misselijk as fuck en als ik lig, hoef ik ook niet zo vaak te rennen Dag, lui!
Ahwwwww. Thee en beterschap gewenst!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er zijn er wel een paar waar ik echt gék op ben, maar ik vergeet steeds die namen.
Ik hoef ook geen namen te weten, meer een beschrijving van de geur die je fijn vindt.
Qimm
Qimm is offline
voor mezelf vind ik frisse, bijna neutrale luchtjes het lekkerst. Geen bloemetjes en ook niet te zoet of zwaar

en mannen moeten gewoon naar mannen ruiken. Feromonen en prettige lichaamsgeur (dus geen sportschoenen of wasmand lucht )

Ik hou niet echt van parfums en dergelijke eigenlijk
Oud 30-07-2013, 13:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik koop bijna nooit dure dingen. De sandalen waar ik letterlijk al járen naar op zoek was en die ik eindelijk vorige week toch maar heb gekocht (na dagen twijfelen) kostten 50 euro en het voelde echt als zondigen
Oud 30-07-2013, 13:22
Verwijderd
Overigens heb ik broerlief een paar jaar geleden dit cadeau gedaan:

Gewoon, omdat 't kan.
Oud 30-07-2013, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef ook geen namen te weten, meer een beschrijving van de geur die je fijn vindt.
Téring, jij weet ook wel wat je vraagt.. Ik geloof over het algemeen dat ik vanille-achtige dingen wel lekker vind. Maar eh, dat is natuurlijk veel te summier.
Oud 30-07-2013, 13:24
Verwijderd
Oei, bandana's.
Oud 30-07-2013, 13:25
Verwijderd
Ik draag Rush 2 van Gucci en verder wil ik alles van Library of Fragrance maar de verzendkosten zijn like 40,- en ik kan geen goede reseller vinden binnen Nederland
Oud 30-07-2013, 13:26
Verwijderd
Ik hou wel van parfum, maar koop het ook niet vaak eigenlijk. Geuren beschrijven kan ik ook echt niet. Heb nu al twee jaar Loverdose van Diesel, en ik denk dat die zo'n beetje valt in de categorie "zwaar en zoet", maar dat weet ik niet eens zeker
Oud 30-07-2013, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn lievelings is Dolce & Gabbana 10 La Roue de la Fortune. Voordeel is dat het in een fles van 100ml zit, dus daar kan je een hele tijd mee vooruit Nadeel is dat het blijkbaar uit de schappen verdwijnt.
Oud 30-07-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik doe eerst alsof het me niet deert en dan wel als je naar een bruiloft gaat in de broek waar je kont te dik voor is.
HAH I knew it
Oud 30-07-2013, 13:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die beschrijving :')

Citaat:
Dolce & Gabbana 10 La Roue de la Fortune: De Risiconemer : Avontuurlijk en creatief – kernwoorden voor degenen die het leven als een verrassing zien. La Roue de la Fortune laat zich leiden door het lot. Dragers van dit parfum zijn onverschrokken, onconventionele deelnemers aan het
spel des levens.

De geur is bij de eerste beleving heerlijk vrouwelijk en bloemig, vooral door de basis van tuberoos, gardenia en jasmijn. De topnoten van roze peper, ananas en groene planten zorgen voor wat pit, terwijl de romige vanille, patchoelie en houtsoorten in de basis zorgen voor een heerlijke sensualiteit.
Oud 30-07-2013, 13:28
Verwijderd
Ik vond Das Parfum wel best leuk om te lezen trouwens.
Oud 30-07-2013, 13:29
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Beide Of nou ja, ik ben niet teleurgesteld als ze met iets aankomen dat ik niet heel bijzonder vind, dan sta ik er hooguit een beetje van te kijken. Dus eigenlijk meer de tweede reden. Ik vind dat je wel wat inspanning van goede vrienden/familie mag verwachten één keer per jaar
Ah, ok. Ik denk dat ik eigenlijk gewoon altijd inspanning van goede vrienden/familie verwacht, maar dan op andere manieren. Zomaar langskomen om even een kopje koffie te drinken, extra lang in de trein zitten om naar mij toe te komen omdat mijn lijf niet de energie heeft om halverwege af te spreken, kaartjes ontvangen zonder reden, me op mijn flikker geven als ik dom doe, etc, etc. Ik vind verjaardagen zelf niet echt belangrijk, ik waardeer dat soort dingen misschien juist wel meer als ze spontaan komen.
Zo vierde ik dit jaar mijn verjaardag niet, maar had ik wel het huis vol mensen zitten omdat zij verzonnen hadden dat dat toch eigenlijk niet kon. Dat had dus verder niets met mijn verjaardag te maken, maar wel met dat ze allemaal toch spontaan voor de deur stonden.

edit; en uiteraard is dit natuurlijk allemaal visa versa ook het geval. Niet dat ik vind dat een ander dat allemaal voor mij moet doen en ik nooit iets terug doe.
Oud 30-07-2013, 13:33
Neko*
Neko* is offline
Nu klink ik vast als een kei veeleisende vriendin, maar das heus niet waar! DP en WolterB naamzoek!
Oud 30-07-2013, 13:35
Verwijderd
Hahaha.
Oud 30-07-2013, 13:35
Verwijderd
Mja, ik weet niet, tuurlijk verwacht ik de rest van het jaar ook wel wat, maar de ervaring leert dat ikzelf over het algemeen meer inspanning vertoon dan zij Daar heb ik me maar bij neergelegd, ofzo. Alleen mijn beste vriendinnetje is wel goed in spontane dingetjes, maar dat verwacht ze ook volop van mij.
Oud 30-07-2013, 13:37
Verwijderd
Ik ben het eens met Neko. En kan antwoord geven nog voor de naamzoeks gevonden zijn.
Oud 30-07-2013, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik ben denk ik meer van lichte en fruitige dingen. Of zoete, subtiele luchtjes zoals kokos of chocola. eigenlijk wil ik gewoon ruiken als koekjes. Altijd.
Ruiken als koekjes <3. Dat zou best wel chill zijn.

Mijn vriendje vindt seductive van guess heel erg lekker. Is ook wel het parfum wat ik het meest gebruik volgens mij.
Oud 30-07-2013, 13:43
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mja, ik weet niet, tuurlijk verwacht ik de rest van het jaar ook wel wat, maar de ervaring leert dat ikzelf over het algemeen meer inspanning vertoon dan zij Daar heb ik me maar bij neergelegd, ofzo. Alleen mijn beste vriendinnetje is wel goed in spontane dingetjes, maar dat verwacht ze ook volop van mij.
Het is natuurlijk ook gewoon prima als dit zo voor jou werkt, ik was vooral benieuwd naar de achterliggende gedachte.
Oud 30-07-2013, 13:45
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ben het eens met Neko. En kan antwoord geven nog voor de naamzoeks gevonden zijn.

Je bent het wel veel met me eens vandaag he.
Oud 30-07-2013, 13:46
Verwijderd
Na goede vrienden van je wil ik jou zelf nu versieren. Het plan was waterdicht totdat je je ging verloven midden in het tienjarenplan.
Oud 30-07-2013, 13:47
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Maar ik ben opgegroeid met dat bioscoop onnodig is en uit eten alleen kan als je een jubileum of diploma hebt ofzo. Ik week me al los van die wereld en ik heb een jurk van 100 euro gekocht dus nu vind ik mezelf een verwende prinses.
Ik wil graag een foto van die jurk, ben wel benieuwd.

Citaat:
. Ondertussen ook nog een mooi Excel-sheetje gemaakt voor pokerprogressie
...

Citaat:
Ik heb een buisje parfum dat naar chocola ruikt

Citaat:
Ik draag Rush 2 van Gucci en verder wil ik alles van Library of Fragrance maar de verzendkosten zijn like 40,- en ik kan geen goede reseller vinden binnen Nederland
Die Library of Fragrancedingen vallen tegen in het echt, trust me.
Oud 30-07-2013, 13:47
Neko*
Neko* is offline
Ik ben vandaag eindelijk weer eens een dag niet misselijk, maar nu heb ik dus heel de tijd zin in pizza en wraps en chips en nootjes en dergelijke. Volgens mij is het compensatie aandrang voor de 4 dagen die ik alleen op fruit leefde.
Oud 30-07-2013, 13:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Of een Fleshlight.
Oud 30-07-2013, 13:49
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Na goede vrienden van je wil ik jou zelf nu versieren. Het plan was waterdicht totdat je je ging verloven midden in het tienjarenplan.
Dan was het plan toch niet zo waterdicht als je had gedacht! Misschien dat je een van mijn naamgenoten kan omvormen?
Oud 30-07-2013, 13:51
Verwijderd
Ik krijg alleen trouw cadeautjes van Turk en van mijn ouders, omdat ik mijn verjaardag nooit vier. Ik ben ook niet zo goed in cadeautjes krijgen, dus dat vind ik meer dan prima.

Er is wel één vriendin die dat weleens weet te omzeilen. Vorig jaar had ze 't cadeau in kwestie al in mijn huis verstopt en 'm aangekondigd met een kaartje. En eens per zoveel jaar dwingen mijn vrienden me om uit eten te gaan, dan zijn er ook cadeaus.
Oud 30-07-2013, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Die Library of Fragrancedingen vallen tegen in het echt, trust me.
Ja? Waarom dan?
Oud 30-07-2013, 13:52
Verwijderd
Ik vind een fleshlight geen verkeerd cadeau, eigenlijk. Maar misschien niet voor je broer, ja.
Oud 30-07-2013, 13:54
Verwijderd
Ik dacht 1) trouwcadeautjes, geen spatie en 2) wat hebben jullie toch een malle vriendschap, trouwcadeautjes geven.

Oh wacht
Oud 30-07-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Dan was het plan toch niet zo waterdicht als je had gedacht! Misschien dat je een van mijn naamgenoten kan omvormen?
Not the same!
Oud 30-07-2013, 13:56
Verwijderd
Bij voorkeur niet zo'n kitschy ding zijn met een kut erop, maar iets van Tenga ofzo. Als je een meisje een vibrator cadeau doet maak je daar ook geen realistisch model incl. balzak van.

Of nouja, kan wel, natuurlijk, maar dan wordt het zo jolig allemaal.
Oud 30-07-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht 1) trouwcadeautjes, geen spatie en 2) wat hebben jullie toch een malle vriendschap, trouwcadeautjes geven.

Oh wacht
Dat je mij verdenkt van de Engelse ziekte doet mij pijn in 't diepste van mijn spellingnazihart.
Oud 30-07-2013, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Dat je mij verdenkt van de Engelse ziekte doet mij pijn in 't diepste van mijn spellingnazihart.
Ja fractie van een seconde, niemand vertrouwen. Beschadigd meisje ben ik. Sorry dat je er onheus door wordt bejegend.
Oud 30-07-2013, 14:00
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ja? Waarom dan?
Ik vond ze niet zo getrouw als ik had gehoopt en vooral erg chemisch.
Oud 30-07-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vond ze niet zo getrouw als ik had gehoopt en vooral erg chemisch.
HMMM.
Oud 30-07-2013, 14:09
Verwijderd
Aardig deuntje. Wel een vrouwenstem, dus Pip moet 't niet.
Oud 30-07-2013, 14:13
Verwijderd
Pip vind/vond Hooverphonic toch ook gaaf? (en terecht)
Oud 30-07-2013, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aardig deuntje. Wel een vrouwenstem, dus Pip moet 't niet.
Houdt Pip ook niet van zangeressen?
Oud 30-07-2013, 14:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
een vriend van me vertelde me trouwens ooit dat hij een fleshlight had gebruikt en dat hij er helemaal schraal van was geworden. 'Maar ja, je gaat halverwege niet stoppen natuurlijk'.
Oud 30-07-2013, 14:18
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik kende iemand met een doorzichtige Fleshlight
Oud 30-07-2013, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Houdt Pip ook niet van zangeressen?
Nee. Ik ook niet, trouwens, maar dit vind ik wel goed Lekker strijdlustig-melancholisch met een hint van optimisme.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten