| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Programma is gevonden: http://www.teveblad.be/tv-gids/progr...flevering-1-11
Maar dat op een of andere manier kunnen zien, ho maar! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik een man was zou ik dat een heel irritante redenatie vinden. Het maakt je zo zwak, alsof je niet eens zelfcontrole hebt. |
|
|
|
|
|
Vraag aan iedereen die zachte maandlenzen heeft: hoeveel betaal je hiervoor per maand?
Ik zag bij Specsavers dat je vanaf 4,95 per maand een halfjaarspakket kunt krijgen (6 paar lenzen), maar ik betaal al steevast jarenlang 14,- per maand, terwijl ik bij Specsavers zit. Zit ik nu teveel te betalen?
|
|
|
Verwijderd
|
ik vind het zo moeilijk om te gaan lezen. In de zin dat ik dat nooit 'mag' van mezelf indien ik niet eerst taak X of ding Y heb gedaan. En dus lees ik nooit, terwijl ik allemaal leuke boeken heb liggen. 7 stuks al. Met lezen kan je ook niet multitasken, dat vind ik vooral lastig.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pip, ik zou gewoon gaan lezen op momenten waarop je niks anders te doen hebt, zoals in de tram. Zoeken naar een diepe oprechte aandacht voordat je aan een boek begint is bewonderenswaardig, maar meestal blijft het boek dan jarenlang onaangeraakt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de tweede suggestie - 'het kan geen kwaad om dit te doen zonder dat' - negeert de probleemstelling. Het is een beschrijving van een resultaat, niet van hoe je daar komt. Bovendien negeert het de zelfkennis die we aangereikt krijgen en is het gericht op wat jij goed zou vinden, niet op haalbaarheid of optimaal resultaat in deze specifieke situatie. |
|
![]() |
|
|