Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2013, 19:21
Verwijderd
PlayStation4 en Xbox One, gaan jullie hem halen?
Kijken jullie nog uit naar nieuwe games voor de next-gen? En waarom?

Zelf kijk ik uit naar killzone 4, omdat ik killzone 3 tof vond en deze waarschijnlijk ook leuk zal vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2013, 19:50
Pimzsky
Pimzsky is offline
Next-gen: PS4, wordt nog wel even sparen iig..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 20:20
Verwijderd
Mijn PS3 doet het voorlopig nog prima
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 10:41
Carn
Carn is offline
Ik ga voor de PS4, maar wacht tot het voorjaar. Ben erg te spreken over zaken zoals PS+ (ook de reden dat ik nog genoeg games door te spelen heb), en verder liggen de Sony-exclusives mij veel meer dan de Microsoft games. Het feit dat de PS4 goedkoper én ook nog eens beter in elkaar zit dan de X1 is alleen nog maar icing on the cake. Ben ook benieuwd naar de Dual Shock 4, lees eigenlijk alleen maar lof over het ding.
Oud 05-11-2013, 11:57
Verwijderd
Ik heb al jaren een next gen, namelijk de pc. Maar ik ben wel blij voor de peasants dat ze zich binnenkort weer even kunnen meten met de vorige-gen pc's.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 19:36
Carn
Carn is offline
niet helemaal fair natuurlijk, de enige reden dat PC's meer kunnen is omdat er een grotere investering wordt gedaan qua prijs (en energieverbruik), dus tja, het is maar of je dat zelf een realistische vergelijking vindt

Maar goed, nu is er iig een fatsoenlijke nieuwe standaard, ook al blijkt dat voor sommige bedrijven al lastig genoeg te zijn (ahem, IW en DICE), maar dat is natuurlijk ook wel te verwijten aan het eeuwige launchgames-euvel.
Oud 07-11-2013, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al jaren een next gen, namelijk de pc. Maar ik ben wel blij voor de peasants dat ze zich binnenkort weer even kunnen meten met de vorige-gen pc's.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 19:36
Handzeep
Handzeep is offline
PC, gewoon eenmaal in de 3 jaar upgraden (wel 300-500 euro) en dan alles ultra spelen, spellen goedkoper en de heilige graal de steam sales
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 12:07
Mar0
Mar0 is offline
en een controller aan je pc aansluiten is fijner dan een muis en toetsenbord

Laatst gewijzigd op 01-12-2013 om 13:02. Reden: Oeps foutje bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 13:02
DAH
DAH is offline
Citaat:
Daar valt over te discussiëren.
Oud 01-12-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Als je een ultra-noob bent ongetwijfeld.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 19:09
Carn
Carn is offline
inderdaad, met name fightinggames werken super op een toetsenbord .
Oud 02-12-2013, 11:11
Verwijderd
En met shooters kan je zo snel reageren met een controller

Nee, fightinggames en racers spelen uiteraard beter met een controller.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 11:23
WolterB
WolterB is offline
Evenals multiplayer op één pc voor zo ver games nog die mogelijkheid bieden tegenwoordig, wat nog altijd een stukje gezelliger is dan allebei naar je eigen scherm staren
Oud 02-12-2013, 12:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
En met shooters kan je zo snel reageren met een controller

Nee, fightinggames en racers spelen uiteraard beter met een controller.
Ik ben wel benieuwd naar de DS4; hoor hele goeie verhalen over het redesign en de responsiveness. Ik moet zeggen dat ik het met een controller ook lastiger vind dan met muis/keyboard, maar ik merk ook dat het steeds beter gaat. Ik kan me voorstellen dat de diehard-spelers niet (veel) onderdoen vergeleken met de PC-spelers; alhoewel er natuurlijk altijd wel wat verschil zal zijn.
Oud 02-12-2013, 15:32
Verwijderd
DS4?

Controller tegen muis/keybo wat betreft shooters gaat logischerwijs nooit werken. Met name op die-hard niveau juist niet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 18:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
DS4?

Controller tegen muis/keybo wat betreft shooters gaat logischerwijs nooit werken. Met name op die-hard niveau juist niet.
dual shock 4.

en ik heb nergens over 'tegen'.
Oud 03-12-2013, 12:21
Verwijderd
Ahja, hoewel hij niet zo compleet compatibel met pc is als die xboxone controller. Ik kijk het nog even aan en trakteer me rond kerst op één van de twee. Kan ik lekker online smashbrotheren
Met citaat reageren
Oud 03-12-2013, 16:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ahja, hoewel hij niet zo compleet compatibel met pc is als die xboxone controller. Ik kijk het nog even aan en trakteer me rond kerst op één van de twee. Kan ik lekker online smashbrotheren
Is de X1 controller al los verkrijgbaar in NL (niet dat dat nou een groot obstakel is)? Ik gok pas vanaf de launch. Die is idd wel plug-n-play compatible ja, maar ik begrijp dat Sony MS wel heeft ingehaald nu qua kwaliteit en feel van het ding.
Oud 05-12-2013, 21:59
Raptor
Raptor is offline
Ik game al jaren met een gaming-pc, speciaal laten bouwen.
16 GB Ram
Recent geupgrade naar een Asus R9290X-G-4GD5 videokaart met AMD Radeon R9 290X-chip. (Mooi spul)
Windows 7
Maar ik ga toch wel een Xbox One kopen.
Ik heb btw ook nog een Bitcoin mining rig staan. (50GH/s, Butterflylabs, €1800)
Reageren

Regels voor berichten