Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 17:40
sb666
sb666 is offline
Hey voor al die potheads op school. Jullie zijn echt vaag om een beetje te gaan blowen op school. Kan je niet wachten tot na school ofzo. En hoe kan je nou iets leren als je stoned bent??? Ik begrijp het niet ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2002, 17:44
Günther
Günther is offline
Citaat:
sb666 schreef:
Hey voor al die potheads op school. Jullie zijn echt vaag om een beetje te gaan blowen op school. Kan je niet wachten tot na school ofzo. En hoe kan je nou iets leren als je stoned bent??? Ik begrijp het niet ?
zit toch niet op school om iets te leren
Oud 04-02-2002, 17:48
sb666
sb666 is offline
O ja, bij mij op school zitten allemaal van die rijke kinderen van ambasadeurs enzo en die worden zelfs stoned. Wat zou er nou eens gebeuren als de ambasadeur dit zou uitvinden? Ik denk dat die gast dan een beetje dood word gemept. Hier gaan mensen zelfs hele dagen spijbelen achter elkaar en doen allemaal slechte shit enz.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:50
sb666
sb666 is offline
Hey dark angel ofzo jij weet gewoon niet waar je mee bezig bent en je word later gewoon zwerver tenzij je een tony hawk bent ofzo maar dat denk ik niet. (ik skate ook)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 17:58
Günther
Günther is offline
Citaat:
sb666 schreef:
Hey dark angel ofzo jij weet gewoon niet waar je mee bezig bent en je word later gewoon zwerver tenzij je een tony hawk bent ofzo maar dat denk ik niet. (ik skate ook)
ik weet heel goed waar ik mee bezig ben ik ben aan het genieten, ik ken mijn grenzen en ik overschrijdt die niet.
Oud 04-02-2002, 18:01
sb666
sb666 is offline
ik zeg niet dat ik nooit geblowt heb maar mijn trips zijn altijd kut en ik vind het maar een vaage business. Trouwens hoe weet je dat je je grenzen kent als wiet niet meer chill is neem je wel iets anders zoals heroine ofzo. zo begint het
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:04
Günther
Günther is offline
Citaat:
sb666 schreef:
ik zeg niet dat ik nooit geblowt heb maar mijn trips zijn altijd kut en ik vind het maar een vaage business. Trouwens hoe weet je dat je je grenzen kent als wiet niet meer chill is neem je wel iets anders zoals heroine ofzo. zo begint het

denk je....is absoluut niet zo, als je je maar houdt aan je eigen regels komt het wel goed. ik denk ook dat je ertegen bent door je bad-trips. ik heb in totaal nog maar 1 misschien 2 bad-trips gehad de rest was allemaal zeer positief. het ligt eraan hoe je ermee omgaat.

Oud 04-02-2002, 18:07
Verwijderd
Ik drink (bijna)niet, ik rook niet, en blowe... ach je moet ergens aan dood gaan
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:09
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
sb666 schreef:
Sorry hoor maar dit is echt onzin! Ik blow af en toe. Omdat ik het tof en chill vind. Aan blowen kan je niet gewend raken en ook heb je niet steeds meer nodig voor hetzelfde effect. Daarom is het dus echt onzin om te zeggen dat als je wiet rookt je meteen ook maar heroine gaat nemen. Het enige dat ik nog doe is paddo's omdat ik gewoon wil weten hoe dat is. Maar ik ga echt niet zomaar snuiven spuiten of weet ik veel wat.
Oud 04-02-2002, 18:09
Günther
Günther is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
Ik drink (bijna)niet, ik rook niet, en blowe... ach je moet ergens aan dood gaan
same here
Oud 04-02-2002, 18:10
sb666
sb666 is offline
ja misschien hebben jullie gelijk maar ik vind jullie niet dom ofzo aleen vind ik pot maar shit. Neem dit niet persoonlijk. Ik drink en rook trouwens wel af en toe dus zo goed ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:14
Verwijderd
k, dan ist goe
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:20
apekop123
apekop123 is offline
'k dan. Kijk vrijwel alle drugs zijn slecht voor je. Alcohol ook zelfs koffie is slecht. Bij af en toe een keertje iets (wiet drank ofzow) kan het niet veel kwaad zolang je het maar niet te vaak gaat doen. En kijk ik hoef helemaal niet zo heel oud te worden zolang het maar tof was vind ik het best. Je leeft idd maar 1 keer !!!
Oud 04-02-2002, 18:22
Verwijderd
ja precies, durgs are bad, we know, but who cares? were all gonna die someday... lets die happy, smokin some weed in a bong
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 18:46
basje!
basje! is offline
Citaat:
sb666 schreef:
En hoe kan je nou iets leren als je stoned bent??? ?
oh dat gaat best hoor.goed oefenen gewoon, dan lukt het vanzelf.

Oud 04-02-2002, 18:49
Verwijderd
jepz.... oefenen, oefenen, oefenen...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 19:45
blackfairy
blackfairy is offline
tsja.. er zijn rare dingen de wereld ingebracht... van wiet naar heroine.. best lachwekkend...ennuh jij moet niet zo zeikuh sb666 satan geval... iedreen zn eiguh manier van doodgaan ja... accept that you naif creature..hehe sorry voor mn nogal misschien beledigende taal ...

maar er leve nou eenmaal naive mense op de wereld die zo alles aannemen van mense die dingen zeggen over dingen waar ze geen drol van weten...

'er zijn mensen die denken dat ze denken maar dat denken ze maar' ...danku
Oud 04-02-2002, 19:49
Locke
Locke is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
tsja.. er zijn rare dingen de wereld ingebracht... van wiet naar heroine.. best lachwekkend...ennuh jij moet niet zo zeikuh sb666 satan geval... iedreen zn eiguh manier van doodgaan ja... accept that you naif creature..hehe sorry voor mn nogal misschien beledigende taal ...

maar er leve nou eenmaal naive mense op de wereld die zo alles aannemen van mense die dingen zeggen over dingen waar ze geen drol van weten...

'er zijn mensen die denken dat ze denken maar dat denken ze maar' ...danku

Geeft nie hoor maare bijna alle mensen die ik ken die hard drugs gebruiken waaronder ik zelf zijn begonnen met blowen en dat werd steeds meet tot het gaat vervelen ..
Oud 04-02-2002, 20:51
Günther
Günther is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
ja precies, durgs are bad, we know, but who cares? were all gonna die someday... lets die happy, smokin some weed in a bong
niets aan toe te voegen
Oud 04-02-2002, 20:57
Angelleyes
Angelleyes is offline
tuurlijk mag je doodgaan hoe je wilt... het kan mij niet schelen of iemand zich de tering in zuipt of het anders aanpakt, wat me wel kan schelen is dat je er anderen pijn mee doet als je je grenzen per ongeluk een keertje overschijd... grenzen zijn zo makkelijk te overscheiden, zeker in zaken als drugs...

tjah ach, niet iedereen ken iemand die haar dochter als hoer verkoopt om aan de drugs te komen...

xxx
Oud 04-02-2002, 21:09
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Locke schreef:

Geeft nie hoor maare bijna alle mensen die ik ken die hard drugs gebruiken waaronder ik zelf zijn begonnen met blowen en dat werd steeds meet tot het gaat vervelen ..
ja maar dat wilt niet zegge dat iedereen die begint met blowe ..helemaal aan de speeds/coke enzenz.. gaat... tog? lijkt mij logisch
Oud 04-02-2002, 21:14
psilo
psilo is offline
blowen op school is idd niet echt slim
tenzij je alleen van die praktijk vakken hebt, dan kan het meestal weinig kwaad

[Dit bericht is aangepast door psilo (04-02-2002).]
Oud 07-02-2002, 23:55
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik blow niet op school,alleen soms als het echt een dag is waarbij het gewoon niet uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 15:01
hell-ena
hell-ena is offline
Citaat:
sb666 schreef:
En hoe kan je nou iets leren als je stoned bent??? Ik begrijpt niet ?
je moet toch een beetjuh fun hebben op school!
Oud 08-02-2002, 17:29
Günther
Günther is offline
Citaat:
hell-ena schreef:
je moet toch een beetjuh fun hebben op school!
idd *knikt heftig JAAA*
Reageren

Regels voor berichten