| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dus.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
, en wat de Mc aangeleverd krijgt is hetzelfde als die kleine frietjes die je in supermarkt uit de diepvries haalt en ook hetzelfde als wat snackbarren die kleine friet verkopen aangeleverd krijgen. Ik snap nooit hoe het zo moeilijk te begrijpen is dat daadwerkelijk heel erg veel gewoon op 1 manier geproduceerd wordt en dan naar verschillende dingen gaat . Met wasmiddelen, energydrank en al dat soort dingen precies hetzelfde.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ligt het daaraan.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik weet dat Friesland als achterstandsgebied wordt beschouwd, maar ja, ook daar bestaan restaurants en snackbarren die wel gewoon echt goede frieten verkopen. Ze zijn gewoon zwaar in de minderheid.Hoe je het ook went of keert, dat heeft de naam friet en al die diepvriesshit heeft óók de naam friet. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik was om 6 uur al wakker, want ik sliep bij m'n ouders en daar moet ik dus in de woonkamer slapen en m'n moeder moet altijd om kwart voor 7 de deur al uit. Uuugh. Pluspuntje: koffie. Heel. Veel. Koffie.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Het gaat om het feit dat de friet die McDonald's verkoopt vergelijkbaar is met supermarktfriet en snackbarfriet . Ik weet ook wel dat als ik echt lekker friet wil eten ik niet naar de fucking snackbar moet lopen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een zachte G, zeg friet en vind de mac-frietjes matig, maar ik hou sowieso niet van dunne frietjes.
En gisteren hebben mijn vriendje en ik samen in de auto zitten zingen en het was zo fijn <3 En sowieso, mijn vriendje is zo lief want hij was helemaal verliefd op zijn neefje en dat is helemaal niet goed voor mijn toch al rammelende eierstokken Maar het is wel zo fijn
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Ik vind die Franse frietjes van de Mc prima te te eten. Ik hou wel van slappe patatjes.
En verder zei LP het al: Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
. Je kunt altijd wel betere dingen krijgen...
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen kunnen klagen wat ze willen, maar ik blijf erbij dat de McDonald's friet net zo prima (DUS NIET GOED ABSINTHE ) is als wat je thuis in de frituur gooit, zo niet beter omdat het allemaal wat hygiënischer is. Mensen willen ook gewoon graag McDonald's slecht vinden merk ik vaak. *schouder ophaal*
|
|
![]() |
|
|