Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ook naar mijn vriend wordt niet geluisterd

En ja, je hebt ook zeker wel gelijk. Maar de eeuwige discussies blijf ik frustrerend vinden. En ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als er ooit kinderen komen
Snap ik. Van mijn kant uit komt er tegenwoordig alleen no maar een sarcastisch "ok!" Of "natuurlijk!" En daar laat ik het bij. Baat prima, vooral als ze eenmaal in de gaten heben dar er echt niet meer uitkomt.
Advertentie
Oud 27-10-2013, 16:56
Verwijderd
Afgelopen zomer was ik voor het eerst bij de opa en oma van mijn vriend. Eerst liet de opa het fotoboek van overleden neef zien, waarbij hij in tranen uitbarstte. Daarna gingen we eten. De cognac viel best wel zwaar op mijn (nuchtere) maag, alles draaide. Bij het eten vertelde opa over de roemrijke geschiedenis van hun (zeldzame) achternaam, en hij eindigde met de conclusie dat N de laatste van hun geslacht is, dus dat ik 'WEL VEEL ZOONS MOET KRIJGEN!'.

Het zijn hele lieve mensen verder, hoor. Maar de eerste ontmoeting was zó awkward.
Oud 27-10-2013, 16:58
Verwijderd
+ de mededeling dat ik veel kinderen moest krijgen voor een sterke natie, dat ik het beste zo snel mogelijk naar Rusland moest emigreren omdat ik in Europa duidelijk niets te zoeken heb en drie zakken appels uit eigen tuin, terwijl we er thuis nog vier hadden staan.
Oud 27-10-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Snap ik. Van mijn kant uit komt er tegenwoordig alleen no maar een sarcastisch "ok!" Of "natuurlijk!" En daar laat ik het bij. Baat prima, vooral als ze eenmaal in de gaten heben dar er echt niet meer uitkomt.
Eigenlijk zou ik dat ook gewoon moeten doen. Mijn valkuil is dat ik altijd de discussie aan blijf gaan, maar dat zet vooralsnog geen zoden aan de dijk.
Oud 27-10-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Afgelopen zomer was ik voor het eerst bij de opa en oma van mijn vriend. Eerst liet de opa het fotoboek van overleden neef zien, waarbij hij in tranen uitbarstte. Daarna gingen we eten. De cognac viel best wel zwaar op mijn (nuchtere) maag, alles draaide. Bij het eten vertelde opa over de roemrijke geschiedenis van hun (zeldzame) achternaam, en hij eindigde met de conclusie dat N de laatste van hun geslacht is, dus dat ik 'WEL VEEL ZOONS MOET KRIJGEN!'.

Het zijn hele lieve mensen verder, hoor. Maar de eerste ontmoeting was zó awkward.
Hahaha Huphup, zorg eens snel voor nageslacht!!
Oud 27-10-2013, 17:00
Verwijderd
Dat is best awkward ja
Oud 27-10-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
+ de mededeling dat ik veel kinderen moest krijgen voor een sterke natie, dat ik het beste zo snel mogelijk naar Rusland moest emigreren omdat ik in Europa duidelijk niets te zoeken heb en drie zakken appels uit eigen tuin, terwijl we er thuis nog vier hadden staan.
ik vind jouw verhalen zo leuk <3

Citaat:
Eigenlijk zou ik dat ook gewoon moeten doen. Mijn valkuil is dat ik altijd de discussie aan blijf gaan, maar dat zet vooralsnog geen zoden aan de dijk.
Hmja. Heeft best een tijd geduurd voordat ik niet meer reageerde en zij in de gaten hadden dat het weinig zin heeft nog. Er komt wel langzaam verbetering in de band met mijn schoonouders, mede omdat ik niet meer overal op in ga.
Oud 27-10-2013, 17:13
Verwijderd
Op zich mag ik mijn schoonouders echt wel, en over het algemeen bedoelen ze het altijd goed, maar het is zo vermoeiend dat ze zich overal mee willen bemoeien.
Oud 27-10-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Op zich mag ik mijn schoonouders echt wel, en over het algemeen bedoelen ze het altijd goed, maar het is zo vermoeiend dat ze zich overal mee willen bemoeien.
Je zou het over die van mij kunnen hebben hele lieve mensen die overal een mening over hebben en die ook uiten, maar het nooit negatief bedoelen. Maar dat ze het goed bedoelen, wil natuurlijk niet zeggen dat jij het niet vervelend mag vinden.
Oud 27-10-2013, 17:32
Verwijderd
Ja precies

Fijn dat ik hier even kon klagen Vind het ook zo vervelend om daar altijd mijn vriend mee lastig te vallen.
Oud 27-10-2013, 17:40
Verwijderd
Herkenbaar komt vast wel goed!
Oud 27-10-2013, 17:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ugh, de kater komt later zeggen ze...nou idd. Tot een uur geleden lag ik nog met tranende oogjes op de bank, maar nu zit ik in de bus richting werk. Uuuuuuugh. Ik was niet eens dronken!
Oud 27-10-2013, 17:46
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi piep0lz! Ik ben mijn verlanlijstje aan het maken voor Kerst, hebben jullie nog boekentips?
Oud 27-10-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Hoi piep0lz! Ik ben mijn verlanlijstje aan het maken voor Kerst, hebben jullie nog boekentips?
HhhH moet je lezen. En anders iets van Hermans, dat kan niet fout.
Oud 27-10-2013, 18:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn masterthesis. Ook nog gratis.
Oud 27-10-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Nachttrein naar Lissabon
Oud 27-10-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, wel een andere tip: wrijf niet in je ogen als je handen in de gember en/of peper zijn.

Okee, en boekendingen: iets van Rascha Peper misschien? Ik mag haar boeken wel. Of Geert Mak, maar ik weet niet of jij dat interessant vindt. En houd je van Murakami? Of Jamaica Inn? Anders misschien een Klassieker?
Oud 27-10-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Mijn masterthesis. Ook nog gratis.
Ga je daarna weer terug naar Nederland?
Oud 27-10-2013, 18:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ga je daarna weer terug naar Nederland?
Na wat? Mijn masterthesis heb ik twee jaar geleden geschreven.

We hebben nog geen plannen gemaakt voor na mijn promoveren.
Oud 27-10-2013, 18:49
Verwijderd
Citaat:

Ah, ik dacht al.

Aha!
Oud 27-10-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik word altijd gedwongen de spiegel schoon te maken met een sopje. Zo gaat het sneller met een spray.
oh god, zij wordt weer gedwongen hoor.
Citaat:

Mij viel op die gast met dat grote voorhoofd op de flyer, Dave, die kennelijk albums maakt met dit soort foto's:

[afbeelding]

Waarom zitten die ogen helemaal dáár?
wow
Citaat:
Als ik iets als dit zie is het eerste wat ik denk dit

[afbeelding]

Citaat:

is dat hetzelfde boekje dat ik ook heb? Ik heb het al ingepakt dus ik kan niet opzoeken hoe het heet.
Oud 27-10-2013, 19:12
Verwijderd
nog 5 dagen jongens, eindelijk de sleutels van ons huis. Het werd echt een keer tijd.
Oud 27-10-2013, 19:12
Verwijderd
en ik luister dit. Ik vind dit zo heeerlijk
Oud 27-10-2013, 19:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
is dat hetzelfde boekje dat ik ook heb? Ik heb het al ingepakt dus ik kan niet opzoeken hoe het heet.
Ja, ik geloof het wel.
Oud 27-10-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik geloof het wel.
Hoera, ik bewaar het met de grootste zorg voor het geval je beroemd wordt.
Oud 27-10-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
en ik luister dit. Ik vind dit zo heeerlijk
[filmpje]
Ik kan ook echt heel lang naar dat soort muziek luisteren, ja.

Nu luister ik dit:

Zijn hoofd! Instant blijheid.
Oud 27-10-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ook echt heel lang naar dat soort muziek luisteren, ja.

Nu luister ik dit:

Zijn hoofd! Instant blijheid.
hij zingt net als iemand van de radio die ik niet kan verdragen.
Oud 27-10-2013, 19:27
Verwijderd
Citaat:
hij zingt net als iemand van de radio die ik niet kan verdragen.
Ja hij kan volgens mij ook niet echt goed zingen.
Oud 27-10-2013, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ja hij kan volgens mij ook niet echt goed zingen.
ik vind dat jong met die grijze trui en krullen wel een lekkertje. wel net uit de luiers, maar goed.
Oud 27-10-2013, 19:34
Verwijderd
Lou Reed dood
Oud 27-10-2013, 19:36
Verwijderd
ik heb me vandaag meer dan 8 uur lang verdiept in suikervrij (waarmee ik geraffineerde suikers en kunstmatige zoetstoffen die je hersens alsnog beduvelen bedoel) eten. Ik ben wijzer geworden maar ook een beetje verward over wat nou wel en niet. Het is me wel gelukt om in de normale albert heijn een mand vol suikervrije producten te vinden. Wisten jullie dat er in bijna alle vleeswaren suikers zitten!! bizar toch. Ook in de zogenaamd verse.
Ik heb allerlei kaasjes, zalm, spek, eieren, paprika, boontjes, pindakaas, smeerkaas en allisonbrood.
Verder is de belangrijkste les die ik heb geleerd dat geraffineerde suiker zich in je lichaam omzet als vet, en dat vet dat niet doet. En verder heb je er ook niks aan qua voedingsstoffen, want die zitten er niet in.
Oud 27-10-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Lou Reed dood
Oud 27-10-2013, 19:49
Verwijderd
Afvalspoiler

Spoiler
Oud 27-10-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Afvalspoiler

Spoiler
Ik wil ook!
Oud 27-10-2013, 20:09
Verwijderd
Ik vind het echt heel knap Sann
Oud 27-10-2013, 20:12
Verwijderd
Ik ook

@Ingegerd ik vind 'm op 't forum posten niet zo relaxed, maar pm'en vind ik niet erg!
Oud 27-10-2013, 20:21
Verwijderd
Oh dat wil ik ook wel zien!
Oud 27-10-2013, 20:21
Verwijderd
Sann wil je mij ook pm'en! Ik ben heel benieuwd.
Oud 27-10-2013, 20:24
Verwijderd
Jullie hebben pm!
Oud 27-10-2013, 20:27
Verwijderd
Mag ik die pm ook?

En, ik vind het ook heel erg knap van je. Toen ik laatst vakantiefoto's van jou zag herkende ik je eerst helemaal niet, ik dacht: 'huh, waar is Sanne nou op die foto's?'.
Oud 27-10-2013, 20:28
Verwijderd
Oud 27-10-2013, 20:31
Verwijderd
Sann is echt een Jillian-reclamebord.
Verwijderd
Als ik echt klaar ben ga ik d'r misschien wel een voor-na foto mailen
Verwijderd
Sann was veel toffer toen ze nog dik was

ik parafraseer.
Oud 27-10-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Sann was veel toffer toen ze nog dik was

ik parafraseer.
Oud 27-10-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Als ik echt klaar ben ga ik d'r misschien wel een voor-na foto mailen
OHHJAA dat moet je echt doen
Oud 27-10-2013, 20:33
Verwijderd
Misschien mag ik wel in d'r volgende programma Anita zijn
Oud 27-10-2013, 20:33
Verwijderd
Hahahahahahaha
Oud 27-10-2013, 20:34
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat zou echt hi-la-risch zijn
Oud 27-10-2013, 21:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hé jongens, wie heeft er nog vertrouwen in de mensheid? Dan hier het medicijn!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten