Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2013, 13:19
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Volgens mij is er echt NIKS dat zoveel los maakt in saai als praten over gezond eten en afvallen. Zo gezellig
ik vind dat juist wel leuk, een verhitte diskussie op z'n tijd
Advertentie
Oud 21-08-2013, 13:19
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Trimm en Turk: kennen jullie dit?

Spoiler
Oud 21-08-2013, 13:20
Verwijderd
Het forum minus Absinthe en een paar anderen maar dat werd een te lange zin.
Oud 21-08-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat juist wel leuk, een verhitte diskussie op z'n tijd
Tot je 10 pm's krijgt of het wel goed met je gaat en of je niet aan het doorslaan bent
Oud 21-08-2013, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Tot je 10 pm's krijgt of het wel goed met je gaat en of je niet aan het doorslaan bent
Oud 21-08-2013, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Echt? :')
Oud 21-08-2013, 13:24
Verwijderd
Ja lach maar, ik begin zelf te twijfelen of ik geen anorexia heb
Oud 21-08-2013, 13:25
Verwijderd
Het waren er geen 10 trouwens. 6.
Oud 21-08-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Het forum minus Absinthe en een paar anderen maar dat werd een te lange zin.
Ik bedoel meer dat er volgens mij helemaal niet zo over je tip gevallen wordt, maar dat het idee dat het voor iedereen even makkelijk is, niet helemaal klopt. Wat Qimm al zegt dus.
Oud 21-08-2013, 13:26
Verwijderd
Precies dat, wat Absinthe in de post hierboven zegt.
Oud 21-08-2013, 13:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik deed net heel gezond met een boterham met kaas en tomaat, en toen deed ik er ongezond suiker overheen. Vet lekker

Maar weet je, vreet zelf wat je wil vreten en dring je eigen vreetgewoontes niet op aan andere mensen, dan kunnen we het vast allemaal met elkaar vinden
Oud 21-08-2013, 13:28
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Om de een of andere reden is body issues hebben en ongedisciplineerd zijn meer maatschappelijk geaccepteerd dan fantiek zijn en streng voor jezelf.

Hmm deze post klinkt heel gemeen? Ik bedoel er in ieder geval niks mee, het is geen sneer naar iemand ofzo groetjeskusjes. Gewoon iets waar ik me over verbaas.
Verwijderd
Citaat:
Ik deed net heel gezond met een boterham met kaas en tomaat, en toen deed ik er ongezond suiker overheen. Vet lekker

Maar weet je, vreet zelf wat je wil vreten en dring je eigen vreetgewoontes niet op aan andere mensen, dan kunnen we het vast allemaal met elkaar vinden
Gatver

Verder ben ik het met je eens overigens, maar ik hoop wel dat ik even mag zeggen dat kaas, tomaat en suiker me uitermate smerig lijkt.
Verwijderd
Ik ben mijn etui al op school vergeten
Oud 21-08-2013, 13:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gatver

Verder ben ik het met je eens overigens, maar ik hoop wel dat ik even mag zeggen dat kaas, tomaat en suiker me uitermate smerig lijkt.
Niet enorme scheppen hoor gewoon een heel dun laagje over de tomaat
Oud 21-08-2013, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel meer dat er volgens mij helemaal niet zo over je tip gevallen wordt, maar dat het idee dat het voor iedereen even makkelijk is, niet helemaal klopt. Wat Qimm al zegt dus.
Nee, oke. Dat is misschien zo. Maar dan nog, onmogelijk is het voor niemand. Een studie afronden is ook voor de een moeilijker dan voor de ander. Dat betekent niet dat je het dan maar niet moet doen. En mijn tip werd een pagina later al een 'absurd fruit en noten dieet' genoemd, terwijl ik gewoon zei wat iedereen eigenlijk wel weet.
Oud 21-08-2013, 13:31
Carn
Carn is offline
shit, ik kan het filmpje van dat ene 'recept' van een 'salade' met een liter mayonaise niet meer vinden
Oud 21-08-2013, 13:32
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
shit, ik kan het filmpje van dat ene 'recept' van een 'salade' met een liter mayonaise niet meer vinden
haha ohja, vanneh. Just Hanna ofzo toch?
Oud 21-08-2013, 13:32
Verwijderd
kk zeg dit is waarom ik niet op de kantine hoor meteen janken als ik iets zeg
Oud 21-08-2013, 13:34
Klovorhop
Klovorhop is offline
of simply sara?
Klovorhop
Klovorhop is offline
HMMMMM
Verwijderd
Nee grapje, maar ik vind het wat overdreven dat je je zo aangevallen voelt als je zelf met een nogal stevige stelling komt als

Citaat:
Volgens mij hebben mensen eerder 'behoefte' aan gezond eten dan aan vet en suiker. Degenen die het daar niet mee eens zijn, zijn meestal te dik.
Oud 21-08-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
kk zeg dit is waarom ik niet op de kantine hoor meteen janken als ik iets zeg
De eetdiscussie komt gemiddeld eens per drie weken langs hier hoor, wij kijken hier niet meer zo van op.
Oud 21-08-2013, 13:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
O god ja pastasalade met een blik gecondenseerde melk, een halve pot mayo en een halve kilo suiker ofzo
Oud 21-08-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, oke. Dat is misschien zo. Maar dan nog, onmogelijk is het voor niemand. Een studie afronden is ook voor de een moeilijker dan voor de ander. Dat betekent niet dat je het dan maar niet moet doen. En mijn tip werd een pagina later al een 'absurd fruit en noten dieet' genoemd, terwijl ik gewoon zei wat iedereen eigenlijk wel weet.
True.
En wat betreft dat laatste; Ertur zei dat
Carn
Carn is offline
Citaat:
haha ohja, vanneh. Just Hanna ofzo toch?
Ja, het kon ook best suiker zijn ofzo wat er in ging. Het was iig onmenselijk ongezond.
Verwijderd

Oud 21-08-2013, 13:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
O god ja pastasalade met een blik gecondenseerde melk, een halve pot mayo en een halve kilo suiker ofzo
ja die!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ben ik ook een domme doos soms. Ik had gewoon al weken geleden moeten omschakelen naar een google-account blijkbaar, en JA HOOR, daar staan fucking veel mails die ik dus heb gemist :') Gelukkig niet zoveel belangrijke.
Verwijderd
Jullie zijn allemaal dik, kusjes.
Verwijderd
Citaat:
Haha NEE Wel goed bedoeld enzo natuurlijk en heel lief enzo, maar NEE.

Ik was vooral vol waardering en verbazing jouw proces aan het volgen Blijkbaar heb ik de anorexia hints gemist
Carn
Carn is offline
YES.

Ja ik moest er dankzij dit topic aan denken dat iemand me had gevraagd om het nog eens door te sturen; merci
Oud 21-08-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Nee grapje, maar ik vind het wat overdreven dat je je zo aangevallen voelt als je zelf met een nogal stevige stelling komt als
Het spijt me vriend, maar nee, ik voel me niet aangevallen. Ik vind het voornamelijk hilarisch hoe men hier begint te steigeren als er obvious dingen over gezond eten worden gezegd. Alsof ik zeg dat je beter je polsen door kunt snijden als je een beetje wil afvallen.
Oud 21-08-2013, 13:39
Verwijderd
Oud 21-08-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
True.
En wat betreft dat laatste; Ertur zei dat
Ertur legde daarvoor uit dat het voor veel mensen gewoon niet reeel is om die tip op te volgen en gebruikte een hyperbool als stijlvorm om zijn punt te versterken. Ongeveer eenzelfde hyperbool als zeggen dat iedereen die behoefte heeft aan vet en suiker dik is.
Oud 21-08-2013, 13:41
Miekje*
Miekje* is offline
Fudge staat in de koelkast en de koekjes zijn uit de oven Ik proefde net restjes fudge uit de pan en dat was LEKKER alsof mijn smaakpapillen in een draaimolen zaten. Ik kan echt niet wachten tot hij goed hard is <3 CR naamzoek, ik heb hem gemaakt met pure chocolade en gehakte hazelnoten, amandelen en cranberries.

En de koekjes zijn ook goed gelukt en superlekker <3 Kokos en cranberries, nomnom!

Wat is lekkere dingen maken toch leuk
Verwijderd
Citaat:
Jullie zijn allemaal dik, kusjes.
zelluf.

Ik heb overigens af en toe een beetje last van gewichtsissues en vind dat dat hier helemaal niet maatschappelijk geaccepteerd is Maar goed.
Klovorhop
Klovorhop is offline
kind2 is blokkentorens aan het bouwen en omgooien. tijdens het bouwproces is ze aan het giechelen van de voorspret en dan maait ze de toren omver en brult ze van het lachen, het is echt heel grappig <3
Qimm
Qimm is offline
Ik zou wel willen dat ik me nog op die manier kon vermaken...
Oud 21-08-2013, 13:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik haat panty's die afzakken en niet lekker zitten

Spoiler
Klovorhop
Klovorhop is offline
joint roken en daarna eens proberen
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me vriend, maar nee, ik voel me niet aangevallen. Ik vind het voornamelijk hilarisch hoe men hier begint te steigeren als er obvious dingen over gezond eten worden gezegd. Alsof ik zeg dat je beter je polsen door kunt snijden als je een beetje wil afvallen.
Ok, dan voel je je niet aangevallen Je snapt het nog altijd niet. Niemand stijgert over het gezond eten-deel.Wel over het deel dat jij zegt dat het een makkie is om dat te doen.

En for the record: I'm not your friend, buddy
Verwijderd
Citaat:
Ertur legde daarvoor uit dat het voor veel mensen gewoon niet reeel is om die tip op te volgen en gebruikte een hyperbool als stijlvorm om zijn punt te versterken. Ongeveer eenzelfde hyperbool als zeggen dat iedereen die behoefte heeft aan vet en suiker dik is.
dat weet ik
Verwijderd
Citaat:
kind2 is blokkentorens aan het bouwen en omgooien. tijdens het bouwproces is ze aan het giechelen van de voorspret en dan maait ze de toren omver en brult ze van het lachen, het is echt heel grappig <3
aaaaahh
Oud 21-08-2013, 13:44
Verwijderd
Citaat:
zelluf.

Ik heb overigens af en toe een beetje last van gewichtsissues en vind dat dat hier helemaal niet maatschappelijk geaccepteerd is Maar goed.
Ik ben net weer een kilo afgevallen!
Oud 21-08-2013, 13:44
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, nu heb ik wel een 2/3 blikje gecondenseerde melk over Wat kun je daar nog mee doen?
Oud 21-08-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Jongens, nu heb ik wel een 2/3 blikje gecondenseerde melk over Wat kun je daar nog mee doen?
Macaronisalade maken, schijnt.
Oud 21-08-2013, 13:47
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
http://smittenkitchen.com/blog/2008/...ecake-squares/ extreem lekker
of gewoon banoffee pie
moet je even uitzoeken hoe je die melk karamelliseert als het blik al open is. kan wel, ik weet alleen niet uit mn hoofd hoe.
Verwijderd
Citaat:
Haha NEE Wel goed bedoeld enzo natuurlijk en heel lief enzo, maar NEE.

Ik was vooral vol waardering en verbazing jouw proces aan het volgen Blijkbaar heb ik de anorexia hints gemist
Ik vind "Hoi ik denk dat je een psychische afwijking hebt en een zwaar vertekend zelfbeeld en jezelf daarom uithongert" niet heel lief eigenlijk Maar goed.

Ik heb kledingsissues
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net weer een kilo afgevallen!
Alweer? Ik overigens een halve kilo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten