Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2014, 20:57
Verwijderd
Er was ergens eens op tv het maximaal aantal woorden wat je op een dag zegt, volgens mij haal ik die niet.
Advertentie
Oud 17-01-2014, 20:57
Verwijderd
Ik ben ook ambivert.
Oud 17-01-2014, 20:58
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik had nog nooit van ambivert gehoord
En als ik de testvragen zo bekijk heb ik bij ongeveer alles "strongly disagree", dus ik ga 'm maar niet maken
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik weet niet eens wat ambivert is
Verwijderd
Ik heb 49% op de test.
Oud 17-01-2014, 20:59
Verwijderd
42%
Verwijderd
Ambivert is gewoon "niet heel introvert of heel extravert". Een beetje normaal, zeg maar. Wel van sociale interactie houdrn maar met een grens.
Neko*
Neko* is offline
54/100. Maar dat wist ik eigenlijk van tevoren al.
Oud 17-01-2014, 21:00
Verwijderd
Ik ben alleen sociaal met mijn beste 2 vriendinnen. En ik ga buiten familie, maar met 4 mensen echt om.
Oud 17-01-2014, 21:01
Verwijderd
Ik heb 65 uit 100. Maar dat wist ik ook al.
Oud 17-01-2014, 21:08
Verwijderd
Oh, hallo Obelise!
Oud 17-01-2014, 21:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
welke test?
Oud 17-01-2014, 21:10
Obelise
Obelise is offline
Oh, hallo Ingegerd!

De turning test http://lonerwolf.com/introvert-or-extrovert-test/
Oud 17-01-2014, 21:11
Verwijderd
Ik heb advocaat ik wil wel heