![]() |
|
ho, ho, ho, niet voor wat hoort wat in die zin! Stel ik zoun een vriend hebben (unlikely) en hij zou wel willen beffen maar ik wil absoluut niet pijpen, dan kan je toch niet gaan chanteren? Ja hoor es voor wat hoort wat...
dat is toch niet de bedoeling van een relatie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Als je het walgelijk vind moet je het niet doen ook al vindt hij het zo lekker.
Ik vindt het echt een van de leukste dingen om te doen! Vooral omdat het hem helemaal gek maakt en hij amper voorvocht verliest zodat ik geen vreemd smaakje krijg en het daardoor eigenlijk lekker is. Wat ik niet zo super vond is dat hij in mijn mond klaarkomt. Dat doe ik dus niet meer. Ik zou namelijk niet weten hoe ik dat doe zonder dat ik een vieze smaak in mijn mond krijg. Ben niet zo dol op spermasmaak. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan is het toch niet meteen een voor-wat-hoort-wat relatie?!
||
Citaat:
|
ik vind het heerlijk als het bij mij gedaan wordt maar ze wil het alleen met condoom doen omdat ze bang is voor soa's en dan is het niet zo fijn voor mij en voor haar want zij heeft zo'n vieze rubbersmaak
||
Citaat:
![]() Vertrouwd zij je dan niet?????? Ik bedoel maar, soa's kan je toch enkel oplopen als je nog met anderen vrijt??
|
off topic : ik zie hier een aantal reacties staan van mensen die geschokt reageren op de leeftijd van andere mensen....lekker belangrijk...als je er klaar voor bent ben je er klaar voor
![]() ![]() ontopic : tis niet mijn hobby maar ik vind het nou ook weer niet walgelijk ![]()
|
Nee, pijpen is lekker onder voorwaarde dat het zaakje wel goed schoon is... Anders doe ik het niet... Zie je het al voor je, smerig zaakje en daar moet je aan gaan hangen met je bek? ou liever niet, gelukkig heeft mijn vriend de boel altijd goed schoon.
En als ik em pijp geilt em dat nog verder op dan ie al was (als dat nog mogelijk is) en als hij geiler wordt, word ik dat automatisch ook weer... Leuke cirkel... Ik slik alleen niet. Dat vind ik weer iets te veel van het goede... ![]()
||
Citaat:
Ligt btw ook heel erg aan mijn eigen stemming wat ik er van vind.. maar vind het wel lekker en niet erg om te doen.. altijd leuk om te zien hoe een ander geniet he ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Seksualiteit |
pijpen MrNiceguy | 27 | 22-09-2003 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Uniek Verwijderd | 8 | 14-11-2002 22:31 |