Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Modern Lesbian Milk. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben bezig met één van mijn doelstellingen 2013-2014: gezond eten. En dan geen debiel dieet waarmee ik duizend kilo afval en weer tweeduizend aankom, maar gewoon een hoop veranderen. Ik ben me nu aan het verdiepen in suikervrij eten. En daarmee bedoel ik geraffineerde suikers. De ervaringen van mensen en hoe zij van allerlei problemen zijn afgeraakt beloven veel goeds.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is net een nieuw boek over verschenen. Ik vond het wat popiejopie overkomen toen ik enkele alinea's las, maar wellicht is het wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja, dat wordt lastig. maar er zijn best een hoop sites (met recepten) te vinden als je zoekt op suikervrij eten. Waaronder ook recepten met chocola waar 77% of meer cacao in zit omdat dat niet zo slecht is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, dat is vaak het probleem met dat soort boeken, dat er leuke recepten of adviezen instaan maar ook veel gedram en onzin. Nog los van dat ze vaak slecht geschreven zijn, zowel qua stijl als qua gebrek aan nuances. Sowieso mijn tip: baseer je altijd op meerdere bronnen, dan filter je met je gezond verstand de grootste onzin er wel uit. Oh en deze is echt leuk (vind ik) http://www.bol.com/nl/p/een-pleidooi...01004008563576 Hij weerlegt een reeks onderzoeken die zogenaamd bewijzen dat melk goed voor je is, en tien jaar later het tegendeel, etc. Zijn grootste claim is dat we het allemaal niet zo goed weten, omdat het zo moeilijk te onderzoeken is, maar dat er wel een aantal leidraden te destilleren zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zegt terecht dat je geen debiel dieet wilt volgen. Dat is verstandig. Maar vervolgens begin je over suikervrij eten en geraffineerde suikers. In het algemeen is ieder dieet dat een bepaalde voedingsstof volledig uitsluit nu juist een debiel dieet… ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|