Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2013, 20:03
Verwijderd
Ik heb geen grote littekens, alleen overal kleine putjes van een of andere ziekte die ik had toen ik twee was.
Advertentie
Oud 20-11-2013, 20:03
Verwijderd
en mijn linkerarm is ook vol met littekentjes. Ik weet alleen niet waarvan. Ik denk de kat, want die heb ik altijd met de voorpoten op mijn linkerarm. Ze kneedt graag in vel.
Oud 20-11-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen grote littekens, alleen overal kleine putjes van een of andere ziekte die ik had toen ik twee was.
Sinaasappelattack
Oud 20-11-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Heb jij een ex? ik dacht oprecht dat jij als ultragroen blaadje bij je vriend terecht was gekomen.
Ik heb wel meerdere exen
Oud 20-11-2013, 20:10
Verwijderd
Oud 20-11-2013, 20:16
Verwijderd
Oud 20-11-2013, 20:24
Verwijderd
huh wat praten we over littekens
Oud 20-11-2013, 20:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb duizent littekens aan de rechterkant van mijn gezicht, vanwege een hond en tig littekens op m'n armen vanwege ovenrekjes. Die op m'n gezicht vind ik vervelender.
Oud 20-11-2013, 20:29
Verwijderd
Ik heb maar één eckt litteken. Waar de drain in is gepropt toen mijn rechterlong "pffffft" deed
Oud 20-11-2013, 20:29
Verwijderd
Ik heb een litteken aan mijn rug vanaf mijn nek tot aan staartbotje ongv
Oud 20-11-2013, 20:31
Verwijderd
Ik had heel veel littekens op mijn duimen, maar die zijn weggetrokken. Veder heb ik er geen, geloof ik.
Oud 20-11-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een litteken aan mijn rug vanaf mijn nek tot aan staartbotje ongv
Dat is een litteken aan de wand
Oud 20-11-2013, 20:36
Verwijderd
Ahhh littekens ^^ Handen vol keukenwerk gehad (nog maar 2 enigszins zichtbaar), een open knie (ook niet meer zo opvallend), een rits op de binnenkant van mijn elleboog, striae à volonté, een vrij recente streep op mijn linkerknie van wetenschapweetwat, een hals met infuusvlekken, een vervormd neusgat van een afvoerslang, een hele dikke lelijk rits op mijn buik, 3 gaten op mijn buik van de lamellen, een vlek van de drain en een paar strepen op een arm van een stommiteit. Volgens mij ben ik dan rond
Oud 20-11-2013, 20:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Godver, Lusi.
Oud 20-11-2013, 20:39
Verwijderd
Gadver, wat is uitvloeisel toch een lelijk vies woord.
Oud 20-11-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
:')

Ze hebben mijn wervels recht gezet met metalen buis achtig dingetje.
Nu ben ik wolverine
Oud 20-11-2013, 20:42
Verwijderd
Oh! Ik had eerder een frituurmandje op mijn arm staan . Dat zag er wel hilarisch uit, net alsof ik gerookte kipfilet was ofzo.
Oud 20-11-2013, 20:43
Verwijderd
Oh, het is woensdag natuurlijk . Dan is er morgen weer een mogelijkheid dat er nieuwe appartementen verschijnen
Oud 20-11-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat als jij een eigen hoekje met rare internetzaken op Buzzfeed zou moeten hebben, dat lijkt me een mooi baantje voor jou.
Ik zou een tijdje geleden misschien een expositieruimte krijgen in 'n stichting met seksuologielezingen en bondageworkshops en de incidentele orgie, dat leek me ook wel wat Ik wilde daar chesterfieldstoelen en antieke museumvitrines combineren met zulk soort plaatjes en indien ze 't budget en de beveiliging rond konden krijgen ook zulk soort objecten.

Maar dat is niet doorgegaan, helaas.
Oud 20-11-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Gadver, wat is uitvloeisel toch een lelijk vies woord.
Baarmoedermond dan, grutjes.
Citaat:
Oh! Ik had eerder een frituurmandje op mijn arm staan . Dat zag er wel hilarisch uit, net alsof ik gerookte kipfilet was ofzo.
Goeie vreetkickschade
Oud 20-11-2013, 20:45
Verwijderd
Morgen valt de helft van mijn lessen uit. Alleen jammer dat er tussenuren tussen zitten. Anders was ik 12 uur al klaar.
Oud 20-11-2013, 20:51
Verwijderd
Mijn vingers lagen jarenlang iedere week weer open en het verschilt echt bizar veel hoe veel het bloed soms urenlang bloed gutsend er uit en soms twee drupjes en klaar :/
Oud 20-11-2013, 20:52
Verwijderd
Maar knietjes en boven de ogen bloed echt duizend keer meer toch wel
Oud 20-11-2013, 20:53
Verwijderd
heeel raar
Oud 20-11-2013, 20:54
Verwijderd
En hoi Pip
Oud 20-11-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Baarmoedermond dan, grutjes.

Goeie vreetkickschade
Werkschade bij mij geen vreetkickschade. Maar als je dat krijgt van je vreetkick dan ben je er snel klaar mee denk ik wel
Oud 20-11-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou een tijdje geleden misschien een expositieruimte krijgen in 'n stichting met seksuologielezingen en bondageworkshops en de incidentele orgie, dat leek me ook wel wat Ik wilde daar chesterfieldstoelen en antieke museumvitrines combineren met zulk soort plaatjes en indien ze 't budget en de beveiliging rond konden krijgen ook zulk soort objecten.

Maar dat is niet doorgegaan, helaas.
Het komt vast wel een keer. Als ik rijk was geweest had ik je gesponsord, en Ludwig ook!

Ik vind die gouden tong wel ontzettend gaaf, hoe kitsch het ook is.
Oud 20-11-2013, 20:55
Verwijderd
Ironisch. We hebben het over sneetjes en net sneed ik me aan het scheermesje, omdat ik bijna viel.
Oud 20-11-2013, 20:56
Verwijderd
Al is kitsch niet het goede woorden voor gouden sperma. Wat is taal toch een beperking in ons expressievermogen!
Oud 20-11-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb duizent littekens aan de rechterkant van mijn gezicht, vanwege een hond en tig littekens op m'n armen vanwege ovenrekjes. Die op m'n gezicht vind ik vervelender.
Oja, de McDonalds heeft mij ook wel wat frituurvetvlekjes opgeleverd.
Oud 20-11-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Werkschade bij mij geen vreetkickschade. Maar als je dat krijgt van je vreetkick dan ben je er snel klaar mee denk ik wel
Saai. Maar beide een geval van...

Haastige spoed is zelden goed.

Mijn moeder zei dat ongeveer dagelijks.
Oud 20-11-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Nou dit is gewoon een gapend gat in de muur, allemachtig
Oud 20-11-2013, 21:01
Verwijderd
Ik ben naar poedels aan het kijken, en een van die beesten heet: Naughty but nice only for you.
Oud 20-11-2013, 21:02
Verwijderd
Wat betekenen die punten eigenlijk aan het begin van dezen topic
Oud 20-11-2013, 21:03
Verwijderd
Punten
Oud 20-11-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Wat betekenen die punten eigenlijk aan het begin van dezen topic
Hoe meer punten, hoe leuker de posts van die user. Als een topic dicht gaat mag je stemmen!
Verwijderd
Hoe cool je bent. Je mag stemmen van nul tot vijf per deelnemer. Stemmen via Pm naar mij of ertur, wel een handig formaat graag.
Verwijderd
Citaat:
Saai. Maar beide een geval van...

Haastige spoed is zelden goed.

Mijn moeder zei dat ongeveer dagelijks.
Zelfs niet haastige spoed is zelden goed . Iemand sloeg het ding tegen mijn arm aan. Had me simpelweg niet gezien
Verwijderd
Citaat:
Hoe cool je bent. Je mag stemmen van nul tot vijf per deelnemer. Stemmen via Pm naar mij of ertur, wel een handig formaat graag.
choo choo
Oud 20-11-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Hoe meer punten, hoe leuker de posts van die user. Als een topic dicht gaat mag je stemmen!
Mag nu ook al, is zijn eerste keer.

Biesloak wil je nog dan pm even je belangrijkste punten, ok?
Oud 20-11-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Mag nu ook al, is zijn eerste keer.

Biesloak wil je nog dan pm even je belangrijkste punten, ok?
Ja, de eerste keer, dat weet ik nog goed.
Oud 20-11-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Zelfs niet haastige spoed is zelden goed . Iemand sloeg het ding tegen mijn arm aan. Had me simpelweg niet gezien
Zíjn haastige spoed dan.
Oud 20-11-2013, 21:08
Verwijderd
Wat breuzelen jullie nu weer.
Oud 20-11-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
choo choo
Choo choo gaat je prutje op de kabouterlepel je mondje in, klein kind
Oud 20-11-2013, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, het is woensdag natuurlijk . Dan is er morgen weer een mogelijkheid dat er nieuwe appartementen verschijnen
Als je de mijne maar niet wegkaapt, want ik ben ook al weken aan 't wachten!
Oud 20-11-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Van je gewrichten was ik niet op de hoogte. Voorgaande zinnetje is grappig. Ik snap het iets beter nu. Ik hoor je alleen verlekkerd over geld praten als een hebzuchtige 17-jarige, of verbitterde 37-jarige, dus ik was even verbaasd over welke fase je nu doormaakt

Ik ben niet zo gericht op materieel bezit maar heb ook al <20 besloten dat ik me geen zorgen wil maken om geld en daardoor íets minder gaaf leef dan ik had kunnen doen als muzikant
Een beetje de verbitterde 37-jarige, ja. Verder ervaar ik beeldende kunst als een primaire levensbehoefte, dus niet iets wat je doet omdat gaaf en leuk, maar iets wat moet. Maar ja, eten en onderdak en gezondheid moeten ook allemaal, jammer genoeg.
Oud 20-11-2013, 21:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Para, ik zag dat er op 't IDFA een documentaire draait over kink.com en 1) Dat lijkt me stiekem wel vet en 2) ik moest meteen aan jou denken.
Oud 20-11-2013, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik bedoel dat ik, als ik de koelbloedigheid heb om dingen met azijn en citroenen te doen, waarschijnlijk niet meer geemotioneerd genoeg ben om lekker te am'en.
Maar het werkt toch ook verslavend? Dan heb je op een gegeven moment gesneden en dan denk je, dit is niet AUSREICHEND en dan ben je boos en dan pak je een fles azijn en hoppa.
Citaat:
Ik vind snijden een beetje een raar onderwerp om gezellig over te praten. Wel heb ik een grote snee op mijn pols, een millimeter of 0,5 naast mijn slagader, omdat ik een keer door een glazen deur ben gelopen.
Ja och je moet wat he, als er niemand ongesteld is! Bloed moet vloeien

en jaja, "glazen deur", "de kat krabte" en "ik schoot uit met de kaasschaaf" natuurlijk
Oud 20-11-2013, 21:15
ßuerp
ßuerp is offline
hongerrr
Oud 20-11-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Choo choo gaat je prutje op de kabouterlepel je mondje in, klein kind
hu-hu ze zei 'prutje'.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten