Advertentie | |
|
![]() |
|
Ugh, ik zou vanavond naar een feestje van een collega gaan, maar ik ben zooo moeeeee.
![]() Ze woont ook niet bepaald om de hoek. Ik vind het lullig om af te zeggen, want ik had ook al een kadootje gekocht enzo, maar ik pleur echt bijna in slaap. Nog een reden waarom ik vroege diensten haat. ![]()
|
Oh en mijn nieuwe huisgenootje is er al de hele dag. Ze stond om kwart over 8 al voor de deur en nu zijn haar ouders volgens mij net weg na heel veel geklus. Morgenochtend zijn ze er weer.
Wel aardige mensen, maar het meisje zegt nog niet zo veel. Beetje verlegen volgens mij. Nou ja, ik probeer maar zo aardig mogelijk te zijn...
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar de kamer was dan ook echt helemaal kaal he. Volgens mij hebben ze nu geverfd en een vloer erin gelegd. Het schijnt dus dat ze vannacht al hier blijft slapen, maar ik vraag me af hoe/waar. Mss op een matje ofzo. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zegt 'ie dingen over jou dan achter je rug? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De werktijden proberen ze zo veel mogelijk af te wisselen, maar ik werk meestal diensten van 6 tot 11 's avonds. er zijn ook zat tussendiensten. Dat hele dag de afwas doen gaat bij ons ook niet op, want om de 2 uur moeten we wisselen van taak. Oh en de hele dag vriendelijk doen tegen mensen vind ik eigenlijk niet meer dan normaal. Natuurlijk doe ik niet super Amerikaans vriendelijk, maar ik ben wel altijd zoveel mogelijk beleefd en behulpzaam. Hoe kkdom mensen ook zijn. Dat hoort nou eenmaal bij het werk. Oh en die kerel: Nou ja, hij roddelt niet achter m'n rug, maar hij zegt bijvoorbeeld wel tegen iemand anders dat ik me niet teveel met andere taken moet bemoeien, maar niet tegen mij. Hij communiceert gewoon fucking slecht. Hij zegt ook niet wat hij gaat doen en vertrekt dan naar kantoor, zegt niet tijdig wie naar welke positie moet en hij trainde de noobies vandaag niet, terwijl hij wel daarom was ingeroosterd. ![]() Ik vraag me echt af hoe je denkt dat je een winkel kunt managen als je niet met je personeel praat.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, Pip, begrijp ik goed dat jij je huis hebt? Gefeliciteerd in dat geval!~ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En huh, dit jaar heb ik iedere maand nog een mooie paycheck, volgend jaar is dat weer te bezien, beter koop ik nu alles wat ik nodig heb/ga hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb geen geld voor een nieuwe en ik ben sowieso iemand die gewoon werkt met kapotte shit.
M'n e-toets doet 't al sinds december niet meer. Ik typ nu net zo snel met crtl-v en een schermtoetsenbord.
|
|