Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2013, 21:10
Verwijderd
Wel een lieve hoor, daar niet van.
Advertentie
Oud 18-12-2013, 21:12
Verwijderd
Als ik iemand geluk wens omdat ze roulette gaan spelen ofzo dan bedoel ik luck. Maar als ik iemand geluk wens omdat die gaat samenwonen ofzo dan bedoel ik happiness. Ik ben ook niet consequent.
Oud 18-12-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat is luck vs. happiness
Ja, precies dat.

Citaat:
Hahaha Wat een krengetje ben je toch ook, Tienepien.
Citaat:
Wel een lieve hoor, daar niet van.
Een stuk addergebroed ben ik!
Oud 18-12-2013, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Oh Trimmeh, wc-eend is wel echt wereldspul, hoor! Vooral die waar iets van 'energy-boost' ofzo op staat. Het is het enige spul waar ik mijn jaarlijkse caviakooi-uitsop-ritueel mee kan uitvoeren, omdat alleen wc-eend de duimendikke, versteende (!) urineaanslag oplost. Zeker het proberen waard dus, vooral als je het een nacht lang in laat weken
Oud 18-12-2013, 21:20
Verwijderd
Ik heb zojuist een uitgebreide fotoserie gemaakt van Marvin die zijn rechter achterpoot wast terwijl Daan ernaast ligt en absoluut geen vin verroert.
Oud 18-12-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Een stuk addergebroed ben ik!

Deze is toch best een schatje?
Oud 18-12-2013, 21:21
Verwijderd
Inmiddels zijn ze van plaats gewisseld en ligt Daan de andere kant op te kijken terwijl Marvin zijn linker achterpoot wast.
Oud 18-12-2013, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh Trimmeh, wc-eend is wel echt wereldspul, hoor! Vooral die waar iets van 'energy-boost' ofzo op staat. Het is het enige spul waar ik mijn jaarlijkse caviakooi-uitsop-ritueel mee kan uitvoeren, omdat alleen wc-eend de duimendikke, versteende (!) urineaanslag oplost. Zeker het proberen waard dus, vooral als je het een nacht lang in laat weken
Thanks voor de tip!

Het is wel echt een rare badkamer hoor. Grijs en 1 vaste, soort van plastic cabine. Muren en vloer lopen ook in elkaar over enzo. Echt heel raar.
Oud 18-12-2013, 21:22
Verwijderd
Plaatje voor Sarah!

Oud 18-12-2013, 21:23
Verwijderd
Nu is er een vlieg. Marvin houdt hem nauwlettend in de gaten en schudt zijn oortjes als de vlieg dichtbij komt. Daan ligt.
Oud 18-12-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Plaatje voor Sarah!

[afbeelding]
Aww!
Oud 18-12-2013, 21:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Blauwe wc-eens lost ook het glazuur van je wc op. Ben blij dat ik het nooit op mijn tanden krijg.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ohja ik ging slapen. Kusjes!!
Verwijderd
Trustenkusjes!
Oud 18-12-2013, 21:31
Verwijderd
Ik bedoel, je moet 'm misschien niet zomaar aaien, vooral als je niet weet wat 'ie is, maar dat is geen reden om niet 'aww' te doen.

Citaat:
Aww!
Waarvan akte.
Oud 18-12-2013, 21:33
Verwijderd
Als ik een boek schrijf over seks, zouden jullie 'm dan kopen?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Blauwe wc-eens lost ook het glazuur van je wc op. Ben blij dat ik het nooit op mijn tanden krijg.
Ja, het is wel tantoeagressief Ach, mijn kooi heeft ook al een aantal wc-eend-aanvallen overleefd. En die is zelfs van kunststof.

Slaap lekker!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ligt eraan welke aspecten er in je boek worden behandeld.
Oud 18-12-2013, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat is niet echt eerlijk want ik zou denk ik van iedereen van m'n vrienden/goede kennissen een boek kopen WAAROVER DAN OOK als ze 'm zouden schrijven.

Dus, wat ga je precies behandelen, dan zal ik er objectief over proberen te oordelen.
Verwijderd
Als Para een boek schrijft zou ik dat sowieso wel kopen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, het is wel tantoeagressief Ach, mijn kooi heeft ook al een aantal wc-eend-aanvallen overleefd. En die is zelfs van kunststof.

Slaap lekker!
Kunststof is niet per se reactiever met chemicaliën dan emaille of porselein, ZIE EEN BEPAALDE SCENE IN BREAKING BAD.
Oud 18-12-2013, 21:36
Verwijderd
Ja para, ben je zomaar omhoog geklommen tot goede kennis, jeutje.
Oud 18-12-2013, 21:37
Verwijderd
Als ik Para niet zou kennen, maar het boek zou haar schrijfstijl hebben en veel feitjes bevatten en een boekenwinkel legt het een beetje in het zicht, is er ook wel een goede kans dat ik het zou kopen, nog steeds los van het onderwerp.
Oud 18-12-2013, 21:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kunststof is niet per se reactiever met chemicaliën dan emaille of porselein, ZIE EEN BEPAALDE SCENE IN BREAKING BAD.
Wat is Breaking Bad? En I know. Bepaalde chemische shit moet je ook niet in glas bewaren omdat dan de bodem uit de fles valt, maar kan wel in kunststof. Supergrappig is dat.
Oud 18-12-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan welke aspecten er in je boek worden behandeld.
Spoiler

Maar ik denk eigenlijk dat dat veel te breed wordt en dat ik beter gewoon een rits truukjes kan doen. Eventueel ingeleid door een hoofdstuk over de rol van perceptie bij seks en kink, dat heb je wel nodig.

Truukjes verkopen goed, persoonlijke filosofieën niet zo.
Oud 18-12-2013, 21:39
Verwijderd
De factor <informatief boek met seksuologie als onderwerp> vergroot de kans dat ik het boek oppak als ik het zie, maar verkleint de kans dat de boekenwinkel het in het zicht legt.
Oud 18-12-2013, 21:39
Verwijderd
Wacht, misschien moet ik dat laatste minder cynisch verwoorden.

Mensen lezen liever truukjes dan persoonlijke filosofieën.
Oud 18-12-2013, 21:40
Verwijderd
Een zelfhulpboek-uitstraling verkleint de kans dat ik het koop dan weer
Oud 18-12-2013, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Een zelfhulpboek-uitstraling verkleint de kans dat ik het koop dan weer
Dit ja
Oud 18-12-2013, 21:43
Verwijderd
Maar voor een informatief genre denk ik dan wel dat ik casusbeschrijvingen met wat achtergrond erbij beter zou waarderen dan heel algemene dingen, in geval van een niet-seksuoloog als schrijver.
Oud 18-12-2013, 21:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Nou ja, mss moet ik eerst m'n onderbuurman/vrouw gaan waarschuwen voor ik ga schoonmaken. :')

Citaat:
Wat is Breaking Bad?

Citaat:
Spoiler

Maar ik denk eigenlijk dat dat veel te breed wordt en dat ik beter gewoon een rits truukjes kan doen. Eventueel ingeleid door een hoofdstuk over de rol van perceptie bij seks en kink, dat heb je wel nodig.

Truukjes verkopen goed, persoonlijke filosofieën niet zo.
Ik zou het zo kopen, maar ik was dan ook al op vrij jonge leeftijd gefascineerd door boeken over seks. Ik heb hier nog ergens 'Ten Liefde' van Ronald Giphart liggen. Dat zijn allemaal colums over seks, en dus ook allerlei verschillende aspecten daarvan.
Zo zou je je boek dus ook nog kunnen samenstellen, als je het te breed vindt om er een lopend geheel van te maken. Zo'n boek met allemaal korte stukjes verkoopt wrs ook beter, want niemand kan zich tegenwoordig meer concentreren op lange stukken tekst, en ik denk dat het belangrijk is dat een grote groep mensen meer te weten komt over 'afwijkend' seksueel gedrag en/of gevoelens.
Oud 18-12-2013, 21:48
Verwijderd
Boekhandels en uitgeverijen houden ook erg van truukjes. En van lijstjes. En van seks. Misschien moet het een lijst sekstruukjes in boekvorm worden, een beetje als deze en deze posts.

De zelfhulpboekenvibe vermijden lijkt me ook verstandig, ja. Een weetjesvibe, daarentegen
Oud 18-12-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Zo'n boek met allemaal korte stukjes verkoopt wrs ook beter, want niemand kan zich tegenwoordig meer concentreren op lange stukken tekst, en ik denk dat het belangrijk is dat een grote groep mensen meer te weten komt over 'afwijkend' seksueel gedrag en/of gevoelens.
Ja, precies
Oud 18-12-2013, 21:50
Verwijderd
Wat vinden jullie ervan dat de gemeenteraad van Maastricht helemaal zo doet van "omg voorbeeldfunctie gezicht van de stad" in plaats van zoals we in Nederland gewend zijn gewoon van "boeiuh, privé=privé"? Ik vind het stom en vraag me af of het ook zou gebeuren als Hoes niet geaffilieerd zou zijn met BN'ers.
Oud 18-12-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie ervan dat de gemeenteraad van Maastricht helemaal zo doet van "omg voorbeeldfunctie gezicht van de stad" in plaats van zoals we in Nederland gewend zijn gewoon van "boeiuh, privé=privé"? Ik vind het stom en vraag me af of het ook zou gebeuren als Hoes niet geaffilieerd zou zijn met BN'ers.
Nou ja, Leers is ook aangepakt, dus misschien zijn ze chagrijnig daarover. Ik weet nu niet meer of Leers door Maastricht is aangepakt of door de rest van het land, maar als het het laatste is, dan is het misschien chagrijnigheid over dat ze hem kwijt zijn.

