Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2014, 19:04
AntonDOSie
AntonDOSie is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje. 2 meiden keken gewoon na mij op school terwijl we aan het werken waren, niet omdat ze op me zijn. Want dat weet ik gewoon. Maar ik doe soms als mensen naar me kijken, dan geef ik een glimlach terug. Maar ze hebben dat verkeerd opgevat. Ik glimlach soms naar mensen die naar mij kijken, weet ook niet waarom ik dat doe. Maar nu denkt een van de 2 meiden dat ik op haar verliefd ben, maar dat is niet zo. Het klinkt een beetje stom, maar hoe moet ik dit aanpakken?

Ik hoor het wel.

Groeten Anton
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2014, 19:14
Verwijderd
Naar mensen glimlachen als je elkaar per ongeluk aankijkt is ook gewoon beleefd, dus daar hoef je niet mee op te houden!

Heeft dat meisje gezegd dat ze denkt dat je verliefd op haar bent? In dat geval: tegen haar zeggen dat het niet zo is, dat je gewoon glimlachte uit beleefdheid.
Als je het alleen maar denkt of van anderen hebt gehoord: niet anders gedragen dan normaal, ze merkt dan vanzelf wel dat het niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2014, 19:18
AntonDOSie
AntonDOSie is offline
Ik weet het het beleefd is. Maar ze heeft het niet tegen mij gevraagd. Maar toen we klaar met werken waren hoorden ik een beetje gesmoes over verliefd, etc. Ik hoorde zo ver ik het weet me naam.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2014, 19:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er is geen aanpak vereist, aangezien er geen probleem is.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2014, 22:48
AntonDOSie
AntonDOSie is offline
Het is niet echt een probleem. Maar als ze het is vraagt, hoe ik dat het beste kan aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2014, 06:43
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik snap je probleem niet echt, maar als ze het zouden vragen gewoon zeggen dat het niet zo is en dat je uit beleefdheid lacht, als ze je niet geloven is dat hun probleem. Niet zo druk om maken hoor :x
Oud 09-02-2014, 20:56
Krume
Krume is offline
Beste Anton,

Ik zou er persoonlijk niet zo'n probleem van maken. Het is vrij normaal om te lachen en zeker naar meiden die naar je kijken. Voel je je misschien gecharmeert?
In ieder geval, je zou er iets possitiefs uit kunnen halen, een betere vriendschap of meer?
Als je wil zorgen dat er geen misverstand tussen jullie is, moet je het gewoon vertellen wat er gaande is. Over het algemeen het beste vanuit eigen ervaring.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten