Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat Schrödinger zegt. Ze vindt je niet meer leuk. Waarom zou je een relatie aanhouden met een meisje dat niet meer zeker weet of ze jou wel leuk vindt of niet? Als je na twee maanden verkering al gaat zoeken naar 'oplossingen' voor jullie relatie, zit er sowieso iets niet goed. Laat haar gaan en richt je op je vrienden en dingen die je leuk vindt om te doen.
|
![]() |
|
Bij de ware gaan gevoelens niet weg, en al helemaal niet na 2 maandjes. Komt op mij over alsof ze de aandacht wel leuk vond maar jou niet en dat ze dat nu inziet. Dit gaat hem niet worden. Werken aan een relatie terwijl je nog geen twee maanden samen bent slaat nergens op, je hebt geen basis om op terug te vallen en eigenlijk betekent dat dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.
Dat is heel rot maar je overleeft het wel. |
![]() |
|
![]() |
Allemaal heel erg bedankt voor de tips , ik heb samen met der overlegt dat we beter vrienden kunnen zijn en dat zijn we nu ook. We praten nog dagelijks met elkaar en het is eigelijk gewoon presies hetzelfde net als eerst toen we een relatie hadden alleen nu natuurlijk zonder knuffelen , kussen etc. Maargoed.. het was even heel kut maar ik voel me nu wel weer goed en heb alweer een ander meisje gevonden dus ga daar maar weer mee verder
![]() Heel erg bedankt allemaal! (ps. Sorry voor de late reactie , ik was vergete om nog op het forum te kijken xd) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geaardheid ziggy1 | 6 | 04-10-2014 00:00 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |