Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2013, 19:42
Verwijderd
Godsamme
Citaat:
En jouw post doet in feite het zelfde, wat is je punt? Dat ArPos géén wolf is?
Nee natuurlijk niet het gaat om je vorm en timing, stating the obvious. Ik spreek the obvious niet tegen, ik prik door je gekunstelde post heen. Hij was totaal overbodig en veel te laat. Je wilde jezelf graag presenteren als niet-wolf.
Advertentie
Oud 29-11-2013, 19:45
Röps
Röps is offline
Balen!

Ik stem in ieder geval op Woyt omdat ik me kapot erger aan zijn onnozele posts. Maakt me niet uit of ie dorpeling of wolf is, hij voegt niets toe, beargumenteert niets en doet of ie een enorme noob is wat ik niet geloof.
Oud 29-11-2013, 19:46
Verwijderd
Nee, hij is niet gekunsteld of te laat. ArPos probeert nog te vertellen dat hij geen badguy is. Ik raakte aan het aarzelen, maar toen heb ik het op een rijtje gezet en ik aarzel niet meer.

Ik zet mijn stem op ArPos.
Oud 29-11-2013, 19:47
EleventhHour
EleventhHour is offline
Volgens mij heeft Quintiano een aantal verdenkingen uitgesproken. Uit mijn Excellijstje: Arpos, Deus ex, Dark Phoenix, Thor en tijmen2000. Weet nog niet exact hoe sterk iedere verdenking was. Ook leek hij Lusi vrij te spreken. Meer uitspraken dan rondes denk ik? Dus de vraag is welke gezien en welke bedacht is.
Oud 29-11-2013, 19:48
Verwijderd
Wat kut, de ziener dood
Oud 29-11-2013, 19:49
Röps
Röps is offline
Citaat:
Doe jezelf eens een pleziertje, dat kan jij als rechtschapen dorpeling namelijk wel gebruiken toch (?) en neem al mijn posts eens goed onder de loep.
Op basis van deze post gericht aan Tuttebel denk ik dat Tuttebel dorpeling is.
Citaat:
Waarom niet Dark Phoenix? Het past wel in mijn aanvankelijke onderbuikgevoel van de eerste hangronde.
Deze kán op DP duiden als wolf, maar ik vind die naar Tuttebel duidelijker qua hint.
Oud 29-11-2013, 19:49
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Wat kut, de ziener dood
Op zich vind ik dit wel een mooi moment. Hij heeft voldoende tijd gehad om hints te geven en er is nog voldoende tijd om de wolven op te sporen.
Oud 29-11-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij is niet gekunsteld of te laat. ArPos probeert nog te vertellen dat hij geen badguy is. Ik raakte aan het aarzelen, maar toen heb ik het op een rijtje gezet en ik aarzel niet meer.

Ik zet mijn stem op ArPos.
Goed plan hoor, arpos. Geen enkele reden om het niet te doen toch?

Ik stem op Woyt.
Oud 29-11-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Op zich vind ik dit wel een mooi moment. Hij heeft voldoende tijd gehad om hints te geven en er is nog voldoende tijd om de wolven op te sporen.
Ok...? hij heeft twee functies op kunnen vragen.
Oud 29-11-2013, 19:53
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ok...? hij heeft twee functies op kunnen vragen.
Oh, crap, k dacht dat-ie iedere ronde wat mocht zien
Ok, RIP Quintiano
Oud 29-11-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Er is nooit genoeg tijd om hints te geven. Morgen moet echt eens een wolf dood.
Oud 29-11-2013, 19:56
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Er is nooit genoeg tijd om hints te geven. Morgen moet echt eens een wolf dood.
Dat sowieso.
Oud 29-11-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Goed plan hoor, arpos. Geen enkele reden om het niet te doen toch?

Ik stem op Woyt.
Fijn dat je het een goed plan vindt. En er is inderdaad geen reden om het niet te doen; het is een wolf en dan is er meer tijd om de andere drie wolven te vinden.
Oud 29-11-2013, 20:26
tuttebel
tuttebel is offline
Ik wil t liefst op arpos stemmen omdat dat zeker een wolf is. Geen reden hem erin te houden nu de geliefden er uit zijn toch?

Ik wil ook overwegen om op dark phoenix te stemmen als t arpos rijtje weer te kort blijkt.
Oud 29-11-2013, 20:29
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Balen!

Ik stem in ieder geval op Woyt omdat ik me kapot erger aan zijn onnozele posts. Maakt me niet uit of ie dorpeling of wolf is, hij voegt niets toe, beargumenteert niets en doet of ie een enorme noob is wat ik niet geloof.
Maakt niet uit of hij dopreling of wolf is? Als we toch zeker een wolf (arpos) eruit kunnen gooien moeten we dat toch doen?
Oud 29-11-2013, 20:38
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik wil t liefst op arpos stemmen omdat dat zeker een wolf is. Geen reden hem erin te houden nu de geliefden er uit zijn toch?

Ik wil ook overwegen om op dark phoenix te stemmen als t arpos rijtje weer te kort blijkt.
eens mee
Oud 29-11-2013, 20:52
arPos
arPos is offline
Als ik een wolf ben dan maakt het niet uit wanneer je me hangt dan zou je me bij wijze van als allerlaatste wolf op kunnen hangen, nu de geliefden eruit zijn moeten alle wolven dood, als ik een dorpeling ben maakt het wel degelijk uit.

Alleen als je argument was dat je het juist niet zeker weet zou je voor mij moeten gaan.
Oud 29-11-2013, 20:55
Röps
Röps is offline
Citaat:
Maakt niet uit of hij dopreling of wolf is? Als we toch zeker een wolf (arpos) eruit kunnen gooien moeten we dat toch doen?
We kunnen nog altijd spreiden zodat er wat uit de lijstjes te halen is. Ik snap de redenen om Arpos eruit te gooien wel hoor maar uiteindelijk levert de wolven dat toch weer een eetronde op en komen wij geen steek verder als er niets uit het lijstje te halen is.
Oud 29-11-2013, 21:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Haha, ja na mijn vorige post over jou wil je ineens ook wel op mij stemmen. doe het nog doorzichtiger joh. Hoi heksje!

Dit lijkt me een mooi moment om ArPos eruit te gooien. Geliefdes zijn er uit en het moge duidelijk zijn dat ArPos wolf is. Weinig reden meer om er in te laten, behalve de gratis entertainment dan.
Oud 29-11-2013, 21:50
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Haha, ja na mijn vorige post over jou wil je ineens ook wel op mij stemmen. doe het nog doorzichtiger joh. Hoi heksje!

Dit lijkt me een mooi moment om ArPos eruit te gooien. Geliefdes zijn er uit en het moge duidelijk zijn dat ArPos wolf is. Weinig reden meer om er in te laten, behalve de gratis entertainment dan.
wat? hoi heksje? over quintiano's en rops' post heen gelezen?
Oud 29-11-2013, 21:56
Katertje
Katertje is offline
Succes iedereen!
Oud 29-11-2013, 22:47
Verwijderd
Ah, fuck, ik had al een beetje het vermoeden dat hij ziener was. Jammer dat de wolven dat vermoeden deelden...
Arpos is next
Oud 30-11-2013, 00:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die verhalen!
Maar Q heeft wel flink zitten hinten in zijn posts inderdaad, dat hij 'jij als dorpeling moet mijn posts eens goed bekijken' zei deed me wel aan het denken dat hij ziener is. Hij zei dat toch?
Ik heb een beetje teveel gedronken voor goede theorieen. Maar als ik snapte dat hij ziener was na die post, moeten de wolven dat ook gezien hebben.
Oud 30-11-2013, 00:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Alle posts in dit topic van Quint over andere spelers op een rijtje:
(edit: in volgorde van laatst naar eerst door de zoekfunctie die het zo rangschikte)

Citaat:
Degenen die vorige ronde onder Deus stonden en ook deze ronde (die niet dood zijn) zijn:
Quintiano
Dark Phoenix
Neko*

het zou eigenlijk gelijkspel moeten zijn deze ronde, dus er staat minstens 1 valse stem onder het rijtje van deus. Deze personen stijgen dus hoog op mijn verdachtenlijstje!
Citaat:
Doe jezelf eens een pleziertje, dat kan jij als rechtschapen dorpeling namelijk wel gebruiken toch (?) en neem al mijn posts eens goed onder de loep.
En vervolgens:

Citaat:
Ik vrees helemaal niets, behalve mensen die niet opletten en zich blindstaren op rijtjes.
Kortom, hij lijkt te zeggen dat we niet teveel moeten staren naar wie in 'de verkeerde rijtjes' staan, maar meer naar wat hij zegt. Hij lijkt tevens te zeggen dat Tuttebel dorpeling is en reageert negatief tegenover de verdenkingen op hem, Neko en mij door de lijstjes.

Citaat:
Waarom niet Dark Phoenix? Het past wel in mijn aanvankelijke onderbuikgevoel van de eerste hangronde.
Hint richting mij, maar hij zegt dat het onderbuikgevoelens zijn (zijn andere posts zijn veel directer / uitgesprokener dan dat) en dat het gebaseerd is op de eerste hangronde (toen hij nog niemand op had kunnen vragen).

Citaat:
Ik zie Lusi niets verdachts of vreemds doen, waarom jij wel? Dat ik vrij snel voor Deus ging was niet goed onderbouwd maar haar verdenkingen aan het adres van Wolter bleken terecht, ondanks onjuist.
Hij verdedigt hier Lusi, maar ook niet heel sterk. Echter, door hun real life situatie is het mogelijk dat hij haar opgevraagd heeft.

Citaat:
Ik blijf bij mijn eerdere plan; Arpos en Deus Ex als eerste. Mijn stem gaat uit naar Deus Ex omdat Arpos; ja ach. En ik nog steeds zie dat Deus Ex zich verdacht stilletjes houdt naast zijn tijdgebrek. Opvallend dat hij gas terug lijkt te nemen; dat versterkt mijn slechte vibe bij de man.
Heel sterk tegen Deus ex en ook tegen ArPos. Reden voor ArPos lijkt me duidelijk, zijn aanvallen op Deus ex lijken me echter dat hij die opgevraagd heeft.

Citaat:
Ik zie Deus ook als grootste risico voorlopig. En jou nu als andere wolf Röps.
Deus ex als grootste risico, maar Röps als andere wolf. Dat is behoorlijk duidelijke taal.

Hij kan maar 2 mensen hebben opgevraagd in het totaal, en hij noemt de volgende mensen met de volgende redenen:

- Tuttebel (de rechtschapen dorpeling)
- Dark Phoenix (onderbuik gevoelens op basis van de eerste hangronde)
- Lusi (ik zie haar niks verkeerds doen, haar verdenking van Wolter was terecht)
- Deus ex (het grootste risico, slechte vibe, verrassend stil)
- Röps (de andere wolf)

Mijn vermoeden is dat hij Deus ex (vanwege zijn constante aanvallen en het benoemen als grootste risico) en Röps (vanwege zijn zeer directe opmerking dat hij de andere wolf is, waarom zoiets zeggen als ziener als je niet zeker bent? Zeker aangezien zijn andere opmerkingen minder standvastig gebracht worden) heeft opgevraagd. Mogelijk Tuttebel, maar dan zijn die andere 2 opmerkingen weer gek.

Röps zit in ieder geval erg hoog op mijn lijstje vanaf nu. Als hij Deus ex en Röps opgevraagd én benoemt als slechterik heeft snap ik ook waarom hij opgegeten is.

Laatst gewijzigd op 30-11-2013 om 01:02.
Oud 30-11-2013, 01:06
Thor6
Thor6 is offline
Citaat:
Ik gooi er maar even een stemlijstje in aangezien de vorige behoorlijk oud is en ik graag een overzicht wil hebben. Zal hem de rest van de avond bijhouden.

Röps
Woyt (2)

WolterB
Röps (3)
Lusi (5)
fizzle-fluffy (6)
Deus ex machina (13)
Absinthe. (12)
Ietje5 (18)
EleventhHour (19)
Thor6 (21)

arPos
Dark Phoenix (1)
Lieveheerstbeest (4)
tuttelbel (7)
WolterB (8)
Sadye (16)

Deus ex machina
Neko* (9)
.sann (10)
Dark Phoenix (11)
Katertje (14)
Quintiano (15)
Woyt (17)
WolterB (20)
Sadye (22)

Moeten nog stemmen/dit in het topic melden
arPos

Fouten voorbehouden natuurlijk
Hm... onder Deus moet iig iets van een wolf staan, daar WolterB is opgehangen. In bovenstaand lijstje is er immers gelijkspel.... Dus dat je nu Röps als wolf aanmerkt ... hm kwait nait.... die staat in het rijtje onder WolterB namelijk.
Oud 30-11-2013, 01:15
Röps
Röps is offline
Hij weet het mooi te verdraaien, de 2e nacht was pas net ingegaan toen Q mijn naam noemde. Daarnaast is de hint over tuttebel overduidelijk.

DP is gewoon zelf wolf, Hij staat iets te vaak in het verkeerde rijtje en gebruikt het verdachtmaken van de verrader Als vrijpleiting ofzo. maar ik Heb liever Woyt eruit dus Ik blijf bij mn stem.
Oud 30-11-2013, 01:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij weet het mooi te verdraaien, de 2e nacht was pas net ingegaan toen Q mijn naam noemde. Daarnaast is de hint over tuttebel overduidelijk.
Zijn hint over jou ook.

Citaat:
DP is gewoon zelf wolf, Hij staat iets te vaak in het verkeerde rijtje en gebruikt het verdachtmaken van de verrader Als vrijpleiting ofzo. maar ik Heb liever Woyt eruit dus Ik blijf bij mn stem.
Ik stond 1 keer in 'het verkeerde rijtje', met een stem die ik meteen aan het begin van de dag moest doorsturen en waar anderen omheen gebouwd hebben. Een stem op iemand die ook nog de verrader bleek, inderdaad.

En even los daarvan, je bent er van overtuigd dat ik wolf ben, maar toch wil je liéver Woyt er uit hebben? Yeah, right. Je helpt jezelf op dit moment niet echt.
Oud 30-11-2013, 09:35
Röps
Röps is offline
Citaat:
Zijn hint over jou ook.
Zoals ik al zei, dat was toen nacht 2 net begonnen was. Hij kon nog niets weten, dus het was geen hint. Hij heeft 2 personen opgevraagd: Deus en Tuttebel. Dat jij dat probeert te verdraaien naar mij zegt genoeg

Citaat:
Ik stond 1 keer in 'het verkeerde rijtje', met een stem die ik meteen aan het begin van de dag moest doorsturen en waar anderen omheen gebouwd hebben. Een stem op iemand die ook nog de verrader bleek, inderdaad.
Nee jij stond 2x in het verkeerde rijtje. 2x heb je op Deus gestemd. De eerste keer was het 8-6 voor Buerp (Arpos heeft geen stem). De tweede keer was het 8-8, maar WolterB ging zonder gelijkspel dood. Als je dan beweert dat ik ook nog eens wolf zou zijn, zou het 7-8 zijn met WolterB die dood gaat. Knap hoor dat jij zo je conclusies trekt en de stemlijsten volledig negeert.

Citaat:
En even los daarvan, je bent er van overtuigd dat ik wolf ben, maar toch wil je liéver Woyt er uit hebben? Yeah, right. Je helpt jezelf op dit moment niet echt.
Ja, het boeit me gewoon niet, ik vind hem een vervelende speler Jij lult uit je nek maar bent jezelf er tenminste van bewust.
Oud 30-11-2013, 09:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het heel vreemd dat je er liever een 'vervelende speler' uit wil hebben, zonder verdere verdenkingen, dan iemand van wie je vrijwel zeker bent dat het een wolf is. Daar je ook nog vrij expliciet genoemd bent door Q, gaat mijn stem naar jou, Röps
Oud 30-11-2013, 09:53
Röps
Röps is offline
Best hoor, zullen we het tussen Woyt en mij maken? Daar hebben we meer aan dan aan Arpos/Woyt/Röps.

