Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kijk hier even rond..
*edit*linkjes naar hete dames is niet helemaal de bedoeling Als je dan nogsteeds op een game karakter valt, dan weet ik het ook niet meer
Als ik een kamer inloop stopt iedereen en staart. Ik ben perfectie. Laatst gewijzigd op 09-11-2013 om 12:15. |
![]() |
|
Hoe kan je iets voor haar voelen? Natuurlijk kan je haar aantrekkelijk vinden maar om verliefd te worden of echt van haar te gaan houden moet je toch wel een band met een persoon opbouwen. (En dat lijkt me toch erg lastig met een personage in een game.)
||
Citaat:
Waarom zou je volhouden en jezelf kwellen hiermee als het nergens toe leidt? Je hangt toch ook geen foto van je ex boven je bed in de hoop dat je over haar heen komt, bij wijze van spreken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat lekker gaan, het zakt vanzelf wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nee ik wil gewoon da jullie niet meer denke aan al die facking kut shizzel shit!!! Die ik hier heb zitte vertelle op dit forum dit was een enorme vergissing van mij om dit hier op te zetten ik ben zo dom geweest ik zal intervolg 2 keer nadenke sorry voor mijn taalgebruik vanaf morge zal ik een ander mens zijn ik ga gewoon zeggen life i dont care anymore! Awel val ik morge dood i dont care!!!
|
![]() |
|
|