Advertentie | |
|
![]() |
|
Ennn omdat ik niet zomaar opgeef heb ik net 11/30 gedaan. Vanochtend moest ik slepen met zakken potgrond in de tuin, dus had ik geen tijd om te gaan lopen. En na het avondeten zat ik te puzzelen (heerlijk kneuterig zo in de winter) en toen bedacht ik me dat ik nog niet gesport had en toen heb ik mezelf toch naar boven gesleept voor Ripped. Woehoe!
|
![]() |
|
Ik ben erachter dat het niet helemaal aan body revolution lag, maar ook gewoon aan het feit dat ik de afgelopen tijd (en helaas ook de komende tijd) gewoon ernstig druk ben. En ik vind 's avonds sporten echt verschrikkelijk, waardoor ik me er gewoon niet toe kan zetten. Zo af en toe doe ik nog wel een keer shredden (als mijn ochtenden rustig/vrij zijn), maar ik ga pas in mijn kerstvakantie weer echt beginnen. Ik ben nu zelfs ziek aan het worden, zo druk als ik ben.
![]()
|
Ik heb de afgelopen dagen niet gefietst
![]()
|
Wat een excuses (kuch, smoezen), mietjes!
![]() 13/30. Ik ben level 2 nu wel beu.... nog 1 keer en ik ben er vanaf. Ik ben heel slecht in mountain climbers en squat trusts. Ik vroeg me af waar dat door kwam en ontdekte vandaag dat als ik goed op mijn ademhaling let, de mountain climbers best vol te houden zijn. Morgen dus kijken of ik ook die squat trusts vol kan houden, mooi streven voor de laatste keer level 2. |
![]() |
|
Ik heb gisteren weer een stukje gewandeld, ongeveer een kilometer. Vandaag komt pappa en die heeft een fiets voor me op de kop getikt
![]()
|
Zo Snebbel, volgens mij gaat het echt heel goed met je, of niet? Dat je zo snel van dat ellendeding al af bent (het lijkt nog maar een paar maanden geleden dat je hem kreeg) en nu zelfs al écht wil gaan fietsen, gaaf man
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Oh, en ik wilde het hier toch nog even posten: ik had vandaag laatste keer passen van mijn trouwjurk, en daar viel gelijk in op dat ik was afgevallen. Hij was niet te klein geworden, maar hij sloot nu gewoon nét een beetje netter aan zo hier en daar. Helemaal tof.
![]() Geeft goede echt moed om het straks weer op te pakken en de rest van de kilo's en vetkwabbels er nog af te werken. ![]()
||
Citaat:
![]() Gisteren was een drukke dag dus ik heb niet echt geoefend, maar wel even de fiets uitgeprobeerd, 50 meter ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh en dat heb ik hier nog niet gedeeld, ik pas in S
![]() ![]() ![]() ![]() Kreeg een shitload aan kleren gedoneerd van een vriendinnetje en daar zat een broek bij in 28 en toen deed ik BWAHAHA, maar toen kon ie dicht ![]() |
![]() |
|
|