Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2013, 21:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
We kunnen ook morgen wat bakken natuurlijk.
Ja Koekjes!
Citaat:
Maar niet een vervelende kletskous. Eigenlijk vooral een heel leuke en gezellige kletskous.

En ja, heel lang geleden! Toen verbaasde ik me er nog over dat dat ding op de trap de hoek om kon. Volgens mij.
Oh Dankje. Ik ben altijd bang dat mensen moe van mij worden. En in het geval van CR zou dat nog eens extra lullig zijn.

Oh, de traplift We hebben nog steeds dezelfde, hoor. Alleen mijn kamer is vorig jaar verhuisd.
Oud 28-08-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Er wordt maar weinig naar mij en/of m'n memmen getoeterd hoor
*toetert*
Oud 28-08-2013, 21:13
Verwijderd
En nu zit ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter in mijn hoofd.
Oud 28-08-2013, 21:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja Koekjes!
Ik ben heel slecht in koekjes, die mislukken echt altijd Bovendien heb ik een heel kleine oven, dus je moet koekjes altijd in etappes bakken.

Citaat:
Oh Dankje. Ik ben altijd bang dat mensen moe van mij worden. En in het geval van CR zou dat nog eens extra lullig zijn.
Dat zal zo'n vaart wel niet lopen. Ik kan wel wat hebben. En als het wel zo is, ach ja, dan doe ik morgenavond heel rustig aan en ga ik vroeg op bed.
Oud 28-08-2013, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is er aan de hand dan Neko, dat je nu al geen zin meer hebt?
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Oh, de traplift We hebben nog steeds dezelfde, hoor. Alleen mijn kamer is vorig jaar verhuisd.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Ook in het geval van CR is het de vermoeidheid meer dan waard, heus!

Ja, dat ding! Ik had wel vaker die dingen gezien. Maar nooit dat ze ook de bocht om konden! Ik verbaas me er nog over! Waar zit je kamer nu? Eerst zat hij op zolder, toch?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En nu zit ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter in mijn hoofd.
Lekker dan
Oud 28-08-2013, 21:17
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wat is er aan de hand dan Neko, dat je nu al geen zin meer hebt?
Ik heb nog geen rooster, maar maandag beginnen wel de lessen. Ik moet nog regelen dat ik ingeschreven wordt voor de minor, maar zowel de verantwoordelijke van de minor áls mijn mentor mailen niet terug. En de papieren die ervoor moesten zorgen dat ik een jaar extra stufi krijg, werden als 'niet volledig' beschouwd, waardoor ik ook daar nog weer achteraan moet.
Oud 28-08-2013, 21:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben heel slecht in koekjes, die mislukken echt altijd Bovendien heb ik een heel kleine oven, dus je moet koekjes altijd in etappes bakken.

Dat zal zo'n vaart wel niet lopen. Ik kan wel wat hebben. En als het wel zo is, ach ja, dan doe ik morgenavond heel rustig aan en ga ik vroeg op bed.
Oh Nouja, we zien wel

In dat geval kan het nog meevallen

En nu ga ik inpakken voor morgen en naar bed. Na jou ga ik namelijk naar mijn vriendje (in Delft nog verder weg!) Tot morgen!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb nog geen rooster, maar maandag beginnen wel de lessen. Ik moet nog regelen dat ik ingeschreven wordt voor de minor, maar zowel de verantwoordelijke van de minor áls mijn mentor mailen niet terug. En de papieren die ervoor moesten zorgen dat ik een jaar extra stufi krijg, werden als 'niet volledig' beschouwd, waardoor ik ook daar nog weer achteraan moet.
Van dat soort geregel word ik ook niet blij nee. Stom hoor.
Verwijderd
Citaat:
Lekker dan
Een prachtig nummer, absoluut hoge kunst.
Oud 28-08-2013, 21:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh Nouja, we zien wel

In dat geval kan het nog meevallen

En nu ga ik inpakken voor morgen en naar bed. Na jou ga ik namelijk naar mijn vriendje (in Delft nog verder weg!) Tot morgen!
Dahag!
Oud 28-08-2013, 21:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Ook in het geval van CR is het de vermoeidheid meer dan waard, heus!

Ja, dat ding! Ik had wel vaker die dingen gezien. Maar nooit dat ze ook de bocht om konden! Ik verbaas me er nog over! Waar zit je kamer nu? Eerst zat hij op zolder, toch?
Ja, eerst zat 'ie op zolder. En nu zit 'ie aan de voorkant, op de 1e verdieping, waar eerst onze hobbykamer was.
Citaat:
Dat is irritant en vermoeiend, ja Dan zou ik er ook niet zo'n zin in hebben, geloof ik.
Oud 28-08-2013, 21:21
Miekje*
Miekje* is offline
En nu ga ik echt slapen
Oud 28-08-2013, 21:21
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Van dat soort geregel word ik ook niet blij nee. Stom hoor.
Ik kan zo slecht tegen al die onduidelijkheid. En het feit dat er altijd van alles van een student verwacht wordt (dagelijks mail kijken, op tijd dingen inleveren, alles zelf regelen) maar dat wanneer dat andersom nodig is, men gewoon niet te bereiken is, werkt ook echt niet mee. Ik word er gewoon een beetje verdrietig van.
Oud 28-08-2013, 21:23
Neko*
Neko* is offline
En nu ga ook ik een poging doen tot slapen, want dit piekeren helpt ook niet mee aan mijn geestelijke gesteldheid!
Oud 28-08-2013, 21:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kan zo slecht tegen al die onduidelijkheid. En het feit dat er altijd van alles van een student verwacht wordt (dagelijks mail kijken, op tijd dingen inleveren, alles zelf regelen) maar dat wanneer dat andersom nodig is, men gewoon niet te bereiken is, werkt ook echt niet mee. Ik word er gewoon een beetje verdrietig van.
Ik kan daar ook niet goed tegen. Het liefst weet ik heel ver van tevoren hoe en wat. En inderdaad, al zo vaak gehad dat docenten lakser zijn dan studenten. Ik heb waarschijnlijk volgende week woensdag en donderdag een excursie naar het Boijmans (en heel misschien ook nog vrijdag), maar dat ligt eigenlijk ook maandag pas vast. Heel fijn als je nog een slaapplek moet regelen
Oud 28-08-2013, 21:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
mailen niet terug.
Heb je al gebeld?
Oud 28-08-2013, 21:32
Neko*
Neko* is offline
Oh joy, dat klinkt ook fijn ja. Als ik in de buurt had gewoond had je hier best mogen slapen. Maar helaas, Twente is niet echt om de hoek van het Boijmans.
Oud 28-08-2013, 21:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Heb je al gebeld?
Oud 28-08-2013, 21:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh joy, dat klinkt ook fijn ja. Als ik in de buurt had gewoond had je hier best mogen slapen. Maar helaas, Twente is niet echt om de hoek van het Boijmans.
Nee niet echt Maar ik wil eigenlijk ook het liefst in een hotel. Dat is rustiger dan bij iemand in huis die ik niet zo goed ken (verre familie, vrienden van vrienden).
Oud 28-08-2013, 21:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hoe vet is het dat we nu kunnen zeggen dat we een vrijstaand huis, een jacuzzi en een cabrio hebben
Ja, whatever, omhooggevallen snob.
Oud 28-08-2013, 21:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ook voor mij bedtijd!
Oud 28-08-2013, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, whatever, omhooggevallen snob.
kruip jij nou maar weer snel je studentenkrot in
Oud 28-08-2013, 21:57
Verwijderd
Bellen werkt zo veel beter dan mailen.
Oud 28-08-2013, 22:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Bellen werkt zo veel beter dan mailen.
Het is alleen wel echt Carn z'n stokpaardje.
Oud 28-08-2013, 22:16
Carn
Carn is offline
Nou nou nou, dat valt wel mee hoor. Maar docenten en scholen staan nou niet echt bekend om hun organisatorische vermogen, dus (belangrijke) zaken af laten hangen van e-mails is gewoon alles behalve slim Beschouw het gewoon een als een deel van je opleiding, proactief dingen regelen . Maar goed, misschien heeft Neko* al 20 keer gebeld en zijn het gewoon lamme docenten, dat kan ook natuurlijk.
Oud 28-08-2013, 22:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat net enorm te ranten op voetbal en voetballers en hun idiote salaris en nu durft mijn collega niet meer verder te kijken
Oud 28-08-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Het is alleen wel echt Carn z'n stokpaardje.
Overdrijven is ook een vak.
Oud 28-08-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zat net enorm te ranten op voetbal en voetballers en hun idiote salaris en nu durft mijn collega niet meer verder te kijken
Het is dan ook al klaar.
Oud 29-08-2013, 00:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is dan ook al klaar.
Ja maar Bert was nog met Jack aan het lullen enzo.
Oud 29-08-2013, 00:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tering, een verdieping boven me is iemand zo hard aan t snurken dat de muren ervan trillen.. Ik lig al uren te woelen in bed. Maarrrrrr vanaf morgen slaap ik in mijn eigenste eigen bedje en daarom kan ik ook niet zo goed slapen denk ik. Na 5 maanden ga ik eieieindelijk naar huis
Oud 29-08-2013, 02:48
Verwijderd
Ik volg het even niet meer. Miserable is toch die gast die een keer hier kwam vertellen dat hij zijn vriendin ten huwelijk ging vragen? En die toen op zeer jonge leeftijd is getrouwd, waarom heeft hij een verwijzing naar god weet wat van Stefenootje in zijn sig? Waar wordt er precies naar verwezen? Zijn ze fresh lovers? Is het sarcasme van Les Miserable?

Stefenootje, Les Miserable naamzoek!!!
Oud 29-08-2013, 06:25
Verwijderd
Stefenootje heeft een quote van ik dacht Gummbah, hij dacht Hans Teeuwen in haar sig. Miserable wilde dat ook als sig. Meer niet.
Oud 29-08-2013, 06:47
Verwijderd
Ik wil dood

Spoiler
Oud 29-08-2013, 06:50
Qimm
Qimm is offline
Sterkte sann.

Oh het was vanmorgen echt mooi buiten. Opkomende zon, mistbanken
Oud 29-08-2013, 07:16
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb besloten dat ik, ondanks dat ik gisteren bijna doodging, vandaag gewoon om negen uur naar m'n afspraak ga en weer lekker ga werken/studeren. Jeej. Voel me vandaag ook wel iets beter gelukkig.
Oud 29-08-2013, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dood

Spoiler
Aiiiii dat klinkt vervelend Sterkte met de dag doorkomen
Oud 29-08-2013, 07:53
Verwijderd
Dat is ook toevallig. Ik droomde dat ik shotjes deed.
Oud 29-08-2013, 08:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil dood

Spoiler
Achgos.
*kusjes en non-kater geeft*
Oud 29-08-2013, 08:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb besloten dat ik, ondanks dat ik gisteren bijna doodging, vandaag gewoon om negen uur naar m'n afspraak ga en weer lekker ga werken/studeren. Jeej. Voel me vandaag ook wel iets beter gelukkig.
Jij ook kusjes!
Oud 29-08-2013, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje heeft een quote van ik dacht Gummbah, hij dacht Hans Teeuwen in haar sig. Miserable wilde dat ook als sig. Meer niet.
wow goed op de hoogte! ik kijk duidelijk teveel soaps ;x
Oud 29-08-2013, 09:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tering, een verdieping boven me is iemand zo hard aan t snurken dat de muren ervan trillen.. Ik lig al uren te woelen in bed. Maarrrrrr vanaf morgen slaap ik in mijn eigenste eigen bedje en daarom kan ik ook niet zo goed slapen denk ik. Na 5 maanden ga ik eieieindelijk naar huis
Wat superfijn dat je weer naar huis kan, joepie
Oud 29-08-2013, 09:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Joepie joepie joepie joepiejoepiejoepiejoepie JOEPIE

Rotwoord.
Oud 29-08-2013, 09:31
Verwijderd
Oud 29-08-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Ik wil dood

Spoiler
Hihi
Oud 29-08-2013, 10:42
Verwijderd
Ik heb zin in whisky.
Oud 29-08-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin in whisky.
Het is na elf uur, dan mag het
Oud 29-08-2013, 10:47
Verwijderd
Ik moet nog werken, dan mag het niet Ik heb ook zin in een sigaar. We hadden whisky en sigaren moeten doen in de vakantie Misschien zaterdagavond!
Oud 29-08-2013, 10:49
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Para ik moet je ZOveel vertellen

Regels voor berichten