Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Hm, daar staat me wel vagelijk iets van bij. Ik heb ook wel eerder wat van Darkwood geluisterd, maar niet genoeg om ze van 't lijstje te schrappen. Misschien heb ik ze je toen gelinkt.

Als je nog op de titel kunt komen hoor ik 't graag.
noooo ik had eigenlijk m'n hoop op jou gelegd. Dat was zo'n fucking mooi nummer.
Please, herinner je echt die titel niet? Een soort zwart/witte (of meer blauw witte) clip met een vuur dat ook steeds heftiger wordt, een herdershond, een priester die je ziet schreeuwen uit de bijbel, een stofwolk in slowmotion.
Citaat:
Ik weet het niet uit mijn hoofd en kan het niet op mijn telefoon opzoeken. Ik gok dat het ergens tussen de 0,01 en 0,0001% zal zijn.
oh dat valt me alles mee!
Advertentie
Oud 25-12-2013, 11:04
Verwijderd
Programma is gevonden: http://www.teveblad.be/tv-gids/progr...flevering-1-11

Maar dat op een of andere manier kunnen zien, ho maar!
Oud 25-12-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer een verhaal gehoord dat Westerse vrouwen lelijk zijn door de heksenverbrandingen. Men geloofde een paar honderd jaar geleden namelijk dat de duivel nogal viel op knappe vrouwen. Dat waren dus allemaal heksen, en die werden en masse verbrand. Daarom zit er nu zoveel lelijkheid in West-Europese genen.

wat
Oud 25-12-2013, 11:11
Verwijderd
In elk geval, ik moet hier eens beginnen op te ruimen en ik te pakken, dadelijk naar Baarle rijden voor kerst deel II.
Oud 25-12-2013, 11:12
Verwijderd
Citaat:
noooo ik had eigenlijk m'n hoop op jou gelegd. Dat was zo'n fucking mooi nummer.
Please, herinner je echt die titel niet? Een soort zwart/witte (of meer blauw witte) clip met een vuur dat ook steeds heftiger wordt, een herdershond, een priester die je ziet schreeuwen uit de bijbel, een stofwolk in slowmotion.
Nee, ik had al gekeken op last.fm, maar daar staat niets van Darkwood, dus heb ik 'm destijds geluisterd op YouTube. Ik bewaar geen chatlogs, want privacygevoelig. Details herinner ik me niet, ook niet van de clip. Als je 't heel graag wil weten is je enige kans zelf zoeken op YouTube, vrees ik.
Oud 25-12-2013, 11:14
Verwijderd
Ja ik zoek me suf! Maar nu even niet want ik lig klaar in bed voor een powernappie.
Oud 25-12-2013, 11:42
Verwijderd
Als het geen darkwood heet misschien zegt de clipomschrijving je dan ook niets?
Oud 25-12-2013, 11:42
Verwijderd
Kan er niet van slapen. Het is een engels nummer. Met in het begin vooral veel trommels.
Oud 25-12-2013, 11:49
Verwijderd
Er zit ook een uil in de clip! !
Oud 25-12-2013, 11:58
Verwijderd
Ah, dus het is niet per se iets van Darkwood? Dan bedoel je Iron van Woodkid, denk ik.

Oud 25-12-2013, 12:09
Verwijderd
oh jaaaaaaaaa godsamme
nou ja ik zag goed met wood iig
Oud 25-12-2013, 12:10
Verwijderd
maar, daarbij weet ik zeker dat we het ook een keer over darkwood hebben gehad!
Oud 25-12-2013, 12:26
Verwijderd
Ja, dat geloof ik ook wel. Ik weet alleen niet meer wat er gezegd werd, maar 't zal wel iets zijn geweest over dat het (volgens last.fm) een aanradertje is als je veel Rome luistert.
Oud 25-12-2013, 12:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Woodkid is tof.
Oud 25-12-2013, 12:30
Verwijderd
Als ik over een halfuur nog niet gebeld ben door m'n werk zit m'n reservedienst erop en kan ik stoppen met stand-by staan en beginnen met boodschappen doen.
Oud 25-12-2013, 12:31
Verwijderd
Mijn broertje kwam me net vragen of ik zijn (gel-)kapsel ook zo 'onverstaanbaar' vond.
Oud 25-12-2013, 12:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn broertje kwam me net vragen of ik zijn (gel-)kapsel ook zo 'onverstaanbaar' vond.
"Wat zeg 'ie? "
Oud 25-12-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:

Hoe oud is ie?
Oud 25-12-2013, 13:29
Verwijderd
Full English Breakfast gegeten
Oud 25-12-2013, 14:32
Verwijderd
Oh Sarah, je post in het 'kans of geen kans'-topic <3
Oud 25-12-2013, 15:13
Verwijderd
Ik was net helemaal in behulpzaamheid-modus en toen kwam hij daarmee!
Oud 25-12-2013, 15:19
Hazel
Hazel is offline
Ik vind Trimm heet vooral in die polkadotjurk. Vrolijk kerstfeest kameraden!
Oud 25-12-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
wat
Ik vind het wel interessant dat de redenatie achter 'mooie vrouwen zijn van den duivel' vergelijkbaar is met 'als je uitgaat in een kort rokje is het je eigen schuld als je betast wordt'. Beide gaan ervan uit dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor (het opwekken, controleren, in bedwang houden, uit de hand laten lopen van) mannelijke lust.

Als ik een man was zou ik dat een heel irritante redenatie vinden. Het maakt je zo zwak, alsof je niet eens zelfcontrole hebt.
Oud 25-12-2013, 15:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader was er net even

Was net op tijd klaar met opruimen
Oud 25-12-2013, 16:05
Verwijderd
Fijne kerst schatjes
Oud 25-12-2013, 16:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fijne kerst liefje
Oud 25-12-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:

Hoe oud is ie?
Zeventien!
Oud 25-12-2013, 17:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fijne kerst allemaal!
Oud 25-12-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Fijne kerst schatjes
Citaat:
Fijne kerst allemaal!
Jullie ook!
Oud 25-12-2013, 17:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Als ik een man was zou ik dat een heel irritante redenatie vinden. Het maakt je zo zwak, alsof je niet eens zelfcontrole hebt.
Eens.
Oud 25-12-2013, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Zeventien!
Ai
Oud 25-12-2013, 18:47
Verwijderd
Kerstdiner: spekpannenkoeken, meloen en de allereerste aflevering van dr Who
Oud 25-12-2013, 20:50
Verwijderd
Omg huidige aflevering dr Who spoiler
Spoiler
Oud 25-12-2013, 23:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het plan van veel eten is in rook opgegaan door teveel wraps ik heb nu dus een shitload aan eten in de koelkast, geen boodschappen meer hoeven doen ftw
Oud 26-12-2013, 01:22
Verwijderd
Ik heb superveel 43 gedronken, godendrank kklekker. Hoorde bij team fiasco met party en co helaas. Heerlijk gegeten love mn familie. Boekie gekregen dat ik graag wilde. Ja een topavond. Lachen gieren brullen.
Oud 26-12-2013, 13:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kerstdiner: spekpannenkoeken, meloen en de allereerste aflevering van dr Who
Allereerste of de 2005-eerste?
Oud 26-12-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Allereerste of de 2005-eerste?
1963-eerste!
Oud 26-12-2013, 15:28
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben 'Nachttrein naar Lissabon' aan het lezen Gekregen op kerstavond <3
Oud 26-12-2013, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 'Nachttrein naar Lissabon' aan het lezen Gekregen op kerstavond <3
Jaaaaaa
Ik heb "De boekendief" mee op m'n paar daagjes weg, maar ik geloof dat ik eerst Stoner ga lezen.
Oud 26-12-2013, 15:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jaaaaaa
Ik heb "De boekendief" mee op m'n paar daagjes weg, maar ik geloof dat ik eerst Stoner ga lezen.
'De Boekendief' is echt één van mijn lievelingsboeken
Oud 26-12-2013, 16:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vraag aan iedereen die zachte maandlenzen heeft: hoeveel betaal je hiervoor per maand?

Ik zag bij Specsavers dat je vanaf 4,95 per maand een halfjaarspakket kunt krijgen (6 paar lenzen), maar ik betaal al steevast jarenlang 14,- per maand, terwijl ik bij Specsavers zit. Zit ik nu teveel te betalen?
Oud 26-12-2013, 16:11
Verwijderd
ik vind het zo moeilijk om te gaan lezen. In de zin dat ik dat nooit 'mag' van mezelf indien ik niet eerst taak X of ding Y heb gedaan. En dus lees ik nooit, terwijl ik allemaal leuke boeken heb liggen. 7 stuks al. Met lezen kan je ook niet multitasken, dat vind ik vooral lastig.
Oud 26-12-2013, 16:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Je zou er natuurlijk ook mee kunnen beginnen om lezen te gaan zien als een zinvolle activiteit. Daarnaast kan het ook geen kwaad om je een keer langere tijd op één ding te concentreren zonder al dat gemultitask.
Oud 26-12-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Je zou er natuurlijk ook mee kunnen beginnen om lezen te gaan zien als een zinvolle activiteit. Daarnaast kan het ook geen kwaad om je een keer langere tijd op één ding te concentreren zonder al dat gemultitask.
Jij zou een echt een heel ineffectieve leraar zijn, denk ik.

Pip, ik zou gewoon gaan lezen op momenten waarop je niks anders te doen hebt, zoals in de tram. Zoeken naar een diepe oprechte aandacht voordat je aan een boek begint is bewonderenswaardig, maar meestal blijft het boek dan jarenlang onaangeraakt.
Oud 26-12-2013, 16:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Jij zou een echt een heel ineffectieve leraar zijn, denk ik.
Hoezo?
Oud 26-12-2013, 16:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vond het heel leuk dat je op mijn concert was trouwens, Haubenmeise!

En het verrassingsfeestje voor mijn vriend is ook geslaagd.
Ik ga even wat foto's van mijn concert op het forum plempen ^^
Oud 26-12-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Nouja, de eerste suggestie - 'zie het lezen als zinnige activiteit' - lijkt Pip al te doen. Daarom moet ze van zichzelf ook eerst allerlei minder zinnige dingen wegwerken.

En de tweede suggestie - 'het kan geen kwaad om dit te doen zonder dat' - negeert de probleemstelling. Het is een beschrijving van een resultaat, niet van hoe je daar komt. Bovendien negeert het de zelfkennis die we aangereikt krijgen en is het gericht op wat jij goed zou vinden, niet op haalbaarheid of optimaal resultaat in deze specifieke situatie.
Oud 26-12-2013, 17:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de verwijdermeet?
Oud 26-12-2013, 17:37
Verwijderd
Die is niet doorgegaan. Er hebben wel een paar mensen alsnog forumsuïcide gepleegd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten