| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Water dus  

Het arme kind heeft ook nog medicijnen waar je gigaveel honger van krijgt. Ik denk dat ik inderdaad iets met rijst en groenten ga doen en het dan een beetje lekker proberen te kruiden. Maar al die kant-en-klare kruidenmengsels en sausjes  kunnen niet denk ik.

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() Misschien ligt het aan mij/de mensen met wie ik omga. Citaat: 
	  Citaat: 

| 
	|||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Maar goed, dat snap ik wel. En mijn familie is een behoorlijke bende koffiezuipers, maar ze zullen wel andere trekjes hebben.De meeste koffie heb ik gedronken op internaat. Daar kregen we bij de broodmaaltijden alleen maar thee, koffie of water. Nou, thee drink ik helemaal niet, water bij brood is smerig en dus werd het koffie. Tot ik na mijn beklag bij de cafetariahulp gewezen werd op waar ik de voorraad met pakken melk kon vinden   (We kregen enkel een klein beetje in een kannetje voor door de koffie of thee en beklag doen bij de non had geen zin)Citaat: 

Maar na mijn uitleg vond ze het ook weer prima en heeft ze er nooit meer iets over gezegd. En mijn ouders en grootouders hebben dat al lang in de gaten, die beginnen er niet eens over of ze snoeren een ander de mond daarover die in hun bijzijn erover begint <3
	 | 
	||
| 

| 

|||||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

...zo sprak de bijna-Balkumse.   Citaat: 

BAM.
	 | 
	||||
| 

| 

|||

Verwijderd

| 

Citaat: 

N's oma heeft wel eens gezegd dat onze kinderen slappe genen krijgen, omdat we te veel op elkaar lijken.   Citaat: 

| 
	||
![]()  | 

| 

|