Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, dat met wassen, dat herken ik goed ![]() ![]() Dus dat maakt me intussen niet meer uit. Shocktherapie! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij maakt het overigens geen fluit uit. Goede hulpverlening is goede hulpverlening, of dat nou een vrouw of een man is zal me een zorg zijn. Ook niet in het geval van hypothetische geestelijke problemen of een enorm gezwel op mijn piemel. Ook hypothetisch, natuurlijk. |
![]() |
|
Hoi!
Ik heb net m'n huurcontract getekend en ik kwam erachter dat ik minder hoersoebsidie krijg dan gedacht, ik meteen even 312 euro huur mag ophoesten en ik begin januari al een aanslag voor de rioolbelasting. LEUK. Ik heb nu al geen geld, hehehe. ![]() Oh ja, ik kreeg ook een klein gereedschapskistje, dus ik zeg 'oh dank je, die kan ik wel goed gebruiken' en krijg van de sls-mevrouw als antwoord 'lol, dan moet je wel eerst uitzoeken waar al die dingetjes voor zijn, lol'. Nou, lekker rolbevestigend weer. Ik heb heel m'n kamer zelf in elkaar gezet, dus ik weet heus wel wat die 'dingetjes' in een gereedschapskist zijn hoor. :')
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kan heus wel een wasmachine aansluiten, maar als er geen aansluiting is wil ik graag van anderen horen hoe zij dat hebben opgelost. Truukjes enzoow. Haphap, ja ik heb honger. ![]()
|
oh lol, net een t-mobilemneer aan de telefoon. We moesten allebei giechelen om mijn emailadres. Hij 'lol, klinkt een beetje als Ali B!' Ik: 'lol, Ik was eerder hoor! Zo heette ik in '98 al!', Hij: 'lolol, je moet 'm aanklagen, lolol!'.
Wat een jolijt met de telefoonabonnementenmeneer. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-12-2013 om 12:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
met onderhandelen bedoel ik dat ik beter overweg kan met mannen, hen beter kan bespelen. Nu snap/weet ik ook wel dat professionals zich niet zomaar laten verleiden, maar mijn ervaring is dat ik mannen makkelijker kan overtuigen dan vrouwen en meer bij hen gedaan krijg. En dat komt natuurlijk ook door hoe ik hen zelf benader.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ugh ik heb ruzie met een mongool uit een workshopgroepje. Nooit komen opdagen en niks van zich laten horen. Ik zet in de mailgroep wat de rest van de groep allemaal gedaan heeft en dat ik het jammer vind dat hij niks van zich laat horen. Krijg ik een emmer kak over me heen dat ik oordeel voor ik weet wat er is, dat hij privé shit aan zijn hoofd heeft wat ons geen reet aangaat en dat ik hem nu 'fucked up boos' heb gemaakt.
Godsamme zeg. Ik wist niet dat je kwaad werd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, wat een sukkel. Iets van je laten horen kan altijd, al is het maar een excuus dat je niks gaat doen. Dit soort kezen kom je overal wel tegen, ben ik bang. Hoe denkt de rest van je groep erover?
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ja, als hij had gecommuniceerd van hoi ik ben er niet maar ik ga dit en dat doen voor het project groetjes, dan was het al heel anders geweest. De rest van de groep is het eens maar durven zelf niks te zeggen, alleen als hij er niet is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Semi-relevant: ik wil misschien deze master gaan doen maar ik weet nog niet of ik dat aan mezelf kan verantwoorden als een morele keuze.
Master of manipulation ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: