Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2013, 15:29
Cherryheart
Cherryheart is offline
Beste mensen,

Ik een bijbaantje op zaterdagochtend van 4 uur. Het betaalt prima, maar ik kan daar niet ik zou wat meer willen verdienen. Ik heb het ontzettend druk met school en daardoor nauwelijks tijd om meer te gaan werken. Ik kan ook niet ergens anders werken, omdat ze je dan de hele dag willen of te veel uren. Toch zou ik wel wat willen bijverdienen.
Ik praat niet over honderden euro's, maar kleine bedragen tellen ook mee.

Weet iemand iets simpels of iets wat ik thuis kan doen en toch een beetje kan bijverdienen? Zodat ik het met mijn studie kan combineren.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2013, 15:46
Verwijderd
Oppassen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2013, 16:03
Verwijderd
Hoe oud ben je? Bijles geven kan vaak aansluitend aan school, en als je goed bent verdient het ook goed.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 15:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Strobe en Lusi geven goede tips en folders of een huis-aan-huiskrantje kan ook nog. Daar ben je niet heel veel tijd aan kwijt (moet je wel van die geplastificeerde folders nemen zodat je niet hoeft te vouwen) en je verdient wel wat extra, wel niet heel veel maar het is toch weer meegenomen.
Oud 18-08-2013, 11:04
Pluis
Pluis is offline
auto's wassen van vrienden en familie, klusjes in en om het huis bij diezelfde vrienden en familie.
Oud 21-08-2013, 22:20
Verwijderd
Albert Hein verdient ook goed (is mn broer nog ergens handig voor)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 09:12
Verwijderd
AH verdient helemaal niet goed En waar is je broer dan handig voor? Zorgen dat ie meer te besteden heeft dan jij?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 18:12
wanted010
wanted010 is offline
Maak een website , dat is absoluut zelfsandig, flexibel simpel.
Ga je met de trend mee? Dan word je site meer bezocht en kan je advertenties plaatsten, waardoor je geld verdiendt.
Het mooie eraan is dat het thuis is.Een andere optie is producten van het buiteland aanschaffen en*doorverkopen voor een hogere prijs. Als je deze 2 opties combineerd kom je wel rond hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2013, 18:43
Cherryheart
Cherryheart is offline
Ik ben 19. Ik zit al op het HBO en ik heb het wel druk met mijn studie. Ik werk al op zaterdagochtend, maar wil niet de hele dag besteden aan werken, omdat mijn weekendje het enige momentje vrij is voor mij van mijn studie Ik heb het dan ook over bijverdienen. Ik pas ook wel eens op, maar daar is niet genoeg vraag naar rondom.

Albert Heijn vind ik dus echt niets.. dan ga ik liever bij em-te, plus of de aldi.
Klusjes doen kan, maar dan staan mensen je raar aan te kijken als je als 19jarige aankomt.

Ik zoek echt simpele flexibele klussen die ik in mijn vrije tijd kan doen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2013, 19:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vraag op je Hogeschool of je bijles mag geven aan lagere jaars of dat je kan surveilleren bij tentamens. Verdient goed en kost niet heel veel tijd en bijles geven kan bijvoorbeeld ook 's avonds. Heb ik ook heel wat jaartjes gedaan.
Oud 01-09-2013, 12:31
Silvano08
Silvano08 is offline
Kijk eens op www.studentenwerk.nl of een dergelijke website of er in de buurt van jou vacatures zijn voor eenvoudige (bij)baantjes.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 07:04
denederlander
denederlander is offline
Ik verdien wat geld bij met het schrijven van reviews op Internet, als je geïnteresseerd bent naar de link, kan je me een persoonlijk berichtje sturen (aangezien ik niet zeker weet of je hier linkjes mag achterlaten)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten