| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, Absinthe, heb je filmpje/voorbeelden van wat ji goed theater vindt? Ik ben best bereid om me te laten overtuigen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Filmpje niet, en dat gaat ook niet werken, theater op beeld |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het 'nadeel' van een betere levensstijl, ik ben lui en moe, geen zin om te koken en ik heb helemaal niks fastfooderigs in huis. Geen pizza of magnetronvoer, ik heb geen zin in pasta, ik heb een minifriteuse (zo eentje waar 5 bitterballen in passen), maar daar zit nog steeds geen vet in en ik heb ook niks in huis om te frituren
![]() Gelukkig heb ik nog verse wortelsoep! |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ohja, ik kan me juist voorstellen dat ik best wel into theater kan zijn, omdat ik ook meer van opera hou (om te doen en om te zien) dan muziek zonder staging, vind het wel interessant om staging zonder muziek te zien. Long and short: ik woon naast de stadsschouwburg van Utrecht, en ik wilde hier eens om advies vragen: wat draait er de komende tijd waar ik echt eens moet proberen sprintertickets voor te krijgen/wat echt de moeite waard is?
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is zo'n klein ding waar je officieel ook in kunt fonduen. Maar ik heb dus in het jaar dat ik nu weer hier woon, niet meer gefrituurd. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
@Fizzle; ik heb dit seizoen -los van Boulevard- nog helemaal niks gezien
![]() Maar van wat ik zo even bij schouwburg Utrecht zie staan, zou ik benieuwd zijn naar Who's afraid of George and Mildred, en op 3 en 4 december De Koe met Mugmetdegoudentand (daarvan heb ik een paar draken van stukken gezien, en een paar fantastische voorstellingen, dus dat wordt nog spannend). Familie is een tof stuk en Het toneel speelt maakt prima degelijke tekstvoorstellingen, dus die wil ik wel zien. Bloem van de Natie komt ook, en dat is leuk. Allemaal oud-academiegenoten van me, waaronder ook een oud-klasgenoot. NT Gent en Het Nationale Toneel hebben samen een stuk, en dat vind ik tof, want ze zijn wat mij betreft allebei gezelschappen met zeer (ambachtelijk) sterke acteurs. En God van de slachting komt, daar hou ik van <3 Maar veel mensen ook niet. De cast vind ik ook niet top, maar ach. Ik ga hem zeker kijken. |
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga eens kijken welke ik zou kunnen sprinten!
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik bedoel ermee; technisch sterk, en dat goed kunnen combineren met 'het geheim' van de acteur dat de techniek doet overstijgen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||