Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2013, 07:19
Verwijderd
Ik vind haar kapsel dan weer best leuk, maar het lijkt op die laatste twee foto's alsof ze er een hele pot gel in heeft gekwakt
Advertentie
Oud 03-09-2013, 07:21
Verwijderd
Ik vind het vaak tegenvallen hoe mooi/knap/aantrekkelijk modellen zijn. Dat gewoon sommige mensen om je heen knapper zijn. Beetje gek systeem.
Oud 03-09-2013, 07:21
Verwijderd
Dit meisje vind ik ook echt een beetje engig uit zien.
Oud 03-09-2013, 07:22
Verwijderd
Ja, eens. En ze staat er ook echt een beetje doods bij...
Oud 03-09-2013, 07:54
Qimm
Qimm is offline
beetje?
Oud 03-09-2013, 07:56
Verwijderd
Of een beetje heel veel, wat jij wil.
Oud 03-09-2013, 08:25
Verwijderd
Ik heb nog nooit iets bij Vanilia gekocht, terwijl mijn zus er altijd slaagt en er dan echt leuk uitziet. En dan niet eens in grijs, en ze is ook niet dun (maat 38). Ik weet ook niet hoe ze het doet
Oud 03-09-2013, 08:27
Verwijderd
Nou ja. Gewoon zo'n meiske dat er wat verloren bij staat in gezelschap en die van de dokter vitaminepillen moet slikken.
Oud 03-09-2013, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit iets bij Vanilia gekocht, terwijl mijn zus er altijd slaagt en er dan echt leuk uitziet. En dan niet eens in grijs, en ze is ook niet dun (maat 38). Ik weet ook niet hoe ze het doet
Maat 38 is wel dun
Oud 03-09-2013, 08:31
Verwijderd
Oh crap huisarts, kusjes.
Oud 03-09-2013, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Maat 38 is wel dun
Ze is niet vel-over-been-dun. Zo goed mevrouw
Oud 03-09-2013, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Ze is niet vel-over-been-dun. Zo goed mevrouw
Nee, voor straf zeg ik zondag af
Oud 03-09-2013, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Maat 38 is wel dun
Dit
Oud 03-09-2013, 08:48
Verwijderd
Ik vind maat 38 gewoon 'normaal'. Ze ziet er heel goed uit, maar ik vind haar niet opvallend dun

(oh god dit is natuurlijk wel weer genoeg olie op het vuur om de hele afval-eetdiscussie weer op te laten laaien...)
Oud 03-09-2013, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, voor straf zeg ik zondag af
OOK GOED
Oud 03-09-2013, 08:50
Verwijderd
Volgens mij is maat 40 gemiddeld in Nederland. 38 is o.h.a. gewoon netjes slank.
Verwijderd
Hahahahaha ik zei het dus omdat broekmaat 38 m'n streefmaat is he laten we er in hemelsnaam geen ding van maken.
Verwijderd
Ik weet het
Oud 03-09-2013, 08:51
Verwijderd
Verder vind ik 38 niet dun, wel slank.
Verwijderd
Verwijderd
tralalala niks te zien hier
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde iets gaan zeggen over maat 38, maar nu durf ik niet, want discussie
Oud 03-09-2013, 08:52
Verwijderd
Citaat:
JA DAT! Hehe
Oud 03-09-2013, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik dus ook al
Oud 03-09-2013, 08:54
Verwijderd
Oh ik vermaak me kostelijk in de wachtkamer. Naast me zit een smerighoestende vrouw die om half 10 hier was. Haar afspraak is 10 uur (dit weet ik omdat ze net enorme stennis heeft staan schoppen ) en nu is ze compleet buiten zinnen omdat iedereen die later binnenkwam eerder aan de beurt is heb erg te doen met de assistente. Verder ben ik bang dat ze besmettelijke longaids heeft en ik het morgen ook heb
Oud 03-09-2013, 08:54
Verwijderd
Oh de discussie is er weer
Oud 03-09-2013, 08:55
Verwijderd
Oh dat was juist niet de bedoeling, maar nu ik het teruglees snap ik dat je het ook anders op kunt vatten dan ik het bedoelde

Ik haal het wel even weg, scheelt hopelijk wat gedoe
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vermaak me kostelijk in de wachtkamer. Naast me zit een smerighoestende vrouw die om half 10 hier was. Haar afspraak is 10 uur (dit weet ik omdat ze net enorme stennis heeft staan schoppen ) en nu is ze compleet buiten zinnen omdat iedereen die later binnenkwam eerder aan de beurt is heb erg te doen met de assistente. Verder ben ik bang dat ze besmettelijke longaids heeft en ik het morgen ook heb
Bad karma dan, in dat geval
Verwijderd
Citaat:
Oh dat was juist niet de bedoeling, maar nu ik het teruglees snap ik dat je het ook anders op kunt vatten dan ik het bedoelde

Ik haal het wel even weg, scheelt hopelijk wat gedoe
Verwijderd
10 cm groter dan jij is nog steeds vrij dwergig trouwens
Oud 03-09-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Hahaha ieuw Wat handig om veel te vroeg te komen en dan te klagen over mensen die wel op tijd komen
Verwijderd
grapjekusje
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh de discussie is er weer
En ik hield nog wel wijselijk mijn mond!
Verwijderd
Ja dan moet jij ook even die quote weghalen he, anders is al mijn moeite voor niks geweest
Oud 03-09-2013, 08:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wat ook leuk is, mensen die een kwartier te laat binnen komen kakken en dan gaan klagen dat ze moeten wachten
Oud 03-09-2013, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Ja dan moet jij ook even die quote weghalen he, anders is al mijn moeite voor niks geweest
Done. Al ben ik stiekem nog wel benieuwd wat je dan wél bedoelde, maar ach
Oud 03-09-2013, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Done. Al ben ik stiekem nog wel benieuwd wat je dan wél bedoelde, maar ach
Ik zal het ooit nog wel een keer proberen uit te leggen, maar dan niet via het forum want dan is het vragen om problemen

Overigens ben ik vandaag in alles sociaal onhandig. Ik geef de mug die me vannacht 14x gestoken heeft de schuld.
Oud 03-09-2013, 09:12
Verwijderd
En mijn vriend was vanmorgen chagrijnig omdat hij slecht geslapen had, omdat ik om half drie gedurende vijf minuten het licht aan had gedaan om die mug te vangen. Vijf minuten.

Terwijl ik 80x wakker ben geworden van dat kreng
Oud 03-09-2013, 09:29
Verwijderd
Ik had een nieuwe dokter omdat m'n eigen met zwangerschapsverlof is en hij is vet sexy
Oud 03-09-2013, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Ligt ook aan je lengte! Maar meestal wel slank en meestal niet dun.
Verwijderd
Citaat:
Ik had een nieuwe dokter omdat m'n eigen met zwangerschapsverlof is en hij is vet sexy
Dat is echt heel erg onhandig hoor
Verwijderd
Toen moest ik me inhouden om niet enorm op te scheppen over m'n seksuele activiteit (ik was er voor een afspraak over een andere pil proberen) Toen moest ik lachen om de dingen in m'n hoofd en vroeg hij wat er was en toen deed ik
Oud 03-09-2013, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ligt ook aan je lengte! Maar meestal wel slank en meestal niet dun.
Oud 03-09-2013, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Toen moest ik me inhouden om niet enorm op te scheppen over m'n seksuele activiteit (ik was er voor een afspraak over een andere pil proberen) Toen moest ik lachen om de dingen in m'n hoofd en vroeg hij wat er was en toen deed ik
Oud 03-09-2013, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt heel erg onhandig hoor
Ja, ik wacht gewoon met kutproblemen (huhu) tot m'n eigen huisarts weer terug is.
Oud 03-09-2013, 09:37
Verwijderd
Oh ik vind m'n gedachtenspinsels altijd zo leuk
Oud 03-09-2013, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn psych was gisteren ook behoorlijk ziek, hij klonk al watterig en toen ik hem zag had ik iets van 'hou je hand maar bij' ^^ Hij zat ook met hele dikke slaapoogjes te kijken en had blijkbaar een keelontsteking. Wel knap dat hij gewoon keihard doorgaat met werken. Maar zo ken ik hem ook wel.

Citaat:

Citaat:
Oud 03-09-2013, 09:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sann
Oud 03-09-2013, 09:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Potverdikkie, om 8 uur beginnen ze boven me ergens te boren, om 9 uur hield het op (als je een uurtje werk hebt, ga je niet om 8 uur boren ). Ik ben in bed gebleven en om 10 uur toch maar eruit. Ik zag dat ik een voicemail had en op het moment dat ik die (belangrijke) voicemail afluister wordt er aan de deur gebeld. Twee keer, dus ik heb maar snel een kamerjas over mijn pyjama aangetrokken en opengedaan, het waren mensen die (onaangekondigd ) de rookmelder kwamen controleren. Ik vond het behoorlijk wat stress op de vroege ochtend /zwaarleven
Oud 03-09-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het ooit nog wel een keer proberen uit te leggen, maar dan niet via het forum want dan is het vragen om problemen

Overigens ben ik vandaag in alles sociaal onhandig. Ik geef de mug die me vannacht 14x gestoken heeft de schuld.
Is goed

Citaat:
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten