FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2013, 16:48
Miekje*
Miekje* is offline
Door jou heb ik nu ook De Notenkraker aan staan, CR <3
Oud 29-09-2013, 17:38
Verwijderd
Random vraag: Een groep kraaien heet in het Engels A murder of crows. Heeft het Nederlands ook zo'n officiële benaming? Ik vind het namelijk een geweldige benaming ^^

En het is altijd bevredigend als de achterbakse, arrogante bitch uit ANTM moet vertrekken terwijl ze eerst anderen heeft lopen afzeiken over hun fotoshoot
Oud 29-09-2013, 17:39
Verwijderd
Zwerm?
Oud 29-09-2013, 17:42
Verwijderd
Ik heb een extreem diepe decolleté die me hopelijk zo gaat helpen een fiets te verkopen.
Oud 29-09-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Zwerm?
Kan, ik weet het niet. Maar zwerm klinkt niet zo indrukwekkend als murder natuurlijk.
Oud 29-09-2013, 17:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb een extreem diepe decolleté die me hopelijk zo gaat helpen een fiets te verkopen.
FOTO
Oud 29-09-2013, 17:47
Verwijderd
Whatsapp!
Oud 29-09-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Dit, ja. Een ex van mij moest ooit jureren bij de Kunstbende en werd toen van tevoren wel vijf keer ingepeperd dat hij niet mocht lachen tijdens de optredens.
Ok.

Zoals ik al zei, het ging niet om optredens van de wedstrijd zelf. Maar ik snap dat je eze briljante anekdote wilde delen, waarvoor dank.
Oud 29-09-2013, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ok.

Zoals ik al zei, het ging niet om optredens van de wedstrijd zelf. Maar ik snap dat je eze briljante anekdote wilde delen, waarvoor dank.
Over meteen in de verdediging schieten gesproken Beetje beledigd soms?
Oud 29-09-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Over meteen in de verdediging schieten gesproken Beetje beledigd soms?
Ik vond het niet zo'n leuke opmerking, maar voelde me niet persoonlijk aangevallen.

Maar goed, Absinthe, heb je filmpje/voorbeelden van wat ji goed theater vindt? Ik ben best bereid om me te laten overtuigen.
Oud 29-09-2013, 18:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Whatsapp!
Gaat wel lukken met de verkoop

Citaat:
Ok.

Graag gedaan.
Oud 29-09-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het niet zo'n leuke opmerking, maar voelde me niet persoonlijk aangevallen.

Maar goed, Absinthe, heb je filmpje/voorbeelden van wat ji goed theater vindt? Ik ben best bereid om me te laten overtuigen.
Compagnie de Koe. NT Gent. Wijlen Jeroen Willems.
Filmpje niet, en dat gaat ook niet werken, theater op beeld
Oud 29-09-2013, 18:08
Verwijderd
Verkocht. Eindelijk. Er was al 3 keer iemand langsgeweest bij mn zoon. Maar daar was ik niet bij.
Oud 29-09-2013, 18:08
Hazel
Hazel is offline
Ik kan haast niet geloven dat dit soort discussies hier nog gevoerd moeten worden.
Oud 29-09-2013, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik kan haast niet geloven dat dit soort discussies hier nog gevoerd moeten worden.
Welke?
Oud 29-09-2013, 18:19
Verwijderd
Het 'nadeel' van een betere levensstijl, ik ben lui en moe, geen zin om te koken en ik heb helemaal niks fastfooderigs in huis. Geen pizza of magnetronvoer, ik heb geen zin in pasta, ik heb een minifriteuse (zo eentje waar 5 bitterballen in passen), maar daar zit nog steeds geen vet in en ik heb ook niks in huis om te frituren
Gelukkig heb ik nog verse wortelsoep!
Oud 29-09-2013, 18:25
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Welke?
Die over theater.
Oud 29-09-2013, 18:26
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Het 'nadeel' van een betere levensstijl, ik ben lui en moe, geen zin om te koken en ik heb helemaal niks fastfooderigs in huis. Geen pizza of magnetronvoer, ik heb geen zin in pasta, ik heb een minifriteuse (zo eentje waar 5 bitterballen in passen), maar daar zit nog steeds geen vet in en ik heb ook niks in huis om te frituren
Gelukkig heb ik nog verse wortelsoep!
Wat heb je aan een friteuse waar maar 5 bitterballen in passen?
Oud 29-09-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Die over theater.
Ik ben de dorpsgek maar.
Oud 29-09-2013, 18:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
5 bitterballen is toch wel een prima grootte als je maar alleen woont? Als je er meer in 1 keer ingooit wordt het koud!
Oud 29-09-2013, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Die over theater.
Ik ben benieuwd waarom je dat vindt.
Oud 29-09-2013, 18:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja, ik kan me juist voorstellen dat ik best wel into theater kan zijn, omdat ik ook meer van opera hou (om te doen en om te zien) dan muziek zonder staging, vind het wel interessant om staging zonder muziek te zien. Long and short: ik woon naast de stadsschouwburg van Utrecht, en ik wilde hier eens om advies vragen: wat draait er de komende tijd waar ik echt eens moet proberen sprintertickets voor te krijgen/wat echt de moeite waard is?
Oud 29-09-2013, 19:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
5 bitterballen is toch wel een prima grootte als je maar alleen woont? Als je er meer in 1 keer ingooit wordt het koud!
Niet als ik dat doe.
Oud 29-09-2013, 19:10
Verwijderd

Willen jullie ook zo graag met je vinger in zijn bek?
Oud 29-09-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Dit een beetje:
Citaat:
Sowieso omdat ik zelf ook niet zo veel kan eten. Een babyfrietje en misschien een halve frikadel ofzo erbij. En voor de keer dat ik iets wil frituren voor bezoek, 5 bitterballen was misschien overdreven, maar er passen hier ook niet zoveel mensen in huis dat ik ze met de 50 op tafel moet zetten, dus een paar per keer is goed genoeg ^^
Het is zo'n klein ding waar je officieel ook in kunt fonduen. Maar ik heb dus in het jaar dat ik nu weer hier woon, niet meer gefrituurd.
Oud 29-09-2013, 20:02
Verwijderd
@Fizzle; ik heb dit seizoen -los van Boulevard- nog helemaal niks gezien
Maar van wat ik zo even bij schouwburg Utrecht zie staan, zou ik benieuwd zijn naar Who's afraid of George and Mildred, en op 3 en 4 december De Koe met Mugmetdegoudentand (daarvan heb ik een paar draken van stukken gezien, en een paar fantastische voorstellingen, dus dat wordt nog spannend). Familie is een tof stuk en Het toneel speelt maakt prima degelijke tekstvoorstellingen, dus die wil ik wel zien. Bloem van de Natie komt ook, en dat is leuk. Allemaal oud-academiegenoten van me, waaronder ook een oud-klasgenoot. NT Gent en Het Nationale Toneel hebben samen een stuk, en dat vind ik tof, want ze zijn wat mij betreft allebei gezelschappen met zeer (ambachtelijk) sterke acteurs. En God van de slachting komt, daar hou ik van <3 Maar veel mensen ook niet. De cast vind ik ook niet top, maar ach. Ik ga hem zeker kijken.
Oud 29-09-2013, 20:05
Verwijderd
Oh, en ik moet natuurlijk naar Wim Helsen, daar heb ik wel al twee keer een uurtje tryout van gezien en dat was veelbelovend
Oud 29-09-2013, 20:06
Verwijderd
Ik had net boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst en bockbier en nu ben ik een beetje gelukkig
Oud 29-09-2013, 20:07
Verwijderd
Bockbier in de stamppot?
Oud 29-09-2013, 20:17
Verwijderd
Er zat net en egel voor de achterdeur en mijn broertje liep naar buiten en zag hem niet. Hij trapte tegen de egel Egels zijn zo schattig
Oud 29-09-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Bockbier in de stamppot?
Nee ernaast
Oud 29-09-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Nee ernaast
Ach, wie weet is het een culinaire verrassing
Oud 29-09-2013, 20:38
Verwijderd
Ik dacht ook erin en het leek me best oke, en ik hou niet eens van stamppot
Oud 29-09-2013, 20:39
Verwijderd
Absinthe ik wilde jou voorstellen binnenkort weer eens met alcohol en koken te experimenteren maar toen herinnerde ik me de laatste x en dacht LAAT MAAR.
Oud 29-09-2013, 20:44
Hazel
Hazel is offline
Wat is een ambachtelijk sterke acteur, Absinthe.?
Oud 29-09-2013, 20:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@Fizzle; ik heb dit seizoen -los van Boulevard- nog helemaal niks gezien
Maar van wat ik zo even bij schouwburg Utrecht zie staan, zou ik benieuwd zijn naar Who's afraid of George and Mildred, en op 3 en 4 december De Koe met Mugmetdegoudentand (daarvan heb ik een paar draken van stukken gezien, en een paar fantastische voorstellingen, dus dat wordt nog spannend). Familie is een tof stuk en Het toneel speelt maakt prima degelijke tekstvoorstellingen, dus die wil ik wel zien. Bloem van de Natie komt ook, en dat is leuk. Allemaal oud-academiegenoten van me, waaronder ook een oud-klasgenoot. NT Gent en Het Nationale Toneel hebben samen een stuk, en dat vind ik tof, want ze zijn wat mij betreft allebei gezelschappen met zeer (ambachtelijk) sterke acteurs. En God van de slachting komt, daar hou ik van <3 Maar veel mensen ook niet. De cast vind ik ook niet top, maar ach. Ik ga hem zeker kijken.
Dankjewel! Ik ga eens kijken welke ik zou kunnen sprinten!
Oud 29-09-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Absinthe ik wilde jou voorstellen binnenkort weer eens met alcohol en koken te experimenteren maar toen herinnerde ik me de laatste x en dacht LAAT MAAR.
Iets met een broodrooster?

Citaat:
Wat is een ambachtelijk sterke acteur, Absinthe.?
Jaja, het zal wel weer geen Nederlands zijn Maar ik bedoel ermee; technisch sterk, en dat goed kunnen combineren met 'het geheim' van de acteur dat de techniek doet overstijgen.
Oud 29-09-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel! Ik ga eens kijken welke ik zou kunnen sprinten!
Ik weet niet wat sprinten is, maar als dat zoiets als gebruikmaken van de lastminute-regeling, dan ben ik bang dat je dat in het geval van theater veel kan En dat geldt zeker alleen voor studenten?
Oud 29-09-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Iets met een broodrooster?

Jaja, het zal wel weer geen Nederlands zijn Maar ik bedoel ermee; technisch sterk, en dat goed kunnen combineren met 'het geheim' van de acteur dat de techniek doet overstijgen.
Oud 29-09-2013, 20:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik weet niet wat sprinten is, maar als dat zoiets als gebruikmaken van de lastminute-regeling, dan ben ik bang dat je dat in het geval van theater veel kan En dat geldt zeker alleen voor studenten?
Oh, ja dat is last-minute kaartjes halen. Dat doe ik altijd in de stadsschouwburg omdat ik er toch naast woon. Volgensmij kan iedereen dat en niet alleen studenten - maar dat weet ik niet zeker!
Oud 29-09-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Brrr, het is koud buiten. Waarom schommelen de temperaturen zo hard? Gisteren was 't nog geen-jas weer.
En vertrouwen op 9292 moet ik ook niet meer doen. Gister nog gecheckt hoe laat de eerste bus gaat zodat ik niet te laat op m'n werk zou zijn, ging die bus helemaal niet. Dus nu ben ik te laat.
het is al zeker een week 's nachts fokking koud en ;s middags heel lekker!
Oud 29-09-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ach, wie weet is het een culinaire verrassing
Citaat:
Ik dacht ook erin en het leek me best oke, en ik hou niet eens van stamppot
Misschien is het niet eens zo'n slecht idee... Ipv mixen met melk bockbier
Oud 29-09-2013, 21:11
Verwijderd
Ik heb vorig jaar met kerst lekkere stoofvlees gemaakt met bockbier. Moet ik ook maar weer eens maken
Oud 29-09-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Anders doen we het gewoon bij mij thuis, dan zet ik hooguit mijn eigen keuken in de hens
Oud 29-09-2013, 21:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik maak altijd stoofperen met rode wijn
Oud 29-09-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik maak altijd stoofperen met rode wijn
Maar Miekje, je moet toch ook wel eens slapen!
Oud 29-09-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Anders doen we het gewoon bij mij thuis, dan zet ik hooguit mijn eigen keuken in de hens
Hehehehe ok
Oud 29-09-2013, 21:23
Hazel
Hazel is offline
Als jullie stoofvlees zeggen wil ik meteen naar Maastricht
Oud 29-09-2013, 21:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar Miekje, je moet toch ook wel eens slapen!
Gekke Sarah. Wanneer ik stoofperen maak, gebruik ik rode wijn. Zo goed?
Oud 29-09-2013, 21:24
Verwijderd
Stoofvlees is Vlaams. Zuurvlees is wat ze in Limburg en Maastricht hebben ^^
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten