Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga vandaag het huis kijken
![]() Wel beetje vreemd, ik moet vandaag de sleutels komen halen en die moeten ook stipt om half 5 weer terug. De mevrouw aan de telefoon was ook een beetje vreemd. Sowieso een beetje vreemd dat ze me zelf laten kijken en niet een ventje met een groep sturen. Maar whatever, ik ga vandaag kijken ![]()
|
Veel succes, Fiepje!
Ik had vandaag mijn tentamen evertebraten, en waar ik bang voor was gebeurde ![]() ![]() ![]()
|
Awwyeah Phoebe, spannunt hoorwww! Ben benieuwd of 't was is.
Miek: vroegen ze hele specifieke dingen dan? En was het meerkeuze, want dan is de kans dat je goed hebt gegokt natuurlijk al een heel stuk groter. *fingers crossed* ot: Ik zit met spanning te wachten op een pakketje en ze zouden tussen 1 en 6 komen en nu kan ik natuurlijk helemaal niks doen. Echt NIKS. Ik heb 't wel vaker meegemaakt dat ik net op de wc zat toen ze aanbelden en ik als een malle probeerde op te staan en m'n broek weer en te krijgen enzo, en dat ze toen al weg waren. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou mn eerste project is te laat ingeleverd. We waren klaar en toen kregen we printproblemen. Nog met pruillip gesmeekt om coulance maar dat en een zielig verhaal over eerstejaars mocht niet baten. Nu over 10 weken pas inleveren. Gelukkig was ik met mn mega kunstverslag wel optijd klaar. En mn andere opdrachten ook.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Goed bezig allemaal hier! En LP, hoop dat het een leuk huisje is! Ik heb ook heel erg zin om weer iets te gaan leren en ik ben erg aan het twijfelen of ik een opleiding bij de nha zal gaan doen. Ik weet niet of ik mezelf zo lang kan blijven motiveren (zonder klas en een docent die je op de huid zit) om het af te maken en het is toch best een smak geld. Maar ik word nu echt een beetje suf van niks met mijn hersens doen.
||
Citaat:
![]() Maar hij is eindelijk langsgeweest en hij was duizent leuker dan Zalandoman. ![]()
|
*$&%@# ik heb evertebraten niet gehaald als de cesuur hetzelfde blijft
![]() ![]()
||
Ah Kut, Miek. Ik hoop voor je dat ze de telling wat versoepelen. Als ze dat doen dan zit je met maar 2 foutjes teveel wel goed, lijkt me.
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Omg, mijn favoriete Britse komiek heeft een radiodocumentaire gemaakt over Vyacheslav Mescherin en voornamelijk 'Easy USSR Vol. 2' en dan nog iets over muziek in de ruimte ofzo.
Dafuq? Dat kan ook alleen maar op BBC Radio 4. ![]() ![]() http://www.bbc.co.uk/programmes/b03h30gb Paranoide Tina Oostblokkers naamzoek. ![]()
||
Citaat:
![]() En nu wil ik ook de rest van mijn toetsresultaten weten, maar dat duurt nog zo langggggg.
|
![]() |
|
|