Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oke ik ben iets onduidelijk geweest, het is een meisje van mijn werk. Ze geeft vaak complimentjes over hoe ik ben/eruit zie. Ook zegt ze dat ik lief ben. + dat wat ik postte heeft ze al paar keer gedaan en weet niet hoe ik daar op moet reageren. Dus zeg meestal er niks van. Dit klinkt allemaal vrij positief alleen laatst zei ze laten we vanavond eens een leuke jongen voor mij zoeken in de stad. vond het beetje vaag en ze praat nauwelijks op whatsapp. Dat is voor mij een reden om niet te vragen of ze me leuk vind en voor jan lul te staan..
en @ ertur van dat weinig drinken bedoel ik mee dat ze niet onder invloed is als ze dat bij mij doet.... |
![]() |
|
Óf je bent al friendzoned, óf ze probeert je met man en macht zover te krijgen dat je eindelijk eens reageert op haar overduidelijke avances (complimenten, tieten tegen je aandrukken terwijl het misschien niet eens druk is in de kroeg).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onduidelijke signalen Amanda22 | 0 | 08-06-2014 00:12 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Standaardmassa is een digitaal signaal? blackflier | 4 | 23-02-2013 19:37 | |
Software & Hardware |
[wifi] wel signaal, geen verbinding TisKicking | 2 | 17-08-2006 20:33 | |
Software & Hardware |
[casemod] draadloos monitor signaal twain4me | 39 | 10-04-2005 00:52 | |
Software & Hardware |
[Audio] Digitaal signaal op switch? Shock | 3 | 09-05-2004 14:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
radiosignalen naar outterspace: de signalen van de arecibo telescoop..? potverdorie | 3 | 11-07-2003 08:31 |