Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2013, 19:06
lotuss
lotuss is offline
Hoeveel verdient een folderwijk, hoelang ben je er mee bezig en welk bedrijf verdient het best?

Ik word over een maand 13, en wil dan een folderwijk om wat bij te verdienen. Ik wil graag weten wat je dan ondeveer verdient en waar het best. En hoelang ben je er ongeveer mee bezig? Ik ga naar de 2e, en wil wel genoeg tijd overhouden voor school. Op welke dagen moet je bezorgen?

In een foldertje dat ik kreeg stond dat axender bezorgers nodig had in mijn buurt. Is dat een goed bedrijf of kan ik beter een ander bedrijf kiezen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2013, 09:00
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Wat je ervoor krijgt hangt af van hoeveel kranten je hebt.
Bij de meeste bedrijven werkt het zo dat je een vast bedrag per week krijgt wat bij 200 kranten ongeveer 4 tot 4,50 euro is, en daarnaast krijg je een gewichtstoeslag die het loon wat hoger maakt.
Volgens mij kun je als je 13 bent bijna alleen nog maar invalwerk doen, bij NetwerkVSP een van de grootste in nederland moet je 14 zijn maar dat is wel de fijnste werkgever wat folders betreft(is mijn ervaring)
Reclamefolders moeten op maandag en dinsdag bezorgd worden, maar wanneer je ze op zaterdag al thuis hebt zijn er weinig mensen die er moeilijk over doen dat je ze dan al bezorgt.
met een wijk van 240 kranten(zoveel heb ik er) ben ik ongeveer 2,5 uur bezig.
Maar het hangt ook heel erg van de wijk af, of je veel rijtjeshuizen hebt, of bijvoorbeeld een grote flat ertussen, of dat je een buitenwijk hebt bij de boerderijen dat heeft allemaal veel invloed op de tijd die je kwijt bent.
Oud 23-07-2013, 12:12
highplaces
highplaces is offline
Er zal wel veel van de wijk afhangen, zoals Duckdonkey zegt. Er is een krant die bij 230 huizen in ons dorp bezorgd wordt, maar die huizen liggen allemaal verspreid en dan krijg je er minimaal 7,50 euro voor per keer.
Oud 23-07-2013, 14:10
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Sowieso is het verschil tussen ochtendkranten zoals bijvoorbeeld de Telegraaf en folderwijken ontzettend groot, maar voor ochtendkranten moet je minimaal 15 zijn.
Het kan ook nog uitmaken of je bijvoorbeeld een regionaal huis aan huis krantje bezorgt, als je daar nog folder moet insteken levert dat ook extra op, en volgens mij mogen huis aan huis krantjes ook vanaf 14 bezorgd worden.
Oud 25-08-2013, 22:19
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Tegen mij werd gezegt dat ik binnen 2 uurtjes alles gedaan zou hebben... niet duuus ik heb zo'n 400 huizen en deed er bijna de hele dag over :/ niet aan die shit beginnen.. anders moet je verplicht nog zo'n 4 weken kranten rondbrengen :l ( ik moet ook de folders insteken )
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 22:20
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Btw ik zit ook bij axender
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten