Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2013, 15:44
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb net ook nog een stukje gehad Superlekker.
Oud 30-08-2013, 15:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Betaalbaar! Waarom is 'ie zo goed?
Dat moet je aan Q vragen :') En mijn budget is niet groter, dus het moest 'goedkoop'. En ik ben verknocht aan Medion.
Oud 30-08-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dat moet je aan Q vragen :') En mijn budget is niet groter, dus het moest 'goedkoop'. En ik ben verknocht aan Medion.
Hoi Quintiano.

Mijn budget kan iets groter zijn, maa als het niet hoeft.... ik heb nu een barrel dus ik ga er sowieso op vooruit.
Oud 30-08-2013, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja. Al het goede komt in drieën, al het slechte blijkbaar ook. Als maar één van die zaken goed zou gaan, kon ik daar tenminste energie uit putten of positiever tegen de rest aan te kijken.

En oh, mjam!
Stom is dat ja, ik ken het. Vervelend! Maar komt vast wel goed schatje *ook nog roosvicee geeft*

Citaat:
Betaalbaar! Waarom is 'ie zo goed?
Ik heb een Asus (K53E, die geloof ik niet meer verkocht wordt) en ben er heel tevreden mee. Asus schijnt wel één van de betere latopmerken te zijn. Die van mij was ook net onder 500 euro.

Citaat:
Ik heb net ook nog een stukje gehad Superlekker.
Ik ook ja mjam!
Oud 30-08-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Dit lijkt een van de grootste kutweken in mijn leven. Ik wil een maand slapen en dan wakker worden met een goede gezondheid, een baangarantie voor mijn vakgbied en een lief die zichzelf in de hand heeft. En een kitten, dat zou wel leuk zijn.
Ik kom je snel knuffelen lief Quisje. Zal ik zondagavond (de 8e) komen eten? Kan ik niet tot laat, maar heb je iig even wat anders aan je kop.

Citaat:
"een lief die zichzelf in de hand heeft" euhh... You talkin' about masturbation???
Oud 30-08-2013, 15:54
Verwijderd
3 september kan ook, maar zelfde verhaal: niet tot laat.
Oud 30-08-2013, 15:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nu een hotel gevonden dat redelijke recensies krijgt, er wel uitziet als een behoorlijk oud iets, maar ook vlakbij het museum is. 75 euro. Pfff. Oke.
Oud 30-08-2013, 15:56
Verwijderd
En als je daar juist geen zin in hebt is het natuurlijk ook goed, dan sms ik je gewoon plat tot na m'n vakantie
Oud 30-08-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Miekje ik heb het konijnenhok schoongemaakt met wc eend en het is echt zo schoon als het in een jaar niet is geweest. Volgende week weer en dan is het weer als nieuw!
Dat het wordt het kerscadeautje voor mijn oude buurman. Heeft die wel nodig
Oud 30-08-2013, 16:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zit jouw oude buurman in een hok?
Oud 30-08-2013, 16:03
Verwijderd
'

alleen de konijnen.
Oud 30-08-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Hoi Quintiano.

Mijn budget kan iets groter zijn, maa als het niet hoeft.... ik heb nu een barrel dus ik ga er sowieso op vooruit.
Wat wil je er mee gaan doen en wat is dan precies je budget?
Oud 30-08-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu een hotel gevonden dat redelijke recensies krijgt, er wel uitziet als een behoorlijk oud iets, maar ook vlakbij het museum is. 75 euro. Pfff. Oke.
Ik was in Rotterdam in een hotel van 80/nacht dat super tof was, ik ga opzoeken hoe het heet
Oud 30-08-2013, 16:34
Verwijderd
Mijn hobby's zijn Nirvana, Tumblr en Youtube.

Zijn Tumblr en Youtube vandaag de dag al hobbies
Oud 30-08-2013, 16:37
Verwijderd
Blijkbaar. Ik vind dat niet onder hobby's vallen.

Iemand die ik ken heeft van alles en iedereen foto's op tumblr gezet. En ik sta op veel foto's niet charmant. En hij wilt ze er niet afhalen. Zou ik hem aanklagen
Oud 30-08-2013, 16:37
Verwijderd
godverdomme, heb ik eindelijk een leuk persoontje om mee te mailen, is die lul getrouwd en belazert hij zijn vrouw. echt zo triest vind ik dat
Oud 30-08-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
godverdomme, heb ik eindelijk een leuk persoontje om mee te mailen, is die lul getrouwd en belazert hij zijn vrouw. echt zo triest vind ik dat
Ben je niet meer met die leuke viezerik bezig?
Oud 30-08-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ben je niet meer met die leuke viezerik bezig?
ja, ook
Oud 30-08-2013, 16:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is een beetje jammer inderdaad.
Oud 30-08-2013, 16:41
Verwijderd
en ik heb ook nog een Lieverd. Daar doe ik geen vieze dingen mee. Alleen maar leuke dingen! Zoals stadswandelingen maken en uit eten. En soms een beetje neuken.
Oud 30-08-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
ja, ook
Oké, gelukkig

Maar die getrouwde vent is inderdaad wel echt lekker bezig
Oud 30-08-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
en ik heb ook nog een Lieverd. Daar doe ik geen vieze dingen mee. Alleen maar leuke dingen! Zoals stadswandelingen maken en uit eten. En soms een beetje neuken.
Oud 30-08-2013, 16:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was in Rotterdam in een hotel van 80/nacht dat super tof was, ik ga opzoeken hoe het heet
Dank

Er is wel in de buurt een wel grappig museum met themakamers (niet van die themakamers die hier laatst werden gepost door Pip?/Para? hoor ), maar de docent die meegaat en die ik een beetje... raar vindt logeert daar.

Edit: Oja, en een nog wat rationelere reden, het was daar nogal lawaaiig volgens hem.
Oud 30-08-2013, 17:01
Verwijderd
Hotel Bazar! Alleen bedenk ik nu dat het zou kunnen dat het 80 pp was en dan is in je eentje natuurlijk weer duurder
Oud 30-08-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Doe het niet voor je het weet kom je er niet meer vanaf.
Oud 30-08-2013, 17:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hotel Bazar! Alleen bedenk ik nu dat het zou kunnen dat het 80 pp was en dan is in je eentje natuurlijk weer duurder
Dat was inderdaad ook het hotel dat ik bedoelde Hoe vond jij het met de drukte en het lawaai?
Oud 30-08-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Doe het niet voor je het weet kom je er niet meer vanaf.
ik wil er ook helemaal niet vanaf
we hebben geen furkering maar we zijn wel aan elkaar gehecht
Oud 30-08-2013, 17:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn hobby's zijn Nirvana, Tumblr en Youtube.

Zijn Tumblr en Youtube vandaag de dag al hobbies
Ik vind 1 band als hobby hebben ook al behoorlijk raar, eigenlijk.
Oud 30-08-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
WTF we hadden gezegd dat we onze pm's voor onszelf zouden houden
Oud 30-08-2013, 17:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
CR, ik vind hier Inntel Hotel, bij de erasmusbrug, vanaf 50 euro pppn.

edit: Oh dat wordt veel duurder. Wanneer wil je die kamer boeken?
Oud 30-08-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
WTF we hadden gezegd dat we onze pm's voor onszelf zouden houden
zat hier maar een kern van waarheid in
Oud 30-08-2013, 17:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR, ik vind hier Inntel Hotel, bij de erasmusbrug, vanaf 50 euro pppn.

