Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zal ongetwijfeld een goede reden hebben om Masked Mage zo de grond in te boren maar ik vind het erg hard, noem me maar politiek correct ofzo, maar dit hele topic is het leven in geroepen om te bewijzen dat hij geen stijl heeft (lees: geen stijl conform jouw norm)...
![]() ![]() Verder ben ik van mening dat mensen er niet perse 'netjes' uit hoeven te zien om aardig of dope te zijn. |
![]() |
|
Tis ook nog eens onzin, want masked mage is best representatief op sommige aspecten...en sommige gelegenheden weer niet...
tis hetzelfde als met een spijkerbroek op een gala party aankomen of in je mini rok naar een vergadering....een representatief uiterlijk ligt aan de eisen die van je verwacht worden en je stijl naarmate die eisen...je kunt dus zo en zo al niet van iemand zeggen momenteel dat hij of zij niet representatief is...misschien in jouw ogen maar dat ligt aan jouw eisen...niet aan zijn of haar presentatie.. Grtz Secreet
||
Citaat:
Ik vind jullie inderdaad een stelletje politiek correcte rukkers. In het fototopic was het grappig, maar in een apart topic is het opeens "te hard"? Ik ga m'n punt geeneens meer uitleggen.. ![]() |
![]() |
|
melody
representatief vind ik als mensen gewoon verzorgd eruitzien, netjes haar, niet vet. Leuke (nette) kleding, wat qua kleur bij elkaar past...enzenz. netjes en verzorgd wat hierboven word gezegd dat MM voor een goth er representatief uitziet is boelshit sinds wanneer is vet haar representatief? en vieze vette hoofddoekjes? makeup voor een jongen vind ik nou niet representatief... en echt verzorgd ziet ie er ook niet uit. nja en over de dure kleding... (nog ff over het fototopic) je kan mij niet vertellen dat deze kleding duur was, die cape misschien, maar de rest is vrij mja *geen woord voor*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kunnen we nu eens kappen met masked mage af te kraken? hij heeft er nu eenmaal voor gekozen zich zo te blijven kleden, ook al is hij 25.. laat hem gewoon.
maargoed, ontopic ofzo : ik vind gewoon een kokerrok in een neutrale kleur, een normaal strak truitje met lange mouwen (ook in een neutrale kleur), haar in een simpele staart of vlecht, huidskleurige panty's en nette schoenen representatief voor een meisje.. bijv. voor een kantoorbaan oid.. waar je niet kunt gaan rondhuppelen in soepjurken en 3 kilo kettingen met pentagrammen etc. bij jongens gewoon een pantalon en een overhemd dat dichtgeknoopt zit ofzo. lang haar hoef je niet meteen af te knippen, als je het gewoon in een staart doet zie je er imho wel representatief genoeg uit (een staart bij jongens met lang haar vind ik er persoonlijk niet uitzien, maar als het moet dan moet het maar). Je moet je soms wel aanpassen ivm werk en soms familie ed. (mijn oma vind het nooit leuk als mn haar alle kleuren is en ik een beetje extreme make-up en kleding draag, dus houd ik daar rekening mee, en kleed ik me dan iets netter, iets minder make-up). dit wil niet zeggen dat je je smaak moet verloochenen en je moet aanpassen aan de rest van de wereld. maar een beetje rekening houden met anderen is af en toe niet verkeerd. is imo ook beter voor jezelf, want als je een hele dag thuis moet zitten omdat je van een uitkering leeft gewoonweg omdat je geen werk krijgt door je manier van kleding daar word je ook niet beter van.. pffff.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Volgens mij hangt het enorm van de doelgroep af waarvoor je representatief moet zijn . . .
in bepaalde sectoren ben je als "kakker" niet direct representatief omdat je geen uitstraling hebt of je niet bij het imago van een product past. Hetzelfde geld voor alle andere hokjes die er bestaan.
|
Ik vind het niet zo'n dom topic. Ik vind het wel interessant. Misschien vind de een een versleten broek wel representatief en heeft hij daar hele goede argumenten voor.
Ik vind iemand representatief als hij/zij er verzorgd uitziet, en een vriendelijke uitstraling heeft. Stropdas met overhemd kan net zo verzorgd zijn als een skatebroek met een adidasvestje. Zolang het maar niet vies is, of niet bij elkaar staat, of helemaal verwassen is of versleten, of aan alle kanten aan elkaar genaaid. Uitstraling is ook belangrijk, want het ene meisje in een heel kort rokje is wel representatief terwijl de ander heel ordinair over kan komen.
|||
Citaat:
Een quote uit de van dale: Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind representatief ook verzorgd, netjes en schoon.
Het is voor mij: vrij nette, goed passende en schone kleding, niet ontzettend veel make up/belachelijk veel sieraden, verzorgd en schoon haar, etc... Ik vind piercings/tattoos niet meteen on-representatief, iemand kan er best representatief uit zien met piercing oid *sgop* En uiteraard heeft het met de omgeving te maken, bij een heel net bedrijf moet je wat netter gekleed gaan dan in een winkel oid.. |
![]() |
|
Heel moeilijk. Een mooi pak kan heel erg mooi zijn maar als je niet het persoon ervoor bent kleed het je niet af. Ik denk dat als je representatief wil zijn dat je wel iets moet kiezen van je eigen smaak en wat bij je past, maar dat het ook wel netjes moet zijn. En iedereen weet wel wat netjes is en wat niet lijkt me...
Maar over het algemeen vind ik pakken voor mannen en vrouwen erg mooi maar ook een pantalon met ene mooie bliuse en leuk stoer leer jasje vind erg gaaf! of ene leren rok met iets leuks erop. Het hoeft nuet allemaal duf te zijn maar kan ook wel uitdagend zijn met een wat diepere collete bijvoorbeeld. Ik vind dat leuker dan een standaard mantelpak waar iedereen in kan lopen. Je moet je eigen accent erin toevoegen. En ik hou van sexy!(op een leuke manier natuurlijk..)
|
Ik was directiesecretaresse van een klein bedrijf. M'n versie van 'representatief' was meestal:
- neutrale kleuren - geen opschriften - geen spijkerbroek (of 't moest echt een nette zijn) - geen opvallende schoenen. Meestal kwam het dan uit op een jasje of jackje over een shirtje op een nette broek. Ik droeg wel m'n Doc Martens, tenzij er een belangrijke vergadering was. Op m'n 'nette schoenen' kan ik niet de hele dag lopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sluit me bij Rutger aan: representatief is de kleding die het best jouw functie weerspiegelt. Bij een bank trek je een neutraal pak aan, maar als vertegenwoordiger van een skateboardmerk kleed je je natuurlijk in vrijetijdskleding. Over het algemeen worden, in vrijwel alle functies, een nette donkerblauwe broek (geen spijkerbroek), een lichtblauw overhemd en broques wel gewaardeerd, en dan hoeft er niet eens een das bij. |
![]() |
||
Citaat:
Dit vind ik dus echt geen kakkleding hoor, dit was ooit eens hip ![]() Representatief is wat hier eigenlijk al beschreven stond. Dat je goed verzorgd bent en dan maakt het niet uit welke stijl je hebt. (wel wat je vertegenwoordigt) |
![]() |
|
*heeft net heel het fototopic gelezen en weet nu waar het over gaat*
Moet zeggen dat Masked Mage op 1 punt wel gelijk heeft, namelijk gothic is een zeer oude stijl maar ook een zeer rijke stijl wat dat betreft. wat vroeger gothic was betrof werkelijk de adel, kijk alleen maar naar de gothieke stijl van kerken en gebouwen, kastelen ook nog, houd toch in dat het niet aan de lagere klasse toebehoorde. Wat echter vergeten word is niet alleen dat gothic zeer zeer zeer vroeger representatief was, maar ook dat mensen in berenvellen eeuywen geleden representatief waren, namelijk de jagers van een volk. Soort van koningen zou je kunnen zeggen. En je kunt mij niet vertellen dat iemand in een berenvel nu in deze tijd nog representatief is. Of kak wel representatief is vind ik overigens ook nog maar te bezien. Als dure kleding het enige is wat voor kak staat wil ik er nog over nadenken, maar 40 kraagjes omhoog vind ik toch niet echt representatief bij sommige gelegenheden...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Voordat je de deur uitgaat Businessguy | 56 | 15-04-2013 15:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |