Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niks over de slechte kanten van Kink, maar ik ga zo es effe je linkje lezen.
||
Citaat:
Ik heb 't tot nu toe gewoon niet erg getroffen met huisgenoten. Ik woon volgens mij met één van de weinige mensen die, en ik quote hier een vriendin van me, 'het voor elkaar krijgt om luidruchtig een pakje boter open te maken'. ![]() Maar ik zou ook niet met Knittie moeten samen wonen, want die heeft een vriendje en ik haat gelukkige stelletjes. ![]()
|
![]() |
Ik heb die film al gezien, vond het niet erg diepgaand allemaal. Best vermakelijk om naar te kijken. Het gaat wel echt over het bedrijf erachter (dus het is geen wonder dat ze vooral zeggen hoe leuk het is om voor deze werkgever te werken, hoewel kort ook wel de vrees om niet teruggevraagd te worden wanneer je duidelijk grenzen stelt aan bod komt, maar een echt kritisch perspectief ontbreekt natuurlijk). Het gaat dus niet per se over de inhoud/zingeving/ideeën rondom BDSM.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Ik ben verliefd op dit servies ![]()
|
Omg, ik heb weer iets, hoor. We hadden net een lezing/gesprek met mensen uit het Turkse onderwijs over het thema 'autisme'. Het ging er dus over hoe mensen met een vorm van autisme zijn en hoe je daar het onderwijs op aan kan passen enzo. Bij de vraag of we iemand kenden die een vorm van autisme heeft, liet ik vallen dat mijn vriend Asperger heeft en wat daar dan de kenmerken van zijn, wat je daarvan merkt in het dagelijks leven, etc. Toen de lezing afgelopen was, werd ik bij het weggaan nog even aangeklampt door een of andere onderwijspief van mijn school (die ik overigens nog nooit eerder had gezien), die tegen mij zei: 'Sterkte nog, hè!' Dus ik knipperde eens uit verbazing en vroeg: 'Waarom?' Zei hij: 'Nou, dat vraagt toch ook wel veel van jou, zo'n vriend!' Eh, wtf
![]() /verhaal
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh wat een verschrikkelijke facepalm veroorzaken sommige mensen toch...
Zo had ik een keer een uitslaggesprek over een patiëntje op een school (ook diagnose binnen het autistisch spectrum), zegt de intern begeleider: 'Huh, autisme? Dat kan niet! Hij geeft toch gewoon antwoord als je hem iets vraagt?' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
In dezelfde categorie:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: