2 Jaar geleden was ik eens flauwgevallen bij de kunst les. Het kon niet van te weinig eten zijn, want ik had het uur daarvoor nog pauze gehad. het gebeurde gewoon spontaan. De dag erna bleef ik om de 2 uur zo'n flauwvalgevoel overhouden, maar als ik at was het weg. Dat vond ik raar. Dit hield een tijd je vol tot ik er genoeg van had. Elk uur eten, omdat je flauwvalverschijnselen toont is niet normaal. concentratie etc. was ook weg.
ik ging dus naar een arts hij zei dat het lage bloeddruk was. Met wat zout was het op te lossen. Dat was echter niet, want ik kreeg opeens veel last van moeheid en lichtflitsjes en vlekken. Een beetje flitsjes en vlekken zien is normaal, maar het werden er steeds meer en erger. Na wat onderzoeken gooide hij het op de hormonen en regelmatig iets eten voor de bloeddruk hoog te houden. Het zou volgens hem vanzelf overgaan.
Nu 2 jaar later heb ik er nog steeds last van en ik word er helemaal tureluurs van. En mijn vraag is, weten jullie mss eten dat makkelijk mee te nemen is naar school waar je minimaal 3 uur verzadigd van bent?

Ik heb veel geprobeerd maar niets hielp. en duizend boterhammen op een dag is ook meh.