Iig vond ik Leers tof, die nieuwe ken ik niet zo en het boeit mij niet zo.
Oud 18-12-2013, 21:57
Verwijderd
Het gevaar van toegankelijk schrijven over afwijkende groepen is wel dat je te licht doet over materie die voor die mensen heel zwaar is. Maar dat vind ik een aanvaardbaar offer, denk ik. Je moet niet willen nuanceren voordat mensen überhaupt weten dat je bestaat. Misschien stop ik er stiekem dingen in die je op jezelf moet richten, zoals die zelfacceptatie, zelfs als je een lesbische genderdysforische aseksuele macrofiel bent in het lichaam van een professionele worstelaar.

Of ik verander morgen van gedachten en schrijf helemaal geen boek, dat kan natuurlijk ook.
Oud 18-12-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Wat is er gebeurd?
Oud 18-12-2013, 21:58
Verwijderd
Interviews zijn ook leuk ik leen van de bieb vaak boeken met interviews rond een thema.
Oud 18-12-2013, 21:58
Verwijderd
Hij is tongzoenend met een toyboy op de foto gezet terwijl hij getrouwd is.
Oud 18-12-2013, 21:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vanavond champignonsoep gegeten en ik vond het niet vies. Ik vond de glibberige champignon die ik per ongeluk in mijn mond kreeg wel goor. Dus de smaak is prima, de structuur niet
Oud 18-12-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Wat is er gebeurd?
Hoes, burgemeester van Maastricht, heeft wat buitenechtelijke seksuele contacten gehad en staat met ontbloot bovenlichaam op grindr. Onder andere met wat de radio een "jonge jongen" noemde maar even later een man van 25 bleek te zijn, en daar zijn foto's van gepubliceerd. Nu moet hij zich verantwoorden tegenover de gemeenteraad.
Oud 18-12-2013, 22:05
Verwijderd
Ah ja, dat zijn wel dingen waar mensen graag ophef over maken. Ik hoop dat hij niets deed wat 'ie niet afgesproken had met z'n vrouw, want dan kan hij dat gewoon zeggen en hopelijk blijft het daar dan bij, maar dat is zeker wishful thinking.
Oud 18-12-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Precies dat vind ik ook.
Oud 18-12-2013, 22:06
Verwijderd
Hij is getrouwd met Albert Verlinde ^^
Oud 18-12-2013, 22:08
Verwijderd
Hij is getrouwd met Albert Verlinde en ik heb zo het vermoeden dat dat voor een groot deel van de overmatige media-aandacht zorgt, en dat de gemeenteraad vooral handelt in reactie op die media-aandacht.

Laatst gewijzigd op 18-12-2013 om 22:41.
Oud 18-12-2013, 22:09
Verwijderd
Paul Bäumer (Bingo Players voor wie het iets zegt) is vannacht overleden aan kanker. 37. Half jaar geleden ofzo hebben ze dat ontdekt. Dat vind ik nare dingen, vooral omdat ik de laatste tijd veel hoor dat mensen zo even binnen het half jaar dood zijn nadat er kanker is ontdekt. Zal altijd wel gebeuren, maar niet alleen zo in het nieuws, maar ook mensen in mijn kennissenkring. Ik krijg daar best wel kippenvel van.
Oud 18-12-2013, 22:14
Verwijderd
Ja nare dingen zijn dat. Juist jonge mensen hebben vaak agressievere kankervormen.
Oud 18-12-2013, 22:15
Verwijderd
Nu ga ik beginnen in het boek dat de vrouw van een vriend van mijn vader heeft uitgegeven in eigen beheer.
Oud 18-12-2013, 22:49
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind dit ook, hoewel de ironie van het feit dat het om de man van Albert Verlinde gaat me wel aanspreekt.

Verder vind ik het vooral bizar hoe er over Grindr wordt gesproken als een ding voor vieze geile homo's.
Oud 18-12-2013, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Duh!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten