| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar serieus, ik ben daar jaloers op. Ik ben gewoon afgestompt
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En bij een horrorfilm: oei oei oei, er gaat vast iets engs gebeuren, wat zou het zijn? Bij heel veel komedies zit de grap ook in een verrassing, maar daar schrik je toch immers ook niet van?
|
|
|
|
Omg ik heb net op een appartementje gereageerd en ik sta meteen boven aan de lijst!
![]() (sorry, knitten!) Wel kut dat ik een id-kaart nodig heb en dat ik die dus sinds vandaag kwijt ben. Nu maar hopen dat alles lukt en ik binnenkort kan verhuizen. Ieehk!
|
|
||
|
Citaat:
Gaat me wel weer een flinke duit kosten, maar dat is 't wel waard.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Edit: Para, ik ga zo nog effe zoeken thuis, maar hij leek vanmiddag wel erg kwijt. Gelukkig is de reactietijd voor het huisje tot maandag en wordt er daarna een afspraak gemaakt, dus als ik morgen een nieuwe id aanvraag moet het wel goed komen. Hoop ik.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik ben net ook al kapot gepreekt door m'n vader, die meteen op internet ging opzoeken waar ik aangifte moet doen enzo, en waar ik al m'n andere nieuwe pasjes moet aanvragen. Worft ook lekker duur trouwens: nieuwe id + boete, boete voor een nieuwe uni pas (50 euro), en allerlei andere shitdie ik nieuw moet aanvragen. Meh.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Euh maar ja dat zou ik kunnen doen ja in theorie
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij het bent vind ik het niet erg heb je wel ook al je ib-60 formulieren enzo?
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Even iets anders. Ik heb een aantrekkelijke collega, rond de 35 jaar oud. Helaas nogal kleine borsten. De laatste twee weken viel het mij meerdere keren op dat haar borsten wat groter leken en vooral ook meer bewogen, zeg maar. Nu heeft ze gisteren verteld dat ze 13 weken zwanger is.
Kan ik dat echt al gezien hebben aan haar borstontwikkeling? Nee toch na 13 weken zou dat geen zichtbaar verschil moeten zijn?
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|