Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Hier kun je - als je Engels kan - lezen waarom het een mythe is. http://ehealthforum.com/health/nicot...n-t341366.html Bovendien is uit recentelijk onderzoek gebleken, dat nicotine voor sommige mensen goed is. Het stimuleerd namelijk een gedeelte van het mitochondrion DNA, dat zorgt voor energie in het lichaam en helpt om ziektes af te weren en sneller te genezen. Nu wil ik niet zeggen dat dit voor alle mensen geldt, maar voor sommige mensen, die niet van nature kunnen stoppen met roken, zou het heel goed kunnen dat dit de oorzaak is. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je moet niet alles geloven dat je leest, zeker niet als er geen onderzoek in staat. Dat is voor mensen die bijbels etc serieus nemen. |
![]() |
||
Citaat:
ik hoop niet dat jij je mening altijd baseerd op een willekeurige kerel die even een verhaaltje typt op een of ander forum. zonder dat hij verder bronnen noemt naar wat voor onderzoek hij gedaan heeft of waar hij zijn mening vandaan heeft gehaald.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap niet zo goed dat je je kan ergeren aan 'dat soort mensen', en waarom je ze naief noemt snap ik al helemaal niet.
Wat ik ook niet snap is dat er drugsgebruikers zijn die niet snappen waarom anderen er geen behoefte aan zouden hebben/het ze niet interesseert (en dat ze daar een in hun ogen 'goede' reden voor zouden moeten hebben).
|
Ik drink alcohol, maar gebruik geen drugs. Waarom niet? Ik heb niet echt de behoefte om drugs te gebruiken, mede omdat 'drugs'. Ik wil de controle houden (of in ieder geval denken dat ik nog controle heb) en krijg de indruk dat dat bij drugs niet het geval is. Ik zal daarentegen vast wel eens iets proberen, wat drugs betreft. Ik sluit niets uit.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en inderdaad wat Miekje* zegt stoned/high weet ik zeker meer controle te hebben over mijn lichaam/hoofd dan onder invloed van alcohol
|||
Citaat:
![]() Als je een pilletje vergelijkt met dronken zijn dan, niet een pilsje op de bank of zo. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Controle over je spraak? Controle over je gevoel, controle over je beweging of controle over je gedachten? Want imo en ervaringen gaat die vlieger bij allemaal echt niet op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs uit kattengrit?! megas | 28 | 02-04-2006 21:48 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête: grote verschillen in denkwijzen gelovigen en niet-gelovigen? Syzygy | 128 | 21-06-2005 17:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Rationaliteit, rationeel? jimmyO | 14 | 07-08-2002 20:58 | |
Drugs & Alcohol |
drugs are bad!!! sb666 | 24 | 08-02-2002 17:29 |