Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2013, 10:09
Verwijderd
Vroeger als 7 +/− 12 jarige had ik heel lang haar.
Ik heb het daarna laten knippen elk jaar, en het lijkt alsof het niet langer word als het over me schouders is.

Wat kan ik er aan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2013, 11:19
Verwijderd
Wachten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 11:50
Verwijderd
Dat kan, je maximale haarlengte kan veranderen als je ouder wordt. Mijn haar kwam vroeger tot mijn kont, maar toen ik het tussen 2005 en 2012 niet meer korter heb laten knippen, werd het toch niet langer dan zo'n 65cm. Op een gegeven moment kwamen er wel weer wat centimeters bij, maar toen raakte ik mijn haar grotendeels kwijt door ziekte, dus ik ben opnieuw begonnen. Nu gaat het wel heel hard ^^
Mijn kapster vertelde dat dat normaal is, sommige mensen hebben een maximale lengte tot hun schouders (ze heeft een klant die daarom volledig extensions laat zetten omdat ze het zo haat), het haar van mijn moeder houdt het op nog korter (terwijl zij vroeger ook heel lang haar had) en anderen kunnen het tot hun kuiten laten groeien.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 11:52
Verwijderd
Maar als je het vaak laat knippen, dan moet je eens wat langer geduld hebben, als het na twee jaar (minimaal bijpunten niet meegeteld) nog steeds niet langer is, dan denk ik niet dat daar nog snel verandering in zal komen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 13:21
nathalie02
nathalie02 is offline
Wachten het kan snel groeien en langzaam, Mijn haar groeit gemiddeld met zo'n 1,5 cm per maand ( meet elke maand mijn haar ) Ik heb het nu half op mijn rug en laat het nog langer groeien, mijn eerste doel stelling is the gaan tot net boven mijn billen, en als het dan nog mooi is en het nog groeit wil ik het tot mijn knieen laten groeien ( probreren ) En als het dan nog mooi is en vooral praktisch ( ik er geen hinder van ondervindt ) en het groeit nog laat ik het tot mijn enkels groeien, maar dan ben ik al weer jaren verder.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2014, 09:58
musicfan92
musicfan92 is offline
verf je haar iig niet en gebruik ook niet te veel lak of andere producten. Laat je haar groeien. omdat je niet zo veel producten bebruikt splijten je haarpunten niet zo snel en hoef je minder vaak naar de kapper.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2014, 00:50
Klikding
Klikding is offline
Rapunzel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten