Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2013, 00:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb geen voorkeur voor man of vrouw. Als t om verpleegkundigen en aanverwanten gaat liever wel jonkies. Wat mutant hierboven zegt. Veel van de oude garde is afgestompt en niet heel vriendelijk meer. O, bij een huisarts vind ik een vrouw wel fijner en bij verpleegkundigen die je moeten wassen ook, maar dat heeft alleen te maken met gênante dingen.
Advertentie
Oud 06-12-2013, 00:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hebben jullie ook dat je slechter slaapt als t heel slecht weer is? Het is niet dat ik bang ben of last heb van lawaai of iets dergelijks. Misschien is t meer het onstuimige sfeertje dat mij beïnvloed. Is dat iets geks of heeft iedereen dat wel?
Oud 06-12-2013, 00:16
Verwijderd
Ik slaap eigenlijk altijd laat en sta zo laat mogelijk op...
Oud 06-12-2013, 00:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik op zich ook wel. Maar als ik na twaalven naar bed ga voel ik me toch schuldig. En vannacht moet ik eigenlijk veel slapen want t wordt wen vermoeiend weekend. Maar goed. Het zij zo, ik kan mezelf niet in slaap dwingen
Oud 06-12-2013, 00:22
Verwijderd
waarom zou je je daar shculdig over voelen
Oud 06-12-2013, 00:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Omdat ik mij graag schuldig voel! Nee, omdat ik veel moet rusten om beter te worden en ik het anders aan mezelf te danken heb als ik niet vooruit ga. En met al mijn geziekzijn ben ik ook anderen tot last. Het is dus in ieders voordeel als ik genoeg slaap.
Oud 06-12-2013, 00:29
Verwijderd
Bek houden, computer uit en in bed gaan liggen dan.
Oud 06-12-2013, 00:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga dus nog maar een poging wagen. Guten nacht!
Oud 06-12-2013, 00:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
(Ik lig in bed en de computer is al lang uit)
Oud 06-12-2013, 03:18
Verwijderd
Citaat:
Een relaas? Kun je nog wel werken eigenlijk?
Nee, ik ben naast al dat andere gezeur ook nogal immobiel. Sterker nog; staand pissen is al anderhalve week een onmogelijke opgave omdat 't teveel zeer gaat doen. Bij 't slapen gaan ben ik meds vergeten en zit nu maar weer te wachten tot shit gaat werken zodat ik enigszins verder kan slapen.

Misschien eindig ik wel net als House; verbitterd, verslaafd aan pillen en een wandelstok
Oud 06-12-2013, 06:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen voorkeur voor man of vrouw. Als t om verpleegkundigen en aanverwanten gaat liever wel jonkies. Wat mutant hierboven zegt. Veel van de oude garde is afgestompt en niet heel vriendelijk meer. O, bij een huisarts vind ik een vrouw wel fijner en bij verpleegkundigen die je moeten wassen ook, maar dat heeft alleen te maken met gênante dingen.
Op de afdeling Heelkunde waren het inderdaad de stagiaires die je dag maakten door uitsloven en inspanning. Maar met de werkdruk en de onderbemanning snap ik ook wel dat die zoveelste jankende patiënt teveel was (maar de fouten die ik heb zien gebeuren, zouden echt niet gemogen hebben, ik snap goed hoe de verspreiding van de ziekenhuisbacteries gebeurt).

En ja, dat met wassen, dat herken ik goed De eerste keer dat daar een knap gastje van 20 staat om je te verversen, dan eh eh eh... *kak* letterlijk en figuurlijk. Het wende wel na een tijdje, /care wie het doet, als iemand het maar doet
Dus dat maakt me intussen niet meer uit. Shocktherapie!
Oud 06-12-2013, 06:48
Verwijderd
Eerste toetsdag van de SE-week.
Oud 06-12-2013, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het stom dat hij dood is.

Andere vraag: Hebben jullie hier een voorkeur voor een mannelijke eof vrouwelijke hulpverlener/arts/whatever? Mijn vriend heeft een voorkeur voor vrouwelijke artsen, psychologen, collega's e.d. en ik juist voor mannelijke. Ik ben benieuwd hoe dat bij anderen zit.
Liever een man. Mijn onderhandelingspositie is dan ook sterker.
Oud 06-12-2013, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Eerste toetsdag van de SE-week.
Succes!
Oud 06-12-2013, 09:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn onderhandelingspositie is dan ook sterker.
Want?
Oud 06-12-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Liever een man. Mijn onderhandelingspositie is dan ook sterker.
Wat bedoel je met 'onderhandelen'?

Mij maakt het overigens geen fluit uit. Goede hulpverlening is goede hulpverlening, of dat nou een vrouw of een man is zal me een zorg zijn. Ook niet in het geval van hypothetische geestelijke problemen of een enorm gezwel op mijn piemel. Ook hypothetisch, natuurlijk.
Oud 06-12-2013, 10:59
Hazel
Hazel is offline
Ik ben nu ook wel benieuwd wat Pip bedoelt.
Oud 06-12-2013, 11:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb liever een vrouw, maar dat is meer omdat de man die ik nu nog heb me niet echt serieus neemt en de twee vrouwen die ik daar eens gehad heb wel.
Oud 06-12-2013, 11:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi!
Ik heb net m'n huurcontract getekend en ik kwam erachter dat ik minder hoersoebsidie krijg dan gedacht, ik meteen even 312 euro huur mag ophoesten en ik begin januari al een aanslag voor de rioolbelasting. LEUK. Ik heb nu al geen geld, hehehe.

Oh ja, ik kreeg ook een klein gereedschapskistje, dus ik zeg 'oh dank je, die kan ik wel goed gebruiken' en krijg van de sls-mevrouw als antwoord 'lol, dan moet je wel eerst uitzoeken waar al die dingetjes voor zijn, lol'.
Nou, lekker rolbevestigend weer. Ik heb heel m'n kamer zelf in elkaar gezet, dus ik weet heus wel wat die 'dingetjes' in een gereedschapskist zijn hoor. :')
Oud 06-12-2013, 11:37
Verwijderd
Strong and independent. Behalve als er een wasmachine aangesloten moet worden :;D:;d;;:;d;D;;D:;D:
Oud 06-12-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Succes!
Dankjewel!

aardrijkskunde was zo makkelijk. Ik wist alle vragen
Oud 06-12-2013, 11:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Strong and independent. Behalve als er een wasmachine aangesloten moet worden :;D:;d;;:;d;D;;D:;D:

Ik kan heus wel een wasmachine aansluiten, maar als er geen aansluiting is wil ik graag van anderen horen hoe zij dat hebben opgelost. Truukjes enzoow.

Haphap, ja ik heb honger.
Oud 06-12-2013, 11:50
Verwijderd

Oud 06-12-2013, 12:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 06-12-2013, 12:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
oh lol, net een t-mobilemneer aan de telefoon. We moesten allebei giechelen om mijn emailadres. Hij 'lol, klinkt een beetje als Ali B!' Ik: 'lol, Ik was eerder hoor! Zo heette ik in '98 al!', Hij: 'lolol, je moet 'm aanklagen, lolol!'.

Wat een jolijt met de telefoonabonnementenmeneer.
Oud 06-12-2013, 12:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb liever een vrouw, maar dat is meer omdat de man die ik nu nog heb me niet echt serieus neemt en de twee vrouwen die ik daar eens gehad heb wel.
deze zin werkt ook prima in een andere context
Oud 06-12-2013, 12:22
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Andere vraag: Hebben jullie hier een voorkeur voor een mannelijke eof vrouwelijke hulpverlener/arts/whatever? Mijn vriend heeft een voorkeur voor vrouwelijke artsen, psychologen, collega's e.d. en ik juist voor mannelijke. Ik ben benieuwd hoe dat bij anderen zit.
Een vrouw, omdat die waarschijnlijk twee keer zo goed moest zijn als iedere man die met haar concurreerde om die baan te krijgen.

Laatst gewijzigd op 06-12-2013 om 12:28.
Oud 06-12-2013, 12:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
deze zin werkt ook prima in een andere context
Oud 06-12-2013, 12:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Oud 06-12-2013, 13:38
Verwijderd
HTC One besteld. Mweh ik wil 'm ook NU hebben ffs.
Oud 06-12-2013, 13:49
Verwijderd
met onderhandelen bedoel ik dat ik beter overweg kan met mannen, hen beter kan bespelen. Nu snap/weet ik ook wel dat professionals zich niet zomaar laten verleiden, maar mijn ervaring is dat ik mannen makkelijker kan overtuigen dan vrouwen en meer bij hen gedaan krijg. En dat komt natuurlijk ook door hoe ik hen zelf benader.
Oud 06-12-2013, 13:55
Carn
Carn is offline
beetje een overvloed aan de trololo grapjes.
Oud 06-12-2013, 15:34
Verwijderd
Ugh ik heb ruzie met een mongool uit een workshopgroepje. Nooit komen opdagen en niks van zich laten horen. Ik zet in de mailgroep wat de rest van de groep allemaal gedaan heeft en dat ik het jammer vind dat hij niks van zich laat horen. Krijg ik een emmer kak over me heen dat ik oordeel voor ik weet wat er is, dat hij privé shit aan zijn hoofd heeft wat ons geen reet aangaat en dat ik hem nu 'fucked up boos' heb gemaakt.
Godsamme zeg. Ik wist niet dat je kwaad werd
Oud 06-12-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ugh ik heb ruzie met een mongool uit een workshopgroepje. Nooit komen opdagen en niks van zich laten horen. Ik zet in de mailgroep wat de rest van de groep allemaal gedaan heeft en dat ik het jammer vind dat hij niks van zich laat horen. Krijg ik een emmer kak over me heen dat ik oordeel voor ik weet wat er is, dat hij privé shit aan zijn hoofd heeft wat ons geen reet aangaat en dat ik hem nu 'fucked up boos' heb gemaakt.
Afstraffen dat soort fratsen
Oud 06-12-2013, 15:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Haha. Zwaar leven heeft die gast.
Oud 06-12-2013, 15:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Krijg ik een emmer kak over me heen
Ik zag deze zin als eerste en dacht even dat het ergens anders over ging.

Maar goed, wat een sukkel. Iets van je laten horen kan altijd, al is het maar een excuus dat je niks gaat doen. Dit soort kezen kom je overal wel tegen, ben ik bang.

Hoe denkt de rest van je groep erover?
Oud 06-12-2013, 16:03
Verwijderd
Quis siqu absinthe leeftijdskwestie naamzoek.

Spoiler
Oud 06-12-2013, 16:52
Verwijderd
Woei ik zit in de trein, het is st precies warm genoeg en ik heb g heerlijke cappuccino... en ook de sfeer compleet te maken tikt de hagel tegen de ruiten.
Citaat:
Quis siqu absinthe leeftijdskwestie naamzoek.

Spoiler
Damn, het moet niet raarder worden.
Oud 06-12-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Afstraffen dat soort fratsen
ja ik heb me zelf al flink lopen inlikken bij de docent en elke keer dingen geregeld met de anderen als hij toevallig op school was, het viel hem dus al op dat die gozer er nooit was.
Citaat:
Haha. Zwaar leven heeft die gast.
ja meneer had geen zin om op te komen draven op de vrije dag. Nee, wij wel zeker. Maar als het moet dan moet het.
Citaat:
Ik zag deze zin als eerste en dacht even dat het ergens anders over ging.

Maar goed, wat een sukkel. Iets van je laten horen kan altijd, al is het maar een excuus dat je niks gaat doen. Dit soort kezen kom je overal wel tegen, ben ik bang.

Hoe denkt de rest van je groep erover?

ja, als hij had gecommuniceerd van hoi ik ben er niet maar ik ga dit en dat doen voor het project groetjes, dan was het al heel anders geweest.

De rest van de groep is het eens maar durven zelf niks te zeggen, alleen als hij er niet is.
Oud 06-12-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
met onderhandelen bedoel ik dat ik beter overweg kan met mannen, hen beter kan bespelen. Nu snap/weet ik ook wel dat professionals zich niet zomaar laten verleiden, maar mijn ervaring is dat ik mannen makkelijker kan overtuigen dan vrouwen en meer bij hen gedaan krijg. En dat komt natuurlijk ook door hoe ik hen zelf benader.
Vind je dat geen immorele manier om mensen te benaderen?
Oud 06-12-2013, 17:37
Verwijderd
Semi-relevant: ik wil misschien deze master gaan doen maar ik weet nog niet of ik dat aan mezelf kan verantwoorden als een morele keuze.

Master of manipulation
Oud 06-12-2013, 17:38
Verwijderd
Hij sluit wel mooi aan bij mijn scriptie over propaganda.
Oud 06-12-2013, 17:39
Verwijderd
Lijkt me wel een interessante master in ieder geval..
Oud 06-12-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Semi-relevant: ik wil misschien deze master gaan doen maar ik weet nog niet of ik dat aan mezelf kan verantwoorden als een morele keuze.

Master of manipulation
Waarom zou dat een immorele keuze zijn?
Oud 06-12-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat een immorele keuze zijn?
Ik vind het niet per se immoreel, wel kan ik me het nut niet echt voorstellen. Then again, wellicht heeft het er mee te maken dat ik nog nooit in een situatie heb gezeten waarbij ik het gevoel kreeg niet serieus genomen te worden en sowieso niet veel in aanraking ben geweest met hulpverlening op wat voor manier dan ook. En dat ik geen moeite heb met assertiviteit (waarmee ik overigens niet mee wil impliceren dat Pip dat wél heeft).
Oud 06-12-2013, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet per se immoreel, wel kan ik me het nut niet echt voorstellen. Then again, wellicht heeft het er mee te maken dat ik nog nooit in een situatie heb gezeten waarbij ik het gevoel kreeg niet serieus genomen te worden en sowieso niet veel in aanraking ben geweest met hulpverlening op wat voor manier dan ook. En dat ik geen moeite heb met assertiviteit (waarmee ik overigens niet mee wil impliceren dat Pip dat wél heeft).
Ik bedoelde vooral waarom Para denkt dat het bestuderen van het beïnvloeden van mensen een immorele keuze is. Dat lijkt me namelijk juist een heel morele keuze, omdat je het net zo goed andersom kunt toepassen. In het beschermen van die mensen, namelijk. Of in het verspreiden van goede dingen. Mandela, bijvoorbeeld, kon ook heel goed mensen beïnvloeden.

Over Pips situatie heb ik niet echt een mening. Ik snap het wel. Ik snap ook wel waarom je het immoreel kan vinden.
Oud 06-12-2013, 17:56
Verwijderd
Oh, in dat opzicht vind ik het ook niet immoreel.
Oud 06-12-2013, 18:16
Verwijderd
Wat vinden jullie van Mika?
Oud 06-12-2013, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Vind je dat geen immorele manier om mensen te benaderen?
Waarom? Ik manipuleer niet, ik flirt. Bij vrouwen kan ik dat niet.
Oud 06-12-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van Mika?
Ik vond zijn eerste album heel tof, dat eerst uitgebrachte liedje van het tweede album erg saai en daarna heb ik niets meer van hem vernomen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten