Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nightwish nep? Mag ik vragen wat jij van nightwish gehoord hebt? ![]() Nightwish heeft geweldige teksten, muzikaal gezien ook top, en de zang is gewoon perfect. Ik weet niet wat jij onder nep verstaat, maar nightwish is toch echt origineel, uniek in z'n soort. Wel eens een concert gezien? in 1 woord fantastisch! misschien dat je dan je mening kunt herzien Nightwish en After Forever kun je niet met elkaar vergelijken, het lijkt in de verste verte niet eens op elkaar. Nightwish is melodieuze power metal (vooral op de beste cd oceanborn is goed te horen dat het power metal is), After Forever gewoon metal, waar de cd Prison Of Desire nog wel naar gothic-metal neigt. En de nieuwe cd van Nightwish , Century Child heerscht ook ![]() Ook lijken de oude WT en AF niet op elkaar. After Forever gebruikt veel meer oosterse invloeden in hun muziek, WT heeft dat nooit gedaan. Degene die vinden dat WT nep is, zeggen dat ook alleen maar omdat WT nu populair is (valt ook wel weer mee). Toen ze nog niet populair waren hoorde ik ook niemand over Mother Earth zeiken.
|
Verwijderd
|
WT is te commercieel, maar eigenlijk kan dat bijna niet meer zonder als je populair wilt zijn moet je commercieel worden (niet 100 procent waar maar zeker voor een groot deel) AF is wel aardig maar moet uitkijken dat ze niet de veel naar WT gaan neigen ivm de originaliteit. nu valt dat nog wel mee. ik vind ze beter dan WT- (die nieuwe cd dan, de oude zijn beter) maar ik zal geen fan van ze worden (van beide niet) Nightwish vind ik vet klinken ... maar heb nog nooit bewust geluisterd naar ze... kan iemand me vertellen waar de teksten over gaan?? (khoorde zeggen op dit forum: goede teksten dus ben benieuwd)
|
![]() |
|
![]() |
WT is helemaal niet te commercieel, de muziek is nog altijd hetzelfde gebleven, en ze blijven gewoon hun eigen ding doen.
www.nightwish.com, seek out for yourself zou ik zeggen ![]()
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Goed jij kan ze niet waarderen, en dit zijn goede argumenten waarom jij het niks vindt ![]() Alleen is Nightwish dus echt geen gothic, en we kunnen er over blijven discussieren, maar de hedendaagse gothic is iets wat de media heeft verzonnen. Echte gothic bands kan ik zelfs niet opnoemen. Gothic en gothic metal is ook iets wat totaal los van elkaar staat btw. Nightwish is ook geen gothic metal. Gothic metal is meer duisterder, maakt gebruikt van grunts, en is vaak negatiever ingesteld qua teksten. Nightwish wel of geen power metal, daar kun je wél over twisten, aangezien je het power element vaak niet terughoort. Op oceanborn wel goed, op de rest weer wat minder. De rest is wat melodieuzer. Ik noem het wel power metal, alleen al vanwege het feit dat het in oceanborn zo nadrukkelijk naar voren komt. Maar goed, ieder z'n eigen mening wat dat betreft. Ik ben blij dat er tenminste nog mensen zijn die wel "true" blijven aan Within Temptation. En ze niet op zo'n sneue manier laten afvallen. Mijn complimenten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Muziek |
Naar wat voor muziek luistere jullie vaak ? Melf | 37 | 23-03-2003 14:27 | |
Muziek |
Gothic bands?? toemba | 124 | 28-10-2002 14:59 | |
Muziek |