Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er vet zin in
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sowieso, ik heb vet veel zin in carnaval en de vierdaagse en de zwarte cross en en en en en en en <3 Omfg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok mijn handen zijn weer rustig. Ik heb nog niet teruggelezen.
Absinthe, sorry als wat ik zei vervelend was voor jou. Dat was niet mijn bedoeling. Van mij mag iedereen over ergernisjes klagen, sorry als ik over kom alsof dat niet zou mogen. Als er meer mensen zijn die vinden dat ik dingen doe die hun forumervaring verpesten, dan wil ik dat graag weten en ook welke dingen. Want ik wil het helemaal niet verpesten voor anderen. En ik wil ook niet steeds bang hoeven zijn dat mensen me misschien eigenlijk vervelend vinden. Dus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik werd even geraakt op een onzeker punt denk ik. Kennelijk blijf ik het ergens moeilijk vinden om te geloven dat mensen me echt aardig vinden. Ik dacht dat ik daar overheen was maar valt tegen.
Maargoed, ik denk dat we allebei even net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: waarmee ik bedoel, ik zeg gewoon hoe ik erover denk en ik meen het heus.
Laatst gewijzigd op 14-01-2014 om 10:25. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Sarah het toonbeeld van vriendelijkheid en haar commentaar vind ik altijd onopdringerig, vermakelijk en heerlijk logisch. Absinthe vind ik in dit geval onnodig gepikeerd en aanvallend. Verder hoop ik natuurlijk wel dat beiden gewoon blijven posten.
/mening /nou en |
![]() |
|
Het zijn dierenstickers. Ze zijn wel mooi.
Misschien stoppen ze er geen bouwdingen meer omdat kinderen dat die stukken plastic gaan doorslikken. Maar het is inderdaad de ideale zwangerschapsaankondigingssnack.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Weet iemand hoe je een fake Levi's herkent? Ik heb al wel gegoogeld, maar ik word er niet echt wijzer van.
Als ik zoek naar het specifieke type (bold curve) lijken de labeltjes en printjes wel overeen te komen enzo, maar de stof is zo dun, ik dacht dat Levi's altijd van die degelijke stevige spijkerbroeken waren. |
![]() |
|
Ik heb een raar huurcontract waarvan ik er niet uitkom of het nou een jaarcontract is of niet. Ik zou denken van wel maar voor ik het tekende heb ik het nagevraagd bij m'n huisgenote en zij zei dat het alleen voor haar als hoofdhuurder gold en dat als ik weg wilde, zij degene was met een probleem en niet ik. Maar de constructie is mij geheel onduidelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou je je gevoel voor humor verder kunnen ontwikkelen, als je je er langere tijd in verdiept bijvoorbeeld? Zoals ook het geval is met film- en muzieksmaak. En met sociale of communicatieve vaardigheden, zoals overtuigend presenteren, charismatisch zijn of helder schrijven.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: