Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
O ja, bij mij op school zitten allemaal van die rijke kinderen van ambasadeurs enzo en die worden zelfs stoned. Wat zou er nou eens gebeuren als de ambasadeur dit zou uitvinden? Ik denk dat die gast dan een beetje dood word gemept. Hier gaan mensen zelfs hele dagen spijbelen achter elkaar en doen allemaal slechte shit enz.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
denk je....is absoluut niet zo, als je je maar houdt aan je eigen regels komt het wel goed. ik denk ook dat je ertegen bent door je bad-trips. ik heb in totaal nog maar 1 misschien 2 bad-trips gehad de rest was allemaal zeer positief. het ligt eraan hoe je ermee omgaat.
||
Citaat:
|
'k dan. Kijk vrijwel alle drugs zijn slecht voor je. Alcohol ook zelfs koffie is slecht. Bij af en toe een keertje iets (wiet drank ofzow) kan het niet veel kwaad zolang je het maar niet te vaak gaat doen. En kijk ik hoef helemaal niet zo heel oud te worden zolang het maar tof was vind ik het best. Je leeft idd maar 1 keer !!!
![]()
|
tsja.. er zijn rare dingen de wereld ingebracht... van wiet naar heroine.. best lachwekkend...ennuh jij moet niet zo zeikuh sb666 satan geval... iedreen zn eiguh manier van doodgaan ja... accept that you naif creature..hehe sorry voor mn nogal misschien beledigende taal
![]() maar er leve nou eenmaal naive mense op de wereld die zo alles aannemen van mense die dingen zeggen over dingen waar ze geen drol van weten... 'er zijn mensen die denken dat ze denken maar dat denken ze maar' ...danku
||
![]() |
Citaat:
Geeft nie hoor maare bijna alle mensen die ik ken die hard drugs gebruiken waaronder ik zelf zijn begonnen met blowen en dat werd steeds meet tot het gaat vervelen ..
|
tuurlijk mag je doodgaan hoe je wilt... het kan mij niet schelen of iemand zich de tering in zuipt of het anders aanpakt, wat me wel kan schelen is dat je er anderen pijn mee doet als je je grenzen per ongeluk een keertje overschijd... grenzen zijn zo makkelijk te overscheiden, zeker in zaken als drugs...
tjah ach, niet iedereen ken iemand die haar dochter als hoer verkoopt om aan de drugs te komen... xxx
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Fallout 3 'I'he Prophet | 137 | 02-02-2009 21:50 | |
Drugs & Alcohol |
Pillen AManApart | 61 | 30-10-2008 22:32 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe denken jullie over drugs ??? Tieneke | 399 | 12-01-2006 16:01 | |
Drugs & Alcohol |
Voorlichting over drugs Wammus | 29 | 26-10-2005 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Ik Zit Stoned Achter De Computer topic Risce | 501 | 09-08-2004 14:50 |