| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Verder denk ik dat nostalgie dicht bij de dood ligt. Het is een schadelijke emotie voor Hollywood, in ieder geval.
|
|
|
Verwijderd
|
Moeten ju;llie dan niet hele erg nadenken over wat je zegt? Ik vind het soms al vervelend dat ik Nederlands moet spreken op mijn werk/school. Als ik heel emotioneel wordt (zowel positief of negatief) ben ik geneigd om altijd in mijn dialect te beginnen. Laat staan als ik in het Duits/Russisch zou moeten beignnen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Het gaat ondertussen al lang niet meer over pillen, maar ik slik praktisch nooit paracetamol maar wel ibuprofen. Werkt beter tegen doorkomende-verstandskiezenpijn. En het zijn gladde smarties, ook makkelijk slikken.
|
|
|
Verwijderd
|
Had Sarah daar laatst geen grafiekje over? Over dat paracetamol bij de eerste dosering soms idd niet voldoende pijnstillend werkt, maar dat iedere volgende dosering die pijnstilling verhoogt en het dus uiteindelijk wel voldoende werkt. Want paracetamol is minder schadelijk uiteindelijk, dus dat verdient de voorkeur.
Of ik heb 't verkeerd onthouden natuurlijk. |
|
|
||
|
Citaat:
Maar zo vaak gebruik ik het nu ook weer niet, en als ik kapot ga van pijn in mijn kaken is het wel handig als iets snel werkt
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij spreekt toch sowieso geen/nooit Russisch/Duits? Ik heb er geloof ik nooit moeite mee gehad. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een tijd in Frankrijk gewoond en gewerkt en daar kon ik ook geen frans spreken als ik emotioneel was. Kun je een salade met couscous en radijs en suikerpeultjes invriezen? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vermeng wel meer Nederlands, Brabants en Russisch als ik dronken of heel geëmotioneerd ben, maar dat is in alledrie die talen zo. Ik kan dan eigenlijk überhaupt niet meer zo goed praten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn 'moedertaal' is officieel ook Mestreechs, maar wat Ingegerd zegt, heb ik niet. Blijkbaar droom ik ook in het Nederlands en/of Engels, aan mijn opgenomen gemompel te horen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat je in het Russisch heel makkelijk op een aardige manier over seks kan praten. Ook op een heel grove manier, trouwens. Je kan alle kanten op.Er is een soort van Russisch spreekwoord - in het Duits praat je over oorlog, in het Frans over liefde, in het Engels over business en in het Russisch over alles. En, nouja, met in het Russisch over seks praten kan je inderdaad alle kanten op.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Om het te demonstreren heb ik zin om een lijstje te maken met de grofste woorden voor seks in de talen die ik ken:
Neuken, to fuck, baiser, ficken en er is dan nog défoncer, wat ik in het Nederlands zou vertalen met binnendringen maar in het Duits met auseinanderreissen. En in het Engels zou je er to deflower van kunnen maken ![]() Nuttig lijstje is dit geworden
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn zusje heeft een date met een hele leuke knul gehad (ofja, ze hadden gisteravond afgesproken en vanochtend waren ze nog bij elkaar en ik weet niet of de date inmiddels al is afgelopen of niet) en ik wil de hele tijd bellen om te horen hoe het was. Misshcien zometeen maar eens een berichtje sturen. Soms voel ik me ontzettend de irritante grote zus. En dat ben ik ook wel. Gelukkig kan ik me meestal inhouden
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Omdat ik bang ben om te stikken (een normale paracetamol gaat bij mij in minimaal 6 stukjes). Werken als een trein en geen gezeik meer met pillen doorslikken
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Homoseksuelen hebben volgende maand niets te vrezen als zij de Olympische Winterspelen bezoeken in het Russische stadje Sostji. Ze zijn welkom, 'als ze maar bij kinderen wegblijven', laat president Vladimir Poetin vandaag weten.
Homo's 'kunnen zich op hun gemak' voelen, zei de president tegen vrijwilligers van het sportevenement. Hij bezwoer dat er tijdens de Spelen geen sprake zal zijn van discriminatie. Toch benadrukte hij dat homo's zich tegenover minderjarigen niet mogen uitlaten over homorechtenkwesties. Dat is volgens een Russische wet tegen homoseksuele 'propaganda' tegen jongeren verboden. :') ![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|