Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2013, 23:03
Verwijderd
Citaat:
ik ben er in elk geval wel geweest en ik vond het een duffe ingeslapen saaie en vooral knijterlelijke kutstad
Geek side note here: Emmen is niet eens een stad, het is een dorp want geen stadsrechten
Advertentie
Verwijderd
Ik hou misschien wel meer dan Twente dan goed voor me is
Verwijderd
Ik dacht vroeger altijd dat het En-scheeede was. Wat natuurlijk ook veel logischer is, maar in het oosten kunnen ze vast niet spellen! /wegrent voor deadlock
Verwijderd
Citaat:
Geek side note here: Emmen is niet eens een stad, het is een dorp want geen stadsrechten
Die bepaling bestaat niet. Den Haag is in dat geval ook een dorp.
Oud 20-08-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik hou misschien wel meer dan Twente dan goed voor me is
kom maar een keer logeren dan!
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht vroeger altijd dat het En-scheeede was. Wat natuurlijk ook veel logischer is, maar in het oosten kunnen ze vast niet spellen! /wegrent voor deadlock
In het Nederlands heb je gelijk maar in het Twents niet
Verwijderd
Citaat:
kom maar een keer logeren dan!
Okay
Verwijderd
Citaat:
En terecht.
Oud 20-08-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
*SgtPorkbeans voelt zich ook aangesproken want Zuid Oost Drenthe*
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik ook! Ik vind het nog steeds logischer, maar pas me braaf aan
Verwijderd
Citaat:
In het Nederlands heb je gelijk maar in het Twents niet
Ik spreek verdomme geen Twents
Verwijderd
Citaat:
Okay
Verwijderd
Citaat:
*SgtPorkbeans voelt zich ook aangesproken want Zuid Oost Drenthe*
Ja maar voor jou ben ik niet bang.
Verwijderd
Daarom snapt iedereen buiten Twente ook Pluskut maar binnen Twente bijna niemand.
Oud 20-08-2013, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ja maar voor jou ben ik niet bang.
Als ik er met de trekker aan kom dan
Verwijderd
Citaat:
Daarom snapt iedereen buiten Twente ook Pluskut maar binnen Twente bijna niemand.
Ik kende hem nog niet, maar snap hem inderdaad.
Verwijderd
Citaat:
Ja, die vind ik stiekem zo slecht dat ik nog steeds van binnen moet gniffelen. Niveautje
Oud 20-08-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Als ik er met de trekker aan kom dan
Mijn Ford Ka'tje gaat vast sneller.
Verwijderd
Kronos blafte net tegen een huisgenoot en het klonk echt zo raar
Verwijderd
Citaat:
Ja, die vind ik stiekem zo slecht dat ik nog steeds van binnen moet gniffelen. Niveautje
Ik heb pas een niveau. 25 onder NAP
Oud 20-08-2013, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Kronos blafte net tegen een huisgenoot en het klonk echt zo raar
Rottweiler, toch? Gave honden zijn dat.
Citaat:
Ik heb pas een niveau. 25 onder NAP
Oud 20-08-2013, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Rottweiler, toch? Gave honden zijn dat.
Deze pwnt ze allemaal.

Citaat:
Zei ik toch
Oud 20-08-2013, 23:11
Verwijderd
Ik heb honger, kan iemand even een broodje hamburger komen brengen?
Iets anders ongezonds mag ook
Oud 20-08-2013, 23:12
Verwijderd
In Emmen is alles dicht natuurlijk.
Oud 20-08-2013, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Deze pwnt ze allemaal.

Zei ik toch
ik wil ook een hond ;(
Oud 20-08-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
In Emmen is alles dicht natuurlijk.
Wat dacht jij!

En bij de peperbus dan?
Oud 20-08-2013, 23:16
Verwijderd
De McDonalds is nog open en er zijn wat tankstations 24/7 open en de nachtwinkels zijn tot 02:00 open.
Oud 20-08-2013, 23:17
Verwijderd
Citaat:
De McDonalds is nog open en er zijn wat tankstations 24/7 open en de nachtwinkels zijn tot 02:00 open.
Nee dank je dan cross ik wel even naar de Mc in Emmen met mijn Ford Focus 1.4
Oud 20-08-2013, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Nee dank je dan cross ik wel even naar de Mc in Emmen met mijn Ford Focus 1.4
Volgens je voorsteltopic ben je zeventien.
Oud 20-08-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Volgens je voorsteltopic ben je zeventien.
Klopt, maar stiekem mag alles he
Oud 20-08-2013, 23:33
Verwijderd
Nee, ook stiekem mag er heel veel niet.
Oud 20-08-2013, 23:39
Verwijderd
Stiekem de Joden vervolgen.
Oud 20-08-2013, 23:45
Turk February
Turk February is offline

<3
Oud 20-08-2013, 23:51
Carn
Carn is offline
ik snap nu de titel pas, is natuurlijk een verwijzing naar Frost
Oud 21-08-2013, 00:00
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ik snap nu de titel pas, is natuurlijk een verwijzing naar Frost
Ja, en touching cloth betekent heel nodig moeten poepen.
Oud 21-08-2013, 00:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa heeft zo'n Brise whatever spray gekocht, die automatisch sprayt, maar ik schrik me elke keer de tering, want het klinkt alsof iemand telkens PSSSHHT doet /para
Oud 21-08-2013, 00:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, en touching cloth betekent heel nodig moeten poepen.
Oud 21-08-2013, 00:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jaaaaa!!! Ik vind 't echt geniaal. De grapdichtheid ligt ook echt belachelijk hoog. Kan niet wachten tot de nieuwe er is!
Oud 21-08-2013, 00:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jaaaaa!!! Ik vind 't echt geniaal. De grapdichtheid ligt ook echt belachelijk hoog. Kan niet wachten tot de nieuwe er is!
Ik moest heel vaak terugspoelen en pauzeren. Ik heb het gevoel dat ik alsnog het merendeel van de achtergrondgrappen gemist heb.

