Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2013, 09:22
Kevin1255
Kevin1255 is offline
Hallo,
Me vriendin en ik hebben nu bijna 2 maanden en in die tijd was het echt de mooiste tijd van me leven , ik voelde me zo goed bij haar en zij ook bij mij. We hadden het altijd gezellig en ze zei ook dat ik der ware was en al allemaal plannen maken voor later waar we gaan wonen etc. Totdat gisteravond me vriendin ineens zei dat ze me minder leuk vind en dat ze geen goede gevoelens heeft over onze relatie , ik was toen meteen echt kapot. Ik heb die nacht ook amper geslapen en moest heletijd janken. Ze zegt dat ik er niks aan kan doen , en nu doen we 2 dagen niet met elkaar praten om een oplossing te verzinnen maar ik heb zon gevoel dat ze iemand anders leuk vind.
wat moet ik doen? ik snap er helemaal niks meer van , en ik ben echt kapot hiervan.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2013, 09:35
Verwijderd
Het is niet leuk dat ze het uitmaakt.
Je kunt het haar misschien vragen?!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 09:51
Kevin1255
Kevin1255 is offline
Ze heeft het nog niet uitgemaakt , maar nu praten we 2 dagen niet tegen elkaar en gaan we een oplossing bedenken voor onze relatie. Alleen zij weet ook helemaal niet wat ze moet doen enz , maar ze zegt wel dat ze me miste gister toen ik nog op kamp was van school. Dus ik snap er niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft het nog niet uitgemaakt , maar nu praten we 2 dagen niet tegen elkaar en gaan we een oplossing bedenken voor onze relatie. Alleen zij weet ook helemaal niet wat ze moet doen enz , maar ze zegt wel dat ze me miste gister toen ik nog op kamp was van school. Dus ik snap er niks meer van.
Beetje vreemd. Jullie moeten gewoon praten, want dit is raar.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 11:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat valt er niet aan te snappen? Ze vindt je niet (meer) leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 11:36
Verwijderd
Wat Schrödinger zegt. Ze vindt je niet meer leuk. Waarom zou je een relatie aanhouden met een meisje dat niet meer zeker weet of ze jou wel leuk vindt of niet? Als je na twee maanden verkering al gaat zoeken naar 'oplossingen' voor jullie relatie, zit er sowieso iets niet goed. Laat haar gaan en richt je op je vrienden en dingen die je leuk vindt om te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 11:51
Verwijderd
Gaat em niet worden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 12:11
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Gaat em niet worden.
Dit, en kom op nou; plannen maken waar je gaat wonen is een beetje vroeg eh?

Verder hoeft ze helemaal niemand anders leuk te vinden. Ze kan ook gewoon niet meer zo gek op je zijn.

Voor de rest erg vervelend voor je, sterkte.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 13:03
Volk
Volk is offline
Bij de ware gaan gevoelens niet weg, en al helemaal niet na 2 maandjes. Komt op mij over alsof ze de aandacht wel leuk vond maar jou niet en dat ze dat nu inziet. Dit gaat hem niet worden. Werken aan een relatie terwijl je nog geen twee maanden samen bent slaat nergens op, je hebt geen basis om op terug te vallen en eigenlijk betekent dat dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.

Dat is heel rot maar je overleeft het wel.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 14:47
Verwijderd
Hoe oud ben je? En twee maanden is nog niet echt wat. Wel kut voor je, maar zoals ik het nu lees vond zij je misschien wat creepy.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 14:12
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Twee maanden is niet echt heel lang, zij ziet het waarschijnlijk anders dan jou.
Je zou na kunnen gaan wat er anders is als in het begin..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 17:09
Kevin1255
Kevin1255 is offline
Allemaal heel erg bedankt voor de tips , ik heb samen met der overlegt dat we beter vrienden kunnen zijn en dat zijn we nu ook. We praten nog dagelijks met elkaar en het is eigelijk gewoon presies hetzelfde net als eerst toen we een relatie hadden alleen nu natuurlijk zonder knuffelen , kussen etc. Maargoed.. het was even heel kut maar ik voel me nu wel weer goed en heb alweer een ander meisje gevonden dus ga daar maar weer mee verder .
Heel erg bedankt allemaal!
(ps. Sorry voor de late reactie , ik was vergete om nog op het forum te kijken xd)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 08:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat andere meisje is ook de ware, zeker?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 09:30
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
heb alweer een ander meisje gevonden dus ga daar maar weer mee verder .
Een tweede ware? Nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten