Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nu komt mijn meest recente ontdekking.
Ik dacht altijd dat al die tekenaars gewoon supertoevallig ook allemaal heel goeie webdesigners waren, met hun profi sites en alles. Nu ging ik even kijken in hun broncodes, maar 't blijkt dat niemand (echt NIEMAND) (behalve Noedelhap misschien) zelf zit te kutten in Notepad. Iedereen betaalt gewoon voor Wordpress-templates of neemt een abonnement bij een professionele portfoliodienst. Die vervolgens stiekem adverteren in de broncode, met 'hoiiii wij kunnen dit ook voor jou hoor'. Er gaat een wereld voor me open ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 van de dingen die ik nog weleens doe als ik op een nieuwe site kom is kijken welke software het is.
|
Verwijderd
|
Nouja, Wordpress kende ik natuurlijk wel en ik had rakelings gehoord van portfoliodiensten, maar ik wist niet dat het zó wijdverspreid was. Sowieso had ik een minder customizableeleblele beeld van Wordpress.
Ik nam ook altijd aan dat webdevs gewoon alles zelf schreven, maar die zullen ook wel grotendeels voortborduren op bestaande code. |
![]() |
|
Euh nee.
![]() Ik vind haar hoofd wel vrij puntig. Als een grote struisvogel. Wat dat betreft hebben ze haar goed gekozen als zus van Dennis. Die is ook zo puntig. Maar waarom zou je iemand met een compact gezicht bij hun onderkaak willen grijpen? Daar wordt 't gezicht echt niet minder compact van hoor. ![]() Ik ben overigens al weer door naar de volgende serie die ik moet kijken: Na Bob's Burgers is het nu tijd voor Archer. ![]() Animatie is de shit, jong.
|
Ik ben btw al uren aan het losgaan op de Floorplanner en ik kom erachter dat ik van een groot gedeelte van het appartementje niet weet wat ik er neer moet tyfen.
Ik heb gewoon lege ruimte! Dat zal irl wel tegenvallen, maar toch.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|