Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2014, 00:08
Hazel
Hazel is offline

Sarah 54
Absinthe. 43
Odette 40
fizzle-fluffy 31
Ingegerd 31
Paranoide 26
MargotTenenbaum 23
DonaldFuck 22
Klovorhop 22
Carn 22
Etmakas 19
Little Phoebe 18
Turk February 18
Schrödinger 17
Trimm Trabb 16
siqu 15
Pip 14
Andijvie 12
Mutant 12
Woyt 7
Tina 7
Miekje* 6
Korreltjezout 5
Lorelei 4
Haubenmeise 4
Lieveheersbeest 3
Snebbeltje 2
Neko* 2
Qimm 2
Noedelhap 1
Panopticon 1
Maaike. 1
Stefenootje 1

Laatst gewijzigd op 15-01-2014 om 00:54.
Advertentie
Oud 15-01-2014, 00:10
Verwijderd
Oud 15-01-2014, 00:11
Verwijderd
Ik moet meer vrolijke optimistische muziek, maar ik ken er geen.
Oud 15-01-2014, 00:12
Hazel
Hazel is offline
Kan iemand even dat lijstje posten met wie hoeveel posts had in het vorige topic? Ik ben daar niet capabel genoeg voor.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Little Phoebe, bij sommige mensen is het heel dringend nodig dat er wat shit uit hun kut komt. Het zit er al erg lang in vast.
Hier moet ik ook om lachen maar om nou weer met een smiley te reageren, dat is ook weer zoiets.
Oud 15-01-2014, 00:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hier moet ik ook om lachen maar om nou weer met een smiley te reageren, dat is ook weer zoiets.
Fijn dat je het dan tenminste in woorden kan beschrijven.
Oud 15-01-2014, 00:15
Verwijderd
Die heb ik al geluisterd vanavond! Naar aanleiding van dit klassiekertje:

Oud 15-01-2014, 00:16
Hazel
Hazel is offline
Oud 15-01-2014, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Fijn dat je het dan tenminste in woorden kan beschrijven.
Eigenlijk kan ik me 't beste uitdrukken in het medium van interpretatieve dans.
Oud 15-01-2014, 00:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat zou ik heel graag willen zien. Als ik wat geld in je broekje stop, doe je dan wat extra's voor me? Zoals een koprol of een truukje ofzo?
Oud 15-01-2014, 07:08
Miekje*
Miekje* is offline
Meh, er staat op het mededelingenbord van school dat er een docent afwezig is, en dat is die waarvan we de enige les van de dag zouden hebben. Op het rooster staan geen wijzigingen aangegeven. WAT NU!?
Oud 15-01-2014, 07:17
Verwijderd
Een dagje vrij hebben lijkt me?
Oud 15-01-2014, 07:21
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, lijkt mij ook We hadden wel presentatiedingen vandaag, maar als de docent er niet is die het moet beoordelen, wordt het lastig. En stel dat de docent er wel is, dan heeft ze denk ik een beetje pech. Dan had school de mededelingen eerder moeten updaten.
Oud 15-01-2014, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Meh, er staat op het mededelingenbord van school dat er een docent afwezig is, en dat is die waarvan we de enige les van de dag zouden hebben. Op het rooster staan geen wijzigingen aangegeven. WAT NU!?
Jij bent zo schattig dat je daar over nadenkt ^^

Bij ons was alles genoeg voor: VRIJ! GEEN LES! Het gerucht dat een leraar niet zou komen, was al voldoende ^^ Leraar is vijf minuten te laat, spullen pakken, die komt niet meer
Oud 15-01-2014, 08:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat geboortekaartjes sturen in veel gevallen ook behoorlijk overbodig is, omdat de mensen die je na zijn toch wel weten dat je zwanger bent en op de hoogte gehouden worden van het hele 'ik ben bevallen' verhaal. Maar de kaartjes zijn zo liev en zagt.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.
Oud 15-01-2014, 08:17
Verwijderd
Citaat:

Bij ons was alles genoeg voor: VRIJ! GEEN LES! Het gerucht dat een leraar niet zou komen, was al voldoende ^^ Leraar is vijf minuten te laat, spullen pakken, die komt niet meer
Oh echt he, zenuwachtig staan wachten tot hij echt vijf minuten te laat is en dan zo snel mogelijk weg
Oud 15-01-2014, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Oh echt he, zenuwachtig staan wachten tot hij echt vijf minuten te laat is en dan zo snel mogelijk weg
En hem dan alsnog tegen komen in de hal
Oud 15-01-2014, 08:19
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Die "regel" bestaat op iedere school die ik ken, maar staat volgens mij nergens daadwerkelijk in het reglement.
Oud 15-01-2014, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat geboortekaartjes sturen in veel gevallen ook behoorlijk overbodig is, omdat de mensen die je na zijn toch wel weten dat je zwanger bent en op de hoogte gehouden worden van het hele 'ik ben bevallen' verhaal. Maar de kaartjes zijn zo liev en zagt.
Het is nogal een klus om iedereen te bellen na de bevalling, ik vond 2 telefoontjes wel genoeg Verder iedereen kaartjes nadat we enigszins hersteld waren, lekker rustig
Oud 15-01-2014, 08:20
Verwijderd
Citaat:
En hem dan alsnog tegen komen in de hal
Neee, dat telt niet!!! Te laat is te laat!
Oud 15-01-2014, 08:21
Verwijderd
Citaat:

Miekje doet inmiddels wel HBO he, dan wil je vaak de les wel graag nu want je bent er nu dus anders ben je voor niets gekomen en kan het zomaar dat je de les een andere keer moet inhalen
Oud 15-01-2014, 08:28
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het is nogal een klus om iedereen te bellen na de bevalling, ik vond 2 telefoontjes wel genoeg Verder iedereen kaartjes nadat we enigszins hersteld waren, lekker rustig
Het hoeft toch ook niet meteen a la minute!
Oud 15-01-2014, 08:31
Verwijderd
Op zich zou ik iedereen kunnen bereiken door mijn ouders te vragen de familie te bellen en door een berichtje op facebook te zetten. Maar dat is toch niet gezellig, kaartjes zijn juist leuk.
Oud 15-01-2014, 08:34
Hazel
Hazel is offline
Vrienden van me hebben na de geboorte van hun zoon het kaartje van zijn vader laten namaken in jaren '70 stijl Zelf zou ik een heel minimalistisch kaartje willen.
Oud 15-01-2014, 08:36
Verwijderd
Ik zag laatst een stel dat om 1300 op FB zette dat om 12.07 hun dochter was geboren. Waren er snel bij, at dat betreft.
Oud 15-01-2014, 08:38
Verwijderd
Tegenwoordig zetten de kersverse papa's gewoon even een fotootje op Facebook, makkelijk zat. En dan lekker een account aanmaken voor de kleine en daarmee posten uit naam van hem/haar
Oud 15-01-2014, 08:39
Hazel
Hazel is offline
Ik las laatst ergens een goed artikel over de privacy van jonge kinderen op social media. Ik vind het eigenlijk wel intelligent om helemaal geen foto's van je kroost op facebook e.d. te posten.
Oud 15-01-2014, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Neee, dat telt niet!!! Te laat is te laat!

Citaat:
Miekje doet inmiddels wel HBO he, dan wil je vaak de les wel graag nu want je bent er nu dus anders ben je voor niets gekomen en kan het zomaar dat je de les een andere keer moet inhalen
Ik spreek ook over mijn studententijd Op de middelbare was er niks van vrij enzo als een leraar er niet was, dan bleef je zitten tot er een waarnemer kwam, van 8.30-16.00 was er niks te vrij. Maar ook op de hogeschool hadden we wel lessen die we graag wilden missen, zeker bij ons met hun 'uitgebreide basis'...
Oud 15-01-2014, 08:52
Verwijderd
Oma is dood
en dat is best tof.
Maar ze zien mij als incarnatie
oh wat een sof.
Oud 15-01-2014, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Ik las laatst ergens een goed artikel over de privacy van jonge kinderen op social media. Ik vind het eigenlijk wel intelligent om helemaal geen foto's van je kroost op facebook e.d. te posten.
Ik ook. De hoeveelheid ouders die elke scheet op sociale media zetten is echt bizar groot.
Oud 15-01-2014, 08:57
Neko*
Neko* is offline
Goede topictitel trouwens.
Oud 15-01-2014, 08:59
Verwijderd
Theodoor vond het best lastig om toen zijn vader overleden was alle instanties te moeten bellen om dat door te geven. Vooral omdat ze dan allemaal in hun condoleer-protocol gaan en dan zat hij maar te denken "jaja schiet nou op, ik moet nog twintig van jullie bellen"
Oud 15-01-2014, 09:04
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ja, interessante materie is dat.
Moet je er eigenlijk wel een harde regel van maken voor je hele sociale omgeving. Ik realiseerde me laatst dat wij zelf dan wel geen |facebook hebben, maar dat onze kinderen wel oververtegenwoordigd zijn op FB-pagina's van familieleden. Tja.
Oud 15-01-2014, 09:05
Neko*
Neko* is offline
Is Theodoor enigskind? Of had hij zelf aangeboden ze allemaal te bellen?
Oud 15-01-2014, 09:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja, interessante materie is dat.
Moet je er eigenlijk wel een harde regel van maken voor je hele sociale omgeving. Ik realiseerde me laatst dat wij zelf dan wel geen |facebook hebben, maar dat onze kinderen wel oververtegenwoordigd zijn op FB-pagina's van familieleden. Tja.
Het lijkt me dan ook heel moeilijk om tegen familieleden te zeggen dat je geen foto's van kinderen op facebook e.d. wilt zonder over te komen als een paranoïde controlfreak, maar eigenlijk heb je daar natuurlijk alle recht toe.
Oud 15-01-2014, 09:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen dat doen. Als ik een kind heb ga ik heel veel mensen op Facebook moeten vragen om foto's en namen te verwijderen.
Oud 15-01-2014, 09:18
Verwijderd
Mijn familie zet gelukkig geen foto's van mijn dochter op FB, mijn zus wil sowieso niet dat er zomaar foto's van haar kinderen op FB komen en daardoor nam men automatisch aan dat dit voor mijn dochter ook geldt. Maar mijn ouders vinden dat bv common sense.
Oud 15-01-2014, 09:20
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen dat doen. Als ik een kind heb ga ik heel veel mensen op Facebook moeten vragen om foto's en namen te verwijderen.

Citaat:
Mijn familie zet gelukkig geen foto's van mijn dochter op FB, mijn zus wil sowieso niet dat er zomaar foto's van haar kinderen op FB komen en daardoor nam men automatisch aan dat dit voor mijn dochter ook geldt. Maar mijn ouders vinden dat bv common sense.
Dan heb je het wel getroffen met je ouders wat dit betreft.
Oud 15-01-2014, 09:23
Verwijderd
Mijn moeder heeft sowieso een beroep waardoor ze niet wil dat er ook maar iets persoonlijks over haar en haar familie op internet te vinden is. Dat scheelt
Oud 15-01-2014, 09:24
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Het lijkt me dan ook heel moeilijk om tegen familieleden te zeggen dat je geen foto's van kinderen op facebook e.d. wilt zonder over te komen als een paranoïde controlfreak, maar eigenlijk heb je daar natuurlijk alle recht toe.
Precies ja. Eigenlijk moet je zoiets vantevoren duidelijk maken, dus nog voordat het kind er is, dan ligt het nog niet zo gevoelig als wanneer je achteraf iedereen moet sommeren dingen te gaan verwijderen ;x
Oud 15-01-2014, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonzus en haar man zij er vanaf het begin heel duidelijk in geweest dat ze dat niet willen, al vanaf dat zij zwanger was. Iedereen snapt dat en heeft daar begrip voor, er is niemand die daar moeilijk over doet. Er is een dropbox-link waar ze regelmatig foto's opzetten waar ze wel drie keer van gezegd hebben dat het echt alleen voor de gezinnen is,
Oud 15-01-2014, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Is Theodoor enigskind? Of had hij zelf aangeboden ze allemaal te bellen?
enige kind van zijn vader, ja. Hij heeft wel twee halfbroers.
Oud 15-01-2014, 09:38
Neko*
Neko* is offline
Ik wil dat tegen die tijd ook goed duidelijk maken, maar ik betwijfel of het bij sommigen van de schoonfamilie wel echt door zal komen.
Oud 15-01-2014, 09:43
Carn
Carn is offline
hehe, een vriend van me woont nu al een tijdje in dit huisje ergens in Canada

Laatst gewijzigd op 15-01-2014 om 11:26.
Oud 15-01-2014, 09:56
Neko*
Neko* is offline
O wauw.
Oud 15-01-2014, 10:20
Verwijderd
wauw!
Oud 15-01-2014, 11:00
Verwijderd
Citaat:
hehe, een vriend van me woont nu al een tijdje in dit huisje ergens in Canada

[afbeelding]