Modern Lesbian Milk.
Oud 21-08-2013, 02:04
Verwijderd
Ik ben bezig met één van mijn doelstellingen 2013-2014: gezond eten. En dan geen debiel dieet waarmee ik duizend kilo afval en weer tweeduizend aankom, maar gewoon een hoop veranderen. Ik ben me nu aan het verdiepen in suikervrij eten. En daarmee bedoel ik geraffineerde suikers. De ervaringen van mensen en hoe zij van allerlei problemen zijn afgeraakt beloven veel goeds.
Oud 21-08-2013, 06:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vond die bruinige juist helemaal niet mooi, sowieso moeten trouwjurken wit.

Overigens begrijp ik heus wel dat ze er een of ander ranzig plaatje heeft neergezet met een edit, jullie sadisten pushen net iets te hard om een pagina terug te kijken
Oud 21-08-2013, 06:37
Verwijderd
goeiemorgen!

schooltijd. gelukkig maar tot half2. lang leve uitval en tussenuren.
Oud 21-08-2013, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bezig met één van mijn doelstellingen 2013-2014: gezond eten. En dan geen debiel dieet waarmee ik duizend kilo afval en weer tweeduizend aankom, maar gewoon een hoop veranderen. Ik ben me nu aan het verdiepen in suikervrij eten. En daarmee bedoel ik geraffineerde suikers. De ervaringen van mensen en hoe zij van allerlei problemen zijn afgeraakt beloven veel goeds.

Is net een nieuw boek over verschenen. Ik vond het wat popiejopie overkomen toen ik enkele alinea's las, maar wellicht is het wat.
Oud 21-08-2013, 07:47
Verwijderd
Overigens is het al een hele uitdaging om de niet-snoepdingen suikervrij te eten (wat ik probeer, chocola laten staan ga ik niet proberen). Zelfs in (sommige merken) wraps zit suiker.
Oud 21-08-2013, 07:50
Qimm
Qimm is offline
*zwaait nog even met Twente vlaggetje*
Oud 21-08-2013, 07:53
Verwijderd
Citaat:

Is net een nieuw boek over verschenen. Ik vond het wat popiejopie overkomen toen ik enkele alinea's las, maar wellicht is het wat.
welke? de sugarchallenge? ik wil die misschien bestellen maar ik ben bang dat het naast goede adviezen ook een hoop blabla is qua zweefteefgehalte.

en ja, dat wordt lastig. maar er zijn best een hoop sites (met recepten) te vinden als je zoekt op suikervrij eten. Waaronder ook recepten met chocola waar 77% of meer cacao in zit omdat dat niet zo slecht is.
Oud 21-08-2013, 07:58
Verwijderd
Ik snoep gewoon niet meer, werkt als een tiet.
Oud 21-08-2013, 08:03
Verwijderd
Citaat:
welke? de sugarchallenge? ik wil die misschien bestellen maar ik ben bang dat het naast goede adviezen ook een hoop blabla is qua zweefteefgehalte.

en ja, dat wordt lastig. maar er zijn best een hoop sites (met recepten) te vinden als je zoekt op suikervrij eten. Waaronder ook recepten met chocola waar 77% of meer cacao in zit omdat dat niet zo slecht is.
Ik geloof deze, maar zeker weet ik het niet. http://www.bol.com/nl/p/100-procent-...0000011356731/
En ja, dat is vaak het probleem met dat soort boeken, dat er leuke recepten of adviezen instaan maar ook veel gedram en onzin. Nog los van dat ze vaak slecht geschreven zijn, zowel qua stijl als qua gebrek aan nuances. Sowieso mijn tip: baseer je altijd op meerdere bronnen, dan filter je met je gezond verstand de grootste onzin er wel uit.
Oh en deze is echt leuk (vind ik) http://www.bol.com/nl/p/een-pleidooi...01004008563576 Hij weerlegt een reeks onderzoeken die zogenaamd bewijzen dat melk goed voor je is, en tien jaar later het tegendeel, etc. Zijn grootste claim is dat we het allemaal niet zo goed weten, omdat het zo moeilijk te onderzoeken is, maar dat er wel een aantal leidraden te destilleren zijn.
Oud 21-08-2013, 08:03
Verwijderd
Zo. Werktijd. Met mn nog steeds brakke hoofd.
Oud 21-08-2013, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Pip, is afvallen nou het doel of gezond eten? Die twee zijn in mijn ogen namelijk absoluut niet hetzelfde. Je hebt het ook over “een hoop veranderen”. De meeste mensen hebben erg veel moeite met in een keer blijvend veel aan hun eetpatroon te veranderen, dat is lastig vol te houden, onder andere vandaar het jojo-effect. Beter is kleine stapjes daarin te nemen. Je bent ook al gestopt met roken, neem niet te veel hooi op je vork.

Je zegt terecht dat je geen debiel dieet wilt volgen. Dat is verstandig. Maar vervolgens begin je over suikervrij eten en geraffineerde suikers. In het algemeen is ieder dieet dat een bepaalde voedingsstof volledig uitsluit nu juist een debiel dieet…
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten