Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2014, 09:05
Verwijderd
Jezus Christus.
Advertentie
Oud 14-01-2014, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu echt de indruk dat ik hey helemaal niet goed kon vinden met mensen hier zoals ik dacht. Dat iedreen maat doet alsof en mij eigenlijk er niet bij zou willen hebben?
Je zei niks vreemds. Ik vind je gezellig
Oud 14-01-2014, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Joh ik zeurde gewoon terug, het was grappig bedoeld. Mag ik me alleen ergeren aan dezelfde dingen als jij? En anders ben ik hét voorbeeld van wat jij niet leuk aan het forum vindt?
Goed, ik ga hier toch nog even op reageren. Natuurlijk hoeft dat niet, maar dat stomme gerelativeer begint me gewoon een beetje de keel uit te hangen. Natuurlijk weet ik wel dat je niet met iedereen rekening kan houden in de trein, ik ben niet achterlijk. En nu ben jij het toevallig die relativeert, een andere keer is het weer iemand anders.

En waar komt dit vandaan echt :

Citaat:
Ik heb nu echt de indruk dat ik hey helemaal niet goed kon vinden met mensen hier zoals ik dacht. Dat iedreen maat doet alsof en mij eigenlijk er niet bij zou willen hebben?
Citaat:
Ik kan zo niet meer typen dus ik rot wel even op, hoef je nmoet bang he zijn day ik rsgeer op way je zegt
Oud 14-01-2014, 09:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
^zo ken ik Sarah ook helemaal niet
Oud 14-01-2014, 09:23
Verwijderd
Babylon Circus op de Zwarte Cross
Oud 14-01-2014, 09:26
Carn
Carn is offline
en Airbourne en Red Fang .
Oud 14-01-2014, 09:30
Verwijderd
Ik heb er vet zin in Sowieso, ik ga met mijn ouders en peettante en oom, de zaterdag. Mijn oom en tante zijn echt geen fuck gewend wat dat betreft en na twee biertjes aangeschoten. Dat wordt fan-fucking-tastisch Ik heb er zoveel zin in Ze zijn niks gewend en hebben een vreemde relatie met hun kinderen want een van hun dochters zei laatst: "ja, ik vind het nogal wat hoor. Zelfs een avondje bioscoop vind ik wel heftig voor pap en mam." Ze wonen in een klein ons-kent-ons dorp met gigantische sociale controle waar ze het prima naar hun zin hebben. En toen gaven wij ze voor hun veertig-jarige bruiloft kaartjes voor de zwarte cross. Complete shock door de zaal, de rest van de avond heeft niemand ons meer aangesproken

Sowieso, ik heb vet veel zin in carnaval en de vierdaagse en de zwarte cross en en en en en en en <3 Omfg.
Oud 14-01-2014, 09:47
Verwijderd
Ok mijn handen zijn weer rustig. Ik heb nog niet teruggelezen.

Absinthe, sorry als wat ik zei vervelend was voor jou. Dat was niet mijn bedoeling. Van mij mag iedereen over ergernisjes klagen, sorry als ik over kom alsof dat niet zou mogen.

Als er meer mensen zijn die vinden dat ik dingen doe die hun forumervaring verpesten, dan wil ik dat graag weten en ook welke dingen. Want ik wil het helemaal niet verpesten voor anderen. En ik wil ook niet steeds bang hoeven zijn dat mensen me misschien eigenlijk vervelend vinden. Dus.
Oud 14-01-2014, 09:49
Verwijderd
En ik werd even geraakt op een onzeker punt denk ik. Kennelijk blijf ik het ergens moeilijk vinden om te geloven dat mensen me echt aardig vinden. Ik dacht dat ik daar overheen was maar valt tegen.

Maargoed, ik denk dat we allebei even net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren.
Oud 14-01-2014, 09:51
Verwijderd
Sarah met jouw posts is echt helemaal niks mis. Voel je niet aangevallen!
Oud 14-01-2014, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er vet zin in Sowieso, ik ga met mijn ouders en peettante en oom, de zaterdag. Mijn oom en tante zijn echt geen fuck gewend wat dat betreft en na twee biertjes aangeschoten. Dat wordt fan-fucking-tastisch Ik heb er zoveel zin in Ze zijn niks gewend en hebben een vreemde relatie met hun kinderen want een van hun dochters zei laatst: "ja, ik vind het nogal wat hoor. Zelfs een avondje bioscoop vind ik wel heftig voor pap en mam." Ze wonen in een klein ons-kent-ons dorp met gigantische sociale controle waar ze het prima naar hun zin hebben. En toen gaven wij ze voor hun veertig-jarige bruiloft kaartjes voor de zwarte cross. Complete shock door de zaal, de rest van de avond heeft niemand ons meer aangesproken

Sowieso, ik heb vet veel zin in carnaval en de vierdaagse en de zwarte cross en en en en en en en <3 Omfg.
Klinkt goed!
Oud 14-01-2014, 09:56
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En ik werd even geraakt op een onzeker punt denk ik. Kennelijk blijf ik het ergens moeilijk vinden om te geloven dat mensen me echt aardig vinden. Ik dacht dat ik daar overheen was maar valt tegen.

Maargoed, ik denk dat we allebei even net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren.
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die jou onaardig of een onwelkome forumer vinden.
Oud 14-01-2014, 10:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik kan niet geloven dat er mensen zijn die jou onaardig of een onwelkome forumer vinden.
idd zeg! Volgens mij is Sarah zo'n beetje de enige hier waar ik me nooit aan erger
Oud 14-01-2014, 10:01
Verwijderd
Ik zit hier niet om complimenten te vragen hoor, de emopuber in me kwam alleen even boven!
Oud 14-01-2014, 10:02
Qimm
Qimm is offline
we benadrukken alleen maar dat je het voor óns iig niet verpest
Oud 14-01-2014, 10:04
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zit hier niet om complimenten te vragen hoor, de emopuber in me kwam alleen even boven!
Ik zit hier ook niet om complimenten te geven.

Edit: waarmee ik bedoel, ik zeg gewoon hoe ik erover denk en ik meen het heus.

Laatst gewijzigd op 14-01-2014 om 10:25.
Oud 14-01-2014, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
we benadrukken alleen maar dat je het voor óns iig niet verpest
Dit ik ben altijd een beetje verliefd op je als je gifjes en plaatjes van konijnen of tellselshit post.
Oud 14-01-2014, 10:36
Verwijderd
Dat heb ik dan helemaal aan Reddit te danken
Oud 14-01-2014, 10:55
Turk February
Turk February is offline
Ik kreeg net een Kinderei omdat mijn baas zwanger is. Er zitten stickers in (het Kinderei, niet de baas).
Oud 14-01-2014, 11:02
Hazel
Hazel is offline
Wat voor stickers?
Oud 14-01-2014, 11:04
Verwijderd
Ik vind een kinderei een ontzettend toepasselijke manier om dat aan te kondigen het is rond en er zit iets kleins in waar je mee kunt spelen.
Behalve als er alleen maar stickers in zitten. Zijn het wel mooie stickers?
Oud 14-01-2014, 11:10
Verwijderd
Ik vind Sarah het toonbeeld van vriendelijkheid en haar commentaar vind ik altijd onopdringerig, vermakelijk en heerlijk logisch. Absinthe vind ik in dit geval onnodig gepikeerd en aanvallend. Verder hoop ik natuurlijk wel dat beiden gewoon blijven posten.

/mening
/nou en
Oud 14-01-2014, 11:11
Verwijderd
Ik wil ook graag weten wat voor stickers.
Oud 14-01-2014, 11:13
Turk February
Turk February is offline
Het zijn dierenstickers. Ze zijn wel mooi.

Misschien stoppen ze er geen bouwdingen meer omdat kinderen dat die stukken plastic gaan doorslikken.

Maar het is inderdaad de ideale zwangerschapsaankondigingssnack.
Oud 14-01-2014, 11:15
Hazel
Hazel is offline
Wat ga je met die stickers doen? Ik vind dat je wel erg weinig informatie verstrekt. Ik moet het helemaal uit je trekken.
Oud 14-01-2014, 11:15
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Het zijn dierenstickers. Ze zijn wel mooi.
<3
Oud 14-01-2014, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ok mijn handen zijn weer rustig. Ik heb nog niet teruggelezen.

Absinthe, sorry als wat ik zei vervelend was voor jou. Dat was niet mijn bedoeling. Van mij mag iedereen over ergernisjes klagen, sorry als ik over kom alsof dat niet zou mogen.

Als er meer mensen zijn die vinden dat ik dingen doe die hun forumervaring verpesten, dan wil ik dat graag weten en ook welke dingen. Want ik wil het helemaal niet verpesten voor anderen. En ik wil ook niet steeds bang hoeven zijn dat mensen me misschien eigenlijk vervelend vinden. Dus.
Citaat:

Ik denk dat dat laatste helemaal waar is In mijn geval was het een gevalletje klaar zijn met het gerelativeer en het gevoel dat ik al een tijdje heb, dat ik hier niet meer mag zeggen wat ik wil. Dat jij nu net degene was die het moest ontgelden is ook absoluut niet eerlijk van mij, want ik erger me verder helemaal niet aan jou en jij bent doorgaans inderdaad niet iemand die maakt dat ik steeds moet nadenken over wat ik zeg. Vervolgens voel jij je inderdaad ook onterecht té hard aangevallen, wat zelfs in mijn 'uitbarsting' écht niet de bedoeling was. Dus dat.
Oud 14-01-2014, 11:22
Verwijderd
Ja, precies. Knuffel om het goed te maken!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat ga je met die stickers doen? Ik vind dat je wel erg weinig informatie verstrekt. Ik moet het helemaal uit je trekken.
De stickers gaan mee naar huis. Er zit ook een vel bij waar je ze op moet plakken, en op dat vel staat ook informatie over de dieren. Misschien zal ik ze op het vel plakken. Maar ik denk het niet.
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-01-2014, 11:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
<3
Oud 14-01-2014, 11:42
Klovorhop
Klovorhop is offline
Weet iemand hoe je een fake Levi's herkent? Ik heb al wel gegoogeld, maar ik word er niet echt wijzer van.
Als ik zoek naar het specifieke type (bold curve) lijken de labeltjes en printjes wel overeen te komen enzo, maar de stof is zo dun, ik dacht dat Levi's altijd van die degelijke stevige spijkerbroeken waren.
Oud 14-01-2014, 11:42
Klovorhop
Klovorhop is offline
Niet dat het me veel uitmaakt trouwens, want hij zit echt perfect
Oud 14-01-2014, 11:51
Lorelei
Lorelei is offline
Ik associeer Levi's ook met dikke stugge stof, maar ik ben niet bepaald een kenner
Oud 14-01-2014, 11:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een raar huurcontract waarvan ik er niet uitkom of het nou een jaarcontract is of niet. Ik zou denken van wel maar voor ik het tekende heb ik het nagevraagd bij m'n huisgenote en zij zei dat het alleen voor haar als hoofdhuurder gold en dat als ik weg wilde, zij degene was met een probleem en niet ik. Maar de constructie is mij geheel onduidelijk.
Oud 14-01-2014, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Misschien stoppen ze er geen bouwdingen meer omdat kinderen dat die stukken plastic gaan doorslikken.
Levensgevaarlijk ook die dingen, terecht dat ze verboden zijn in de US!
Oud 14-01-2014, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand hoe je een fake Levi's herkent? Ik heb al wel gegoogeld, maar ik word er niet echt wijzer van.
Als ik zoek naar het specifieke type (bold curve) lijken de labeltjes en printjes wel overeen te komen enzo, maar de stof is zo dun, ik dacht dat Levi's altijd van die degelijke stevige spijkerbroeken waren.
Ik weet niet veel over Levi's maar ik droeg vroeger veel Diesel en de stof varieerde per jeans, sommige waren van hele dikke stugge stof, andere jeans was bijna van zachtvallend dun katoen. Misschien dat Levi's ook verschillende soorten stof heeft?
Oud 14-01-2014, 12:08
Verwijderd
Ik kan mij zo voorstellen dat de lente/zomercollectie wel van dunne stof is.
Oud 14-01-2014, 12:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Daar zit wel wat in. Ik geef de broek het voordeel van de twijfel
Oud 14-01-2014, 12:32
Verwijderd
Zal ik vandaag maken: ravioli met geroosterde ui, tijm en pijnpitten; broccoli-gnocchischotel; of oosterse groente/gehaktpannenkoeken.
Oud 14-01-2014, 12:33
Verwijderd
Zou je je gevoel voor humor verder kunnen ontwikkelen, als je je er langere tijd in verdiept bijvoorbeeld? Zoals ook het geval is met film- en muzieksmaak. En met sociale of communicatieve vaardigheden, zoals overtuigend presenteren, charismatisch zijn of helder schrijven.
Oud 14-01-2014, 12:34
Verwijderd
Aan de ene kant weet ik vandaag dat ik tijd om zelf ravioli te maken, aan de andere kant heb ik wel zin in gehakt en aan nog een andere kant lijkt Theodoor de broccoli-gnocchischotel heel lekker
Oud 14-01-2014, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Zou je je gevoel voor humor verder kunnen ontwikkelen, als je je er langere tijd in verdiept bijvoorbeeld? Zoals ook het geval is met film- en muzieksmaak. En met sociale of communicatieve vaardigheden, zoals overtuigend presenteren, charismatisch zijn of helder schrijven.
Ik denk dat je wel effectievere grapjes kan maken, ja. En je kan ze leren timen. Misschien kan je ook een soort humor leren waarderen die over het algemeen wat hoger aangeschreven staat. Dat je van Pudding en Gisteren naar het Sam en Moos-niveau gaat, ofzo, en vanaf daar naar fijnzinnig schertsen.
Oud 14-01-2014, 12:40
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ravioli.

En ik denk dat je je gevoel voor humor wel kunt ontwikkelen ja, waarom niet?
Oud 14-01-2014, 12:41
Verwijderd
Ik denk dat het heel saai een talent+training gevalletje is.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lijkt me wel, want dat is volgens mij wat (comedy)acteurs/cabaretiers vaak doen lijkt me. Natuurlijk zijn er bepaalde vaardigheden die meer van jezelf komen gok ik zo (timing, bepaalde affiniteit met bijvoorbeeld taal); maar veel valt ook te 'trainen', al dan niet door middel van simpelweg blijven proberen of iets wel of niet goed werkt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik associeer Levi's ook met dikke stugge stof, maar ik ben niet bepaald een kenner
Mwah, ligt n beetje aan het model vermoed ik. Ik heb een paar Levi's maar die slijten net zo hard als 'mindere merken'.
Oud 14-01-2014, 12:42
Verwijderd
Ik kan natuurlijk ook de ravioli maken en daar stiekem een klein gehaktballetje bij eten zo had Jamie het vast niet bedoeld.
Oud 14-01-2014, 12:43
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik kocht laatst brokjes rauwe cacao omdat gezond, maar dat is dus echt heel vies ;x En ze lossen ook niet op in hete melk.
Oud 14-01-2014, 12:43
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zou je je gevoel voor humor verder kunnen ontwikkelen, als je je er langere tijd in verdiept bijvoorbeeld?
Ja.

Regels voor berichten