Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij heeft Quintiano een aantal verdenkingen uitgesproken. Uit mijn Excellijstje: Arpos, Deus ex, Dark Phoenix, Thor en tijmen2000. Weet nog niet exact hoe sterk iedere verdenking was. Ook leek hij Lusi vrij te spreken. Meer uitspraken dan rondes denk ik? Dus de vraag is welke gezien en welke bedacht is.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik stem op Woyt. |
![]() |
|
Ik wil t liefst op arpos stemmen omdat dat zeker een wolf is. Geen reden hem erin te houden nu de geliefden er uit zijn toch?
Ik wil ook overwegen om op dark phoenix te stemmen als t arpos rijtje weer te kort blijkt.
||
Citaat:
![]()
|
Als ik een wolf ben dan maakt het niet uit wanneer je me hangt dan zou je me bij wijze van als allerlaatste wolf op kunnen hangen, nu de geliefden eruit zijn moeten alle wolven dood, als ik een dorpeling ben maakt het wel degelijk uit.
Alleen als je argument was dat je het juist niet zeker weet zou je voor mij moeten gaan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit lijkt me een mooi moment om ArPos eruit te gooien. Geliefdes zijn er uit en het moge duidelijk zijn dat ArPos wolf is. Weinig reden meer om er in te laten, behalve de gratis entertainment dan.
||
Citaat:
![]()
|
Die verhalen!
Maar Q heeft wel flink zitten hinten in zijn posts inderdaad, dat hij 'jij als dorpeling moet mijn posts eens goed bekijken' zei deed me wel aan het denken dat hij ziener is. Hij zei dat toch? Ik heb een beetje teveel gedronken voor goede theorieen. Maar als ik snapte dat hij ziener was na die post, moeten de wolven dat ook gezien hebben. |
![]() |
||||||||
Alle posts in dit topic van Quint over andere spelers op een rijtje:
(edit: in volgorde van laatst naar eerst door de zoekfunctie die het zo rangschikte) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij kan maar 2 mensen hebben opgevraagd in het totaal, en hij noemt de volgende mensen met de volgende redenen: - Tuttebel (de rechtschapen dorpeling) - Dark Phoenix (onderbuik gevoelens op basis van de eerste hangronde) - Lusi (ik zie haar niks verkeerds doen, haar verdenking van Wolter was terecht) - Deus ex (het grootste risico, slechte vibe, verrassend stil) - Röps (de andere wolf) Mijn vermoeden is dat hij Deus ex (vanwege zijn constante aanvallen en het benoemen als grootste risico) en Röps (vanwege zijn zeer directe opmerking dat hij de andere wolf is, waarom zoiets zeggen als ziener als je niet zeker bent? Zeker aangezien zijn andere opmerkingen minder standvastig gebracht worden) heeft opgevraagd. Mogelijk Tuttebel, maar dan zijn die andere 2 opmerkingen weer gek. Röps zit in ieder geval erg hoog op mijn lijstje vanaf nu. Als hij Deus ex en Röps opgevraagd én benoemt als slechterik heeft snap ik ook waarom hij opgegeten is.
Laatst gewijzigd op 30-11-2013 om 01:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hij weet het mooi te verdraaien, de 2e nacht was pas net ingegaan toen Q mijn naam noemde. Daarnaast is de hint over tuttebel overduidelijk.
DP is gewoon zelf wolf, Hij staat iets te vaak in het verkeerde rijtje en gebruikt het verdachtmaken van de verrader Als vrijpleiting ofzo. maar ik Heb liever Woyt eruit dus Ik blijf bij mn stem. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En even los daarvan, je bent er van overtuigd dat ik wolf ben, maar toch wil je liéver Woyt er uit hebben? ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
We zijn de 24e met de functies verdelen begonnen, 25e de eerste hangronde, de 26e de eerste eetronde. Kortom, hij had toen al 1 functie op gevraagd. Kans is groot dat hij toen Deus op heeft gevraagd gezien zijn gehamer op hem, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Het pleit hem wat mij betreft in ieder geval niet helemaal vrij. Verder, wat betreft de stemlijstjes: die vertellen een hoop maar momenteel zijn sommige mensen een beetje kort door de bocht hiermee (ik doel hier op de 'het moet wel een wolf onder deus zijn! Posts, maar ik zit mobiel dus kan lastig alles quoten). Ten eerste zat de ziener ook 2 keer onder het 'verkeerde' rijtje, ten tweede waren de functies zoals heks en cupido ook in staat het te beinvloeden... Maar veel belangrijker, waar stonden die andere wolven dan onder? Want hun stemmen telden ook niet mee.. en ik denk niet dat er 3 of 4 wolven onder Deus stonden. ![]()
||
Citaat:
En dat de ziener ook in het verkeerde rijtje stond, maakt de rest alleen maar verdachter, want, er blijven minder opties over voor wat betreft wolven in die rijtjes. Jij bent er één van in ieder geval. |
![]() |
||
Citaat:
Het punt is dat jij ook in de eerste eetronde opgevraagd zou kunnen zijn terwijl jij het afdoet alsof het alleen in de tweede eetronde gebeurd zou kunnen zijn. Ik snap dat je liever niet verdacht bent, maar je bent wél benoemd als wolf door de ziener, je snapt zelf vast ook wel waarom dat op z'n minst interessant is om in gedachte te houden? Quint gaf bovendien niet voor niets vlak voor zijn dood de tip zijn posts goed te bekijken, en dit is er ook 1 van.
|
Verwijderd
|
Eindelijk eens even de rust en tijd om alles terug te lezen van de afgelopen dagen. Mobiel weerwolven, en al helemaal als je maar een minuut of vijf hebt per dag, is echt een ramp.
Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die vandaag niet op ArPos willen stemmen. We kunnen toch wel aannemen dat hij een wolf is, en waarom zou je het risico willen lopen dat je een dorpeling er uit stemt? Ik heb de vorige keer op ArPos gestemd, en ga dat nu weer doen (ik geef ook meteen mijn stem door). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Afgezien dat Röps raar doet, vind het lastig te peilen of dat nou wolvig is of koppig je kont in de krib gooien zoals röps dat zo graag doet (en je onnodig in de kijker spelen).
Feit blijkt wel dat jij Dark Phoenix een paar citaatjes van Quintiano bent vergeten die tegen je pleiten. Bijvoorbeeld op de 27e: Citaat:
Citaat:
En als je steeds roept dat deus en dark phoenix wolf zouden kunnen zijn en misschien wel allebei, ga je die toch bekijken? Maar dat klopt dan weer niet met Tuttebel die veilig werd verklaard. Lastig! Ik zou toch wel graag Dark Phoenix naar de galg brengen.Of toch röps, want die wordt letterlijk wolf genoemd. En gelijkspel gaat denk ik niet meer lukken? Ps. sorry voor de monsterpost ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95 Verwijderd | 242 | 25-11-2013 20:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 #2 Martiño | 265 | 11-10-2007 18:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 39, topic 2. TopDrop | 246 | 25-09-2007 07:25 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |