Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2013, 14:15
Marijexx
Avatar van Marijexx
Marijexx is offline
Hoi forummers,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik twijfel wat ik moet doen..
Gisteravond vond ik op mijn vriendjes kamer een collegeblok, het bleek zijn dagboek te zijn.
Dit wist ik niet, maar ik sloeg het open en toen stond er dat hij meerdere malen is vreemdgegaan met een meisje. Ook heeft hij een trio gehad en met zijn beste vriendin gezoend.
Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. Vinden jullie dat ik hem moet confronteren? Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest..

Ik ben benieuwd naar jullie advies..

Liefs,

Marije
__________________
Never look back
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2013, 14:21
Verwijderd
Gewoon nooit meer tegen spreken. Vreemdgaan is één ding, maar een dagboek bijhouden is net iets te gay.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 14:25
Verwijderd
Dump hem en leer af andermans privédingen te lezen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 17:30
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hoi forummers,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik twijfel wat ik moet doen..
Gisteravond vond ik op mijn vriendjes kamer een collegeblok, het bleek zijn dagboek te zijn.
Dit wist ik niet, maar ik sloeg het open en toen stond er dat hij meerdere malen is vreemdgegaan met een meisje. Ook heeft hij een trio gehad en met zijn beste vriendin gezoend.
Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. Vinden jullie dat ik hem moet confronteren? Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest..

Ik ben benieuwd naar jullie advies..

Liefs,

Marije
Bedoel je hiermee dat het is gebeurd voordat hij met jou ging? Of was dit tijdens de relatie met jou, als dat het geval is.........dumpen idd.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 18:08
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Wat bierkoning zegt.
Verder lijkt het erop dat je, toen je erachter kwam dat het zijn dagboek was, geen enkele moeite had het van begin tot eind door te lezen, ik schat zo'n 3 kwartier? Foei !
Het probleem met vrouwen is dat ze de gedachten van dit vermeende misdrijf nooit meer los kunnen laten. Ik stel voor het alleen al om deze reden uit te maken zodat je vriendje vrij blijft van jouw jarenlange argwaan en verwijten.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 21:45
Verwijderd
Bah, wat ben jij een naar mens dat je zijn dagboek gaat lezen. Het vertrouwen in jullie relatie is sowieso weg dus advies is uit elkaar gaan. In het vervolg niet meer doen, zoiets lezen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Gewoon nooit meer tegen spreken. Vreemdgaan is één ding, maar een dagboek bijhouden is net iets te gay.
En jongens die prive blogs hebben zijn ook iets te gay? XD Zie het als een offline-prive-blog Alhoewel, ja, WhyTheHell een dagboek bijhouden. Kan ik net zo goed een heel boek over mezelf schrijven en uitgeven xD

Citaat:
Hoi forummers,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik twijfel wat ik moet doen..
Gisteravond vond ik op mijn vriendjes kamer een collegeblok, het bleek zijn dagboek te zijn.
Dit wist ik niet, maar ik sloeg het open en toen stond er dat hij meerdere malen is vreemdgegaan met een meisje. Ook heeft hij een trio gehad en met zijn beste vriendin gezoend.
Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. Vinden jullie dat ik hem moet confronteren? Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest..

Ik ben benieuwd naar jullie advies..

Liefs,

Marije
Je zult er tot het einde van je leven mee zitten dus raad ik het aan om maar iemand anders te vinden, maar niet zomaar dumpen ofzo, wel gewoon een gesprek aangaan en uitleggen wat er is gebeurt en wat gaat gebeuren (Ik haat het als vrouwenvolk het uitmaakt en niet eens zegt waarom)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 08:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En jongens die prive blogs hebben zijn ook iets te gay? XD Zie het als een offline-prive-blog
Hahaha, knulletje.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 10:21
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Precies wat bierkoning zegt, is hij in jullie relatie vreemd gegaan of in een relatie vóór jou?

Verder: het lijkt me erg vervelend dit te hebben gelezen, dus ik zou het sowieso met hem bespreken. Het zal niet mals worden omdat jij in zijn privégegevens hebt zitten neuzen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 10:39
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik vind het een beetje onduidelijk hoe het nu precies gegaan is.
Heb je één bladzijde gelezen en stond dat hier allemaal op of ben je inderdaad z'n hele dagboek door gaan lezen?
Is hij inderdaad vreemdgegaan in jullie relatie of heeft hij wat lopen rotzooien voor jullie een relatie kregen?

Ik vind het lastig om je nu advies te geven. Ik denk ook dat sommigen hier wat kort door de bocht vliegen en nogal moraalridders spelen door te zeggen dat je echt superslecht bent omdat je zijn dagboek hebt gelezen. Het is natuurlijk niet netjes dat je dat gedaan hebt, maar ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in jouw situatie.
Het is denk ik wel zo handig om dit aan hem op te biechten en het uit te praten.

Aan de andere kant vrees ik dat voor jou nu het vertrouwen in hem volledig weg is en dat wat hij ook zegt je het (waarschijnlijk) toch niet gaat geloven. Ik denk niet dat deze relatie daarom nog werkt en misschien is het, om die reden, maar beter om het uit te maken.
Misschien is hij wel onschuldig en is dit allemaal gebeurt voor jullie relatie, maar als ik het zo inschat maakt dat voor het vertrouwen niet zo veel meer uit.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 11:35
Verwijderd
Citaat:
En jongens die prive blogs hebben zijn ook iets te gay? XD
Ja.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook dat sommigen hier wat kort door de bocht vliegen en nogal moraalridders spelen door te zeggen dat je echt superslecht bent omdat je zijn dagboek hebt gelezen. Het is natuurlijk niet netjes dat je dat gedaan hebt, maar ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in jouw situatie.
Dat zegt dan echt heel veel over jou. Ik vind het een van de laagste dingen die je kunt doen.

Citaat:
Het is denk ik wel zo handig om dit aan hem op te biechten en het uit te praten.
Wat wil je uitpraten? Het vertrouwen zal bij hem volledig weg zijn nu zij in zijn privezaken neust. En vertrouwen weg, is relatie weg. Of nu ja, je kunt natuurlijk bij elkaar blijven en elkaar constant wantrouwen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 13:55
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Dat zegt dan echt heel veel over jou. Ik vind het een van de laagste dingen die je kunt doen.
Okay.

Citaat:
Wat wil je uitpraten? Het vertrouwen zal bij hem volledig weg zijn nu zij in zijn privezaken neust. En vertrouwen weg, is relatie weg. Of nu ja, je kunt natuurlijk bij elkaar blijven en elkaar constant wantrouwen
Ja, ik denk ook dat het over een klaar is. Hij vertrouwt haar niet meer en zij hem ook niet, maar dat niet betekent niet dat het niet handig is er wel over te praten.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 15:37
Verwijderd
In de tt staat toch dat ie vreemdgaat?

En als het vertrouwen weg is heb je niks. Vertrouwen is juist dat je elkaar je leven laat leiden én bij elkaar terecht kan, een partner hebt. Waar wil je dan over praten? Alleen om wat closure te krijgen misschien. Maar vertrouwen komt niet terug en is juist wat een band maakt. Je gaat er vanuit dat je op iemand kan rekenen en vertrouwt dat iemand buiten jezelf wel handelt alsof je een team bent. Dat bestaat bij hen niet meer. Kun je nog jaren aanmodderen maar je maximaal haalbare relatie is een met argwaan en niet kunnen rekenen op samen handelen in belang van beiden.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 05:42
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
In de tt staat toch dat ie vreemdgaat?
Er staat ook
Citaat:
Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. (...) Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest..
Omdat er staat "in het verleden (...) maar" was het voor mij niet zo duidelijk of het in hun verleden was of alleen in zijn verleden.

Offtopic: Edit: Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 07:59
Verwijderd
Ja dat las ik ook, maar als je stelt dat iemand vreemdgaat, dan zal het verleden wel betekenen dat het bijvoorbeeld vorig jaar was toen ze ook al samen waren. Dus niet héél recent.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 11:21
Verwijderd
Wat een gelul allemaal. Hij had een fucking -DAGBOEK-. Wat maakt het nou uit of vertrouwen geschaad is als het gaat om lulletje rozewater met een DAGBOEK.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 11:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-08-2013, 19:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat een gelul allemaal. Hij had een fucking -DAGBOEK-. Wat maakt het nou uit of vertrouwen geschaad is als het gaat om lulletje rozewater met een DAGBOEK.
Het meest opmerkelijke aan het verhaal is nog wel dat 'ie is vreemdgegaan met een meisje.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 20:45
DeGeneraal
Avatar van DeGeneraal
DeGeneraal is offline
gewoon met zijn dagboek vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 20:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hé jongens, kom op, beetje lief zijn, hier heeft TS helemaal niets aan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-08-2013, 18:41
ShySora
ShySora is offline
Iemand die een dagboek bijhoud is niet perse gay in my opinion.


Het is niet omdat hij het je nooit verteld heeft dat hij nooit eerlijk is geweest. Sommige dingen zijn erg moeilijk om over te praten. Maar, het beste advies wat ik je kan geven is je hart volgen. Ga samen eens rustig praten. Weet wel dat ook jij in de fout bent gegaan door zijn dagboek te lezen. Maar als je nog oprecht van hem houd, ga er dan voor.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 15:49
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als t geen fantasie is wat hij heeft geschreven. welke jongen houdt nou een dagboek bij? en al helemaal van dergelijke activiteiten...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Als t geen fantasie is wat hij heeft geschreven. welke jongen houdt nou een dagboek bij? en al helemaal van dergelijke activiteiten...
Van de 3,5 miljard mannen houdt inderdaad niemand een dagboek bij!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 23:39
TUIG-UIT-DELFT
TUIG-UIT-DELFT is offline
Als je bij hem langs gaat(als het nog aan is) en pak dat blok en confronteer hem ermee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 17:32
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18
ARTistiek Verhaal: Jackie
icon
3 23-08-2001 10:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.