Als jullie mij hangen, kijk daarna dan wel even naar hoe gekunsteld die argumenten van DP zijn en hang 'm op.
Oud 30-11-2013, 09:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Tja, wie maakt er eigenlijk lijstjes? Volgensmij loopt het behoorlijk tussen jullie twee.
Oud 30-11-2013, 11:03
Röps
Röps is offline
Woyt
Röps (1)
Lusi (3)

Arpos
Woyt (2)
Absinthe (4) (?)
EleventhHour (6)
Tuttebel (7)
Lieveheersbeest (8)
Thor6 (9)

Röps
fizzly-fluffy (5)

*Fouten en afwijkende interpretaties onder voorbehoud.

Laatst gewijzigd op 30-11-2013 om 15:24.
Oud 30-11-2013, 11:07
EleventhHour
EleventhHour is offline
Mijn stem gaat naar Arpos
Oud 30-11-2013, 11:09
Thor6
Thor6 is offline
De post mbt Röps was aan het begin vd nacht, dus dan heeft die ziener geen informatie gekregen. Is dus een loze opmerking.
Oud 30-11-2013, 11:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De post mbt Röps was aan het begin vd nacht, dus dan heeft die ziener geen informatie gekregen. Is dus een loze opmerking.
Hij maakte zijn post de 27e rond 23u.

We zijn de 24e met de functies verdelen begonnen, 25e de eerste hangronde, de 26e de eerste eetronde. Kortom, hij had toen al 1 functie op gevraagd. Kans is groot dat hij toen Deus op heeft gevraagd gezien zijn gehamer op hem, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Het pleit hem wat mij betreft in ieder geval niet helemaal vrij.

Verder, wat betreft de stemlijstjes: die vertellen een hoop maar momenteel zijn sommige mensen een beetje kort door de bocht hiermee (ik doel hier op de 'het moet wel een wolf onder deus zijn! Posts, maar ik zit mobiel dus kan lastig alles quoten). Ten eerste zat de ziener ook 2 keer onder het 'verkeerde' rijtje, ten tweede waren de functies zoals heks en cupido ook in staat het te beinvloeden... Maar veel belangrijker, waar stonden die andere wolven dan onder? Want hun stemmen telden ook niet mee.. en ik denk niet dat er 3 of 4 wolven onder Deus stonden.
Oud 30-11-2013, 11:28
Thor6
Thor6 is offline
Kan sowieso onder één vd "veilige" rijtjes zijn geweest... gezien die geen kans hadden op ophangen. Daarnaast zeg ik niet dat Röps is vrijgepleit, maar is naar mijn idee geen hoofdverdachte.
Oud 30-11-2013, 11:57
tuttebel
tuttebel is offline
Gezien wat de rest tot nu toe stemt ga ik (wss mijn laatste ronde) op arpos stemmen.
Oud 30-11-2013, 12:38
Röps
Röps is offline
Citaat:
Hij maakte zijn post de 27e rond 23u.

We zijn de 24e met de functies verdelen begonnen, 25e de eerste hangronde, de 26e de eerste eetronde. Kortom, hij had toen al 1 functie op gevraagd. Kans is groot dat hij toen Deus op heeft gevraagd gezien zijn gehamer op hem, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Het pleit hem wat mij betreft in ieder geval niet helemaal vrij.

Verder, wat betreft de stemlijstjes: die vertellen een hoop maar momenteel zijn sommige mensen een beetje kort door de bocht hiermee (ik doel hier op de 'het moet wel een wolf onder deus zijn! Posts, maar ik zit mobiel dus kan lastig alles quoten). Ten eerste zat de ziener ook 2 keer onder het 'verkeerde' rijtje, ten tweede waren de functies zoals heks en cupido ook in staat het te beinvloeden... Maar veel belangrijker, waar stonden die andere wolven dan onder? Want hun stemmen telden ook niet mee.. en ik denk niet dat er 3 of 4 wolven onder Deus stonden.
Dat het mij vrij pleit zegt ook niemand, maar wat jij doet is die informatie manipuleren om mij verdacht te maken. Q heeft mij niet opgevraagd en dat weet je maar al te goed. Je doet alsof hij mij op dat moment gezien heeft, maar de tweede nacht is nog niet eens afgelopen. Onzin dus. Je zit de boel te manipuleren.

En dat de ziener ook in het verkeerde rijtje stond, maakt de rest alleen maar verdachter, want, er blijven minder opties over voor wat betreft wolven in die rijtjes. Jij bent er één van in ieder geval.
Oud 30-11-2013, 12:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat het mij vrij pleit zegt ook niemand, maar wat jij doet is die informatie manipuleren om mij verdacht te maken. Q heeft mij niet opgevraagd en dat weet je maar al te goed. Je doet alsof hij mij op dat moment gezien heeft, maar de tweede nacht is nog niet eens afgelopen. Onzin dus. Je zit de boel te manipuleren.

En dat de ziener ook in het verkeerde rijtje stond, maakt de rest alleen maar verdachter, want, er blijven minder opties over voor wat betreft wolven in die rijtjes. Jij bent er één van in ieder geval.
Ik manipuleer de informatie? Geef eens aan waar dan? Ik quote letterlijk de posts van de ziener en geef mijn mening er over, zet er zelfs bij dat het kán en niet zo hoeft te zijn. Als het geven van je mening manipuleren is, dan is er wel erg veel manipulatie op de wereld.

Het punt is dat jij ook in de eerste eetronde opgevraagd zou kunnen zijn terwijl jij het afdoet alsof het alleen in de tweede eetronde gebeurd zou kunnen zijn. Ik snap dat je liever niet verdacht bent, maar je bent wél benoemd als wolf door de ziener, je snapt zelf vast ook wel waarom dat op z'n minst interessant is om in gedachte te houden? Quint gaf bovendien niet voor niets vlak voor zijn dood de tip zijn posts goed te bekijken, en dit is er ook 1 van.
Oud 30-11-2013, 13:06
Verwijderd
Eindelijk eens even de rust en tijd om alles terug te lezen van de afgelopen dagen. Mobiel weerwolven, en al helemaal als je maar een minuut of vijf hebt per dag, is echt een ramp.

Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die vandaag niet op ArPos willen stemmen. We kunnen toch wel aannemen dat hij een wolf is, en waarom zou je het risico willen lopen dat je een dorpeling er uit stemt? Ik heb de vorige keer op ArPos gestemd, en ga dat nu weer doen (ik geef ook meteen mijn stem door).
Oud 30-11-2013, 13:09
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik manipuleer de informatie? Geef eens aan waar dan? Ik quote letterlijk de posts van de ziener en geef mijn mening er over, zet er zelfs bij dat het kán en niet zo hoeft te zijn. Als het geven van je mening manipuleren is, dan is er wel erg veel manipulatie op de wereld.

Het punt is dat jij ook in de eerste eetronde opgevraagd zou kunnen zijn terwijl jij het afdoet alsof het alleen in de tweede eetronde gebeurd zou kunnen zijn. Ik snap dat je liever niet verdacht bent, maar je bent wél benoemd als wolf door de ziener, je snapt zelf vast ook wel waarom dat op z'n minst interessant is om in gedachte te houden? Quint gaf bovendien niet voor niets vlak voor zijn dood de tip zijn posts goed te bekijken, en dit is er ook 1 van.
Je manipuleert.
Oud 30-11-2013, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Je manipuleert.
Hahahahahaaha, ik heb hier ontzettend om moeten lachen. En dan zeg je tegen mij dati k niet argumenteer. Je doet hier precies hetzelfde.

'Waarom zeg je dat ik dit doe?" >> "Je doet dit".
Goede argumentatie.
Oud 30-11-2013, 15:05
Thor6
Thor6 is offline
Ik stem vandaag op arpos.
Oud 30-11-2013, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Je manipuleert.
:')

Citaat:
Lusi:
Ik ga voor slurpsoija, omdat ik zijn geschuif naar TCO-genoemden raar vind.
Citaat:
Lusi:
Mijn stem op soijaslurp verstuur ik nu definitief, het is wel duidelijk.
Citaat:
Röps:
Ik ga maar op WolterB stemmen voorlopig, geloof dat Lusi dat ook wel zag zitten.
Citaat:
Lusi:
Maar Rops, ik heb érg expliciet gezegd op slurpsoija te stemmen, dus ik snap niet dat je mij nu erbij haalt. Kijk het dan gewoon even na. Probeer je een veilige eenlingstem te creëren nu? Of lang te wachten met toezeggen om nog in je voordeel te kunnen wijzigen? Wat raar.
Citaat:
Röps:
Een veilige eenlingstem creëren probeer ik juist níet. Vandaar dat ik jouw naam noemde en al eerder aan Soija en Deus voorstelde om op één van de Deus stemmers te gaan stemmen.

Ik wacht, omdat ik mijn stem niet wil weggooien en wil kijken of er mensen te paaien zijn voor een stem op een Deus-stemmer. En tja, ik wist wel dat iemand zou gaan zeggen dat ik veilig in m'n eentje ga staan, maar dat is dan maar zo, ik ga niet op die andere vier of vijf die stemmen hebben stemmen aangezien ik daar niet achter sta.
Citaat:
Lusi:
Waarom wist je dat iemand het zou zeggen dat je veilig in je eentje zou staan als je eerst beweert te denken dat ik ook op WolterB stem?

Je hebt jezelf net klemgeluld.
Oud 30-11-2013, 16:31
EleventhHour
EleventhHour is offline
Ja, Röpsie is de volgende wmb. (Na arPos)
Oud 30-11-2013, 16:38
Verwijderd
Ook prima.
Oud 30-11-2013, 17:36
Verwijderd
Ik stem nu wel op arpos, want wolf.
Oud 30-11-2013, 17:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat arPos eruit gaat lijkt me wel duidelijk, maar wat hebben we eraan om met zijn allen op hem te gaan staan? Dat maakt het lijstje van deze ronde straks maar wat nutteloos.
Oud 30-11-2013, 18:16
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Dat arPos eruit gaat lijkt me wel duidelijk, maar wat hebben we eraan om met zijn allen op hem te gaan staan? Dat maakt het lijstje van deze ronde straks maar wat nutteloos.
Wat zei Quintiano nou over lijstjes?
Oud 30-11-2013, 18:21
Ietje5
Ietje5 is offline
Afgezien dat Röps raar doet, vind het lastig te peilen of dat nou wolvig is of koppig je kont in de krib gooien zoals röps dat zo graag doet (en je onnodig in de kijker spelen).

Feit blijkt wel dat jij Dark Phoenix een paar citaatjes van Quintiano bent vergeten die tegen je pleiten. Bijvoorbeeld op de 27e:

Citaat:
Mm, ik ga mee op Deus Ex in dat geval. Mocht hij een slechterik zijn zegt dat nog niet per se wat over Dark Phoenix though, wanneer hij een goeierik is misschien wel. Het oogt als een losse flodder mijnerzijds, maar er is gewoon wat fishy aan die twee. Tenminste één van die twee.
of

Citaat:
Persoonlijk heb ik mijn twijfels over Phoenix en Deus Ex. En wel hierom; beiden ervaren spelers maar tóch kiezen ze voor een opzichtige confrontatie met elkander zo vroeg in het spel. Het zou best kunnen zijn dat er één van de twee een sleckterik is. Misschien zelfs allebei om zo een rookgordijn op te trekken. Eigenlijk wil ik dan ook wel één van deze twee hangen maar ik zie dat 'het lijstje' dat niet toe lijkt te staan.
Nou kiest hij er niet een van de twee uit, terwijl hij op dat moment nog maar één iemand gezien kan hebben. En hij heeft inderdaad röps wolvig genoemd, maar blijft hameren op jou, niet op röps volgens mij.

En als je steeds roept dat deus en dark phoenix wolf zouden kunnen zijn en misschien wel allebei, ga je die toch bekijken? Maar dat klopt dan weer niet met Tuttebel die veilig werd verklaard. Lastig! Ik zou toch wel graag Dark Phoenix naar de galg brengen.Of toch röps, want die wordt letterlijk wolf genoemd.

En gelijkspel gaat denk ik niet meer lukken?

Ps. sorry voor de monsterpost
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten