| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ben ik het met je eens overigens, maar ik hoop wel dat ik even mag zeggen dat kaas, tomaat en suiker me uitermate smerig lijkt. |
|
|
|
||
|
Citaat:
gewoon een heel dun laagje over de tomaat
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Nee grapje, maar ik vind het wat overdreven dat je je zo aangevallen voelt als je zelf met een nogal stevige stelling komt als
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
pastasalade met een blik gecondenseerde melk, een halve pot mayo en een halve kilo suiker ofzo ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat betreft dat laatste; Ertur zei dat
|
|
|
|
|
|
Wat ben ik ook een domme doos soms. Ik had gewoon al weken geleden moeten omschakelen naar een google-account blijkbaar, en JA HOOR, daar staan fucking veel mails die ik dus heb gemist :') Gelukkig niet zoveel belangrijke.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was vooral vol waardering en verbazing jouw proces aan het volgen Blijkbaar heb ik de anorexia hints gemist
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Fudge staat in de koelkast en de koekjes zijn uit de oven
Ik proefde net restjes fudge uit de pan en dat was LEKKER alsof mijn smaakpapillen in een draaimolen zaten. Ik kan echt niet wachten tot hij goed hard is <3 CR naamzoek, ik heb hem gemaakt met pure chocolade en gehakte hazelnoten, amandelen en cranberries.En de koekjes zijn ook goed gelukt en superlekker <3 Kokos en cranberries, nomnom! Wat is lekkere dingen maken toch leuk
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je snapt het nog altijd niet. Niemand stijgert over het gezond eten-deel.Wel over het deel dat jij zegt dat het een makkie is om dat te doen.En for the record: I'm not your friend, buddy
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
of gewoon banoffee pie moet je even uitzoeken hoe je die melk karamelliseert als het blik al open is. kan wel, ik weet alleen niet uit mn hoofd hoe. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed. Ik heb kledingsissues
|
|
![]() |
|