Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2013, 21:50
Descholier
Descholier is offline
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje voor de vrouwen. Een meisje loopt regelmatig tijdens het uitgaan erg dicht langs mij heen en voel haar borsten dan langs mij heen komen mijn vraag is of ze dat expres doet of dat onbewust is. Ze drinkt trouwens niet/weinig. Ik weet niet of dat een sein is want daar ben ik echt blind voor hopelijk kom ik niet te raar over.. Hoor het graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2013, 22:13
Elin3
Elin3 is offline
Maak eens een praatje met het meisje in kwestie, dan kom je er snel genoeg achter of enige interesse in jou heeft.
Oud 26-09-2013, 06:45
Vowel
Vowel is offline
Eh ik weet natuurlijk niet of dat meisje je leuk vindt (daar kom je maar op 1 manier achter), maar op de meeste plekken waar mensen uitgaan is het soms een beetje druk, hè? Dan ontkom je er niet aan dat je je door de massa moet wurmen en raak je mensen aan. Grote kans dat het helemaal niets betekent.

Verder begrijp ik dat je haar niet kent en nooit met haar praat? Lijkt me niet dat ze je dan erg leuk vindt; ze kent je niet.

Edit. Het zou trouwens wat zijn als iedere vent die je aanraakt tijdens het uitgaan meteen denkt dat je interesse hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 07:41
Verwijderd
Pfft, er is ook echt een generiek antwoord te geven op je vraag. Vraag het haar, niet ons.

En:
Citaat:
Ze drinkt trouwens niet/weinig. Ik weet niet of dat een sein is want daar ben ik echt blind voor
Vraag je nou echt of het een sein is dat ze niet/weinig drinkt?

Citaat:
hopelijk kom ik niet te raar over.. Hoor het graag!
Nou op mij kom je met dit soort vragen heel raar over.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 12:27
Verwijderd
Vraag het aan haar.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 15:42
Descholier
Descholier is offline
Oke ik ben iets onduidelijk geweest, het is een meisje van mijn werk. Ze geeft vaak complimentjes over hoe ik ben/eruit zie. Ook zegt ze dat ik lief ben. + dat wat ik postte heeft ze al paar keer gedaan en weet niet hoe ik daar op moet reageren. Dus zeg meestal er niks van. Dit klinkt allemaal vrij positief alleen laatst zei ze laten we vanavond eens een leuke jongen voor mij zoeken in de stad. vond het beetje vaag en ze praat nauwelijks op whatsapp. Dat is voor mij een reden om niet te vragen of ze me leuk vind en voor jan lul te staan..

en @ ertur van dat weinig drinken bedoel ik mee dat ze niet onder invloed is als ze dat bij mij doet....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 17:49
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Als ze je lief vind ben je waarschijnlijk gewoon gefriendzoned. Ik krijg regelmatig tieten tegen me aan in de kroeg. Ook schouders, armen, enzovoorts. Dat krijg je al je 6 mensen op een vierkante meter zet : ).
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 14:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Óf je bent al friendzoned, óf ze probeert je met man en macht zover te krijgen dat je eindelijk eens reageert op haar overduidelijke avances (complimenten, tieten tegen je aandrukken terwijl het misschien niet eens druk is in de kroeg).
Reageren

Regels voor berichten