Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Afgelopen zomer was ik voor het eerst bij de opa en oma van mijn vriend. Eerst liet de opa het fotoboek van overleden neef zien, waarbij hij in tranen uitbarstte. Daarna gingen we eten. De cognac viel best wel zwaar op mijn (nuchtere) maag, alles draaide.
![]() Het zijn hele lieve mensen verder, hoor. Maar de eerste ontmoeting was zó awkward. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okee, en boekendingen: iets van Rascha Peper misschien? Ik mag haar boeken wel. Of Geert Mak, maar ik weet niet of jij dat interessant vindt. En houd je van Murakami? Of Jamaica Inn? Anders misschien een Klassieker? |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb me vandaag meer dan 8 uur lang verdiept in suikervrij (waarmee ik geraffineerde suikers en kunstmatige zoetstoffen die je hersens alsnog beduvelen bedoel) eten. Ik ben wijzer geworden maar ook een beetje verward over wat nou wel en niet. Het is me wel gelukt om in de normale albert heijn een mand vol suikervrije producten te vinden. Wisten jullie dat er in bijna alle vleeswaren suikers zitten!! bizar toch. Ook in de zogenaamd verse.
Ik heb allerlei kaasjes, zalm, spek, eieren, paprika, boontjes, pindakaas, smeerkaas en allisonbrood. Verder is de belangrijkste les die ik heb geleerd dat geraffineerde suiker zich in je lichaam omzet als vet, en dat vet dat niet doet. En verder heb je er ook niks aan qua voedingsstoffen, want die zitten er niet in. |
![]() |
|
Hé jongens, wie heeft er nog vertrouwen in de mensheid? Dan hier het medicijn!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|