edit: Oh dat wordt veel duurder. Wanneer wil je die kamer boeken?
Ik vulde het ook net in, vanaf 153 euro per nacht Het is voor de nacht van 4 op 5 september.
Oud 30-08-2013, 17:35
Verwijderd
Waar moet je zijn en wanneer CR?
Oud 30-08-2013, 17:37
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, de nieuwe laptop is betaald. Het lijkt nu net alsof ik niet heb gewerkt deze zomer Of er in ieder geval niks mee heb verdiend.
Oud 30-08-2013, 17:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waar moet je zijn en wanneer CR?
Zo dicht mogelijk bij het Boijmans, van 4 op 5 sept, ivm een excursie.
Oud 30-08-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
als het mijn vader is zegt het dan. Ik heb hem daar zo vaak op betrapt. Hij leert het nooit, maar ik als ik het tegen mijn moeder zeg gaan ze vast scheiden en alles.
Oud 30-08-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Zo dicht mogelijk bij het Boijmans, van 4 op 5 sept, ivm een excursie.
Ok, moment, ik ga even kijken of ik wat voor je kan regelen.
Oud 30-08-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ok, moment, ik ga even kijken of ik wat voor je kan regelen.
Omg
Oud 30-08-2013, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Omg
Oh niet te veel hopen hoor Het ligt aan beschikbaarheid, maar misschien kan ik wat regelen. Ik laat het je weten!
Oud 30-08-2013, 17:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh niet te veel hopen hoor Het ligt aan beschikbaarheid, maar misschien kan ik wat regelen. Ik laat het je weten!
Dat je het überhaupt probeert vind ik al een <3 waard!
Oud 30-08-2013, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Dat je het überhaupt probeert vind ik al een <3 waard!
Hm, 'wij' zitten vol, maar een vriendin van me is manager bij een hotel op 300 meter van museum, ik heb haar gesmst of ze een vriendenprijs kan fixen (wij zijn bff's dat je het even weet ) als ik antwoord heb laat ik het je weten!
Oud 30-08-2013, 17:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hm, 'wij' zitten vol, maar een vriendin van me is manager bij een hotel op 300 meter van museum, ik heb haar gesmst of ze een vriendenprijs kan fixen (wij zijn bff's dat je het even weet ) als ik antwoord heb laat ik het je weten!
<33333
Oud 30-08-2013, 18:27
Verwijderd
Ik kan 35% korting voor je regelen waarschijnlijk, dan zou je bij hun op 77,35 komen + gratis upgrade naar ruime kamer denk ik. Ik weet niet wat je verder hebt gezien?

Edit: morgen weet ik dit pas 100% zeker.
Oud 30-08-2013, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kan 35% korting voor je regelen waarschijnlijk, dan zou je bij hun op 77,35 komen + gratis upgrade naar ruime kamer denk ik. Ik weet niet wat je verder hebt gezien?

Edit: morgen weet ik dit pas 100% zeker.
Ik zit nu te kijken naar Hotel Bazar, voor 58 euro, en Hotel Breitner, voor 75 euro. Welk hotel bedoel jij?
Oud 30-08-2013, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik bedenk me net dat maandag school begint
Oud 30-08-2013, 18:39
Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Ken je hotel bazar? Ga ik binnenkort heen, niet zo duur en heel schattig kijk op booking.com
Oud 30-08-2013, 18:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ken je hotel bazar? Ga ik binnenkort heen, niet zo duur en heel schattig kijk op booking.com
Citaat:
Ik zit nu te kijken naar Hotel Bazar, voor 58 euro, en Hotel Breitner, voor 75 euro. Welk hotel bedoel jij?

Het enige is dat mijn rare docent ook in dat hotel zit en hij zei dat het er erg lawaaiig is. Ben jij er al eens eerder geweest?
Oud 30-08-2013, 18:41
Nemo
Nemo is offline
Ok grapje te laat
Oud 30-08-2013, 18:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb afgelopen zaterdag nog bij Bazar gegeten. Lekker man!
Maar natuurlijk boek ik geen hotels in Roffa, want als ik niet bij m'n ouders ben, slaap ik wel bij iemand op de bank.

Bazar ligt wel in een supercoole straat, de Witte de With. Heel veel barretjes, restaurants en gallerieen. Vroeger moest je er echt niet komen, want gevaarlijk, maar nu is het helemaal hip en happening enzo. <3
Ik snap wel dat het hotel dan lawaaierig is.
Oud 30-08-2013, 18:44
Nemo
Nemo is offline
Citaat:

Het enige is dat mijn rare docent ook in dat hotel zit en hij zei dat het er erg lawaaiig is. Ben jij er al eens eerder geweest?
Nee, maar als ik ben geweest wil ik t wel even laten weten!
Wij hebben 73 voor 2 personen incl ontbijt, en ik denk dat dat heel lekker is daar (heb er wel vaker gegeten en ook ontbeten/geluncht)

Regels voor berichten