Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over het algemeen zou ik er geen fijn gevoel bij hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@Odette; het schijnt dat het vaak voorkomt dat je bij het zien van je eigen bloed naar wordt en flauw valt, terwijl bloed van anderen dat niet doet. Soort van zelfbescherming (eigen bloed = hop, bloeddruk omlaag zodat je niet leeg bloedt). Maar van bloed van anderen kan je die reactie ook wel krijgen... En het went. Mijn schoonzus werkt op de OK en ziet veel co-assistenten, in het begin vallen ze nog wel eens flauw, maar na wat wennen is dat over.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik vind het sowieso niet iets voor mannen om te zien. Ik zou ook niet weten of ik überhaupt wel zou willen dat-ie daar mijn hand ofzo vasthield. |
![]() |
|
Als ik een vriendin heb en ze slaat aan het baren, zou ik daar denk ik wel bij willen zijn. Maar ik zie mezelf niet echt aanmoedigen. Ik ben geen aanmoedigtype. Hoewel de boel natuurlijk vast en zeker zal veranderen als het eenmaal zo ver is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan wordt het toch maar met speldenprikken beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van mij is verloskundige en zij heeft ooit eens meegemaakt dat een meisje van 19 een kindje kreeg van haar 22-jarige vriend. Hij zei halverwege de bevalling (die nie top gang kwam) dat hij even naar het toilet zou gaan. Drie kwartier later was hij nog niet terug en zat hij beneden op de bank te X-boxen. Toen ze naar het ziekenhuis moest en daar haar kindje heeft gekregen, heeft hij tijdens de bevalling op de gang gewacht (terwijl zij duidelijk aangaf dat ze graag wilde dat hij erbij zou zijn) en na de bevalling kwam hij de kamer binnen en zei "Ik maak het uit, ik wil dat je volgende week je spullen op komt halen." en is hij gegaan. Ben je ook mooi klaar mee.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wel blij om te horen dat dat meevalt. Ik ben veel te verlegen om mee te puffen.
|
"Men is toch altijd een beetje klootzak wanneer men een vrouw met een kind laat zitten, maar dat komt omdat je veel te weinig klootzak was om die vrouw te verlaten toen je haar nog niet met een kind had volgestampt.", aldus Verhulst.
Maar ik zocht eigenlijk een ander fragment.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu moet ik naar de zogenaamde jongerenacademie, 4 weken lang 3 dagdelen (zover ik begreep van haar) en dan werken. Stom werk, kruiden inpakken enzo, en zij gaan dan kijken welke richting mijn opleiding op moet.
|
![]() |
|
|