![]() |
En het is pleuriswarm in t vliegtuig
![]()
En een volwassen vrouw zit hardop te janken
![]()
Hahaha. Waar gaat de reis naartoe?
|
![]() |
Verwijderd
Ik wilde zelfs nog vragen of jij zin had om mee te gaan Margot
![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik kom er zojuist achter dat het vandaag zondag is en niet maandag
![]() |
![]() |
Verwijderd
Zo, tomaatjespauze
![]() Ik ben daadwerkelijk begonnen ![]() |
![]() |
Verwijderd
Oh, nu zie ik het! Nou, ik houd me aanbevolen als je nog eens zo'n plan maakt.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() Vanaf morgen moet ik twee weken lang elke dag werken. Ik krijg mezelf vandaag het bed niet uit. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik zit in hetzelfde schuitje
![]() |
![]() |
Succes dan vast! Ik vind het persoonlijk niet zo vervelend, alleen een beetje lastig dat ik zelf niet zoveel kan doen.
|
![]() |
Verwijderd
Ik vind het idee vooral beklemmend, dat het zo lang duurt steeds voor ik weer een vrije dag heb. In praktijk voelt dat maar bij vlagen zo.
|
![]() |
Verwijderd
Het is wel lekker besparen op zich, zodat je een bredere bank kan kopen ofzo!
![]() |
![]() |
Verwijderd
Nou ja, als je het toch cadeau krijgt... Ik denk dat mijn ouders (en zijn ouders ook) liever iets geven wat nieuw is
![]() |
![]() |
Verwijderd
Dat klopt! Gulle gevers maken alles makkelijker!
|
![]() |
Verwijderd
Ik heb een dikke Sony Bravia tv gekregen van mijn tante, omdat ze dement werd en dingen naar de TV gooide enzo. Fucking luxe ding om op mijn slaapkamer te hebben.
![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik zou best een keer goede messen willen maar ik ben daar te retarded voor.
|
![]() |
Ik zou nog wel eens een goed set bestek willen hebben, maar dat kost al snel kluwen met geld
![]() |
![]() |
Ik heb al een chille bestekset in mijn uitzet
![]()
Verwijderd
Hooooi
![]() |
![]() |
Verwijderd
Hey! Ben je een beroemdheid geworden? Ik kreeg half wat dingetjes mee.
|
![]() |
Verwijderd
Oi gevalt ofzoiets
![]() |
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
Hallo Osmoos
![]() |
![]() |
Verwijderd
Hallo hallo daar, alles goed?
|
![]() |
Verwijderd
Para, volgens mij zitten er hier wat tussen met werk voor je ^^ http://thoughtcatalog.com/christine-...ZLPxB4MAs27.01
|
![]() |
Ik was bij de intocht en daar kwam ik twee van mijn oppasgezinnen tegen, lekker met een driejarige op mijn schouders gelopen en de sint gespot
![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
Hooooi
![]() |
![]() |
Verwijderd
Para, volgens mij zitten er hier wat tussen met werk voor je ^^ http://thoughtcatalog.com/christine-...ZLPxB4MAs27.01
![]() |
![]() |
Ik heb trouwens alleen ontbijtbordjes, om plaats te besparen. Als ik per se een groot bord nodig heb, voor pizza ofzo, haal ik het uit de keuken (studentenhuis jeweet).
|
![]() |
Verwijderd
Paranoide, heb jij die Sletvrees-docu gezien van de week? Ik denk dat je die wel geinig vindt.
|
![]() |
Verwijderd
Ik las laatst een stuk over hoe iemand met synesthesie seks ervaart, dat was ook interessant.
|
![]() |
Verwijderd
Oh houdt er iemand van paars? Ik heb een huis voor je gevonden! http://www.rightmove.co.uk/property-...-41719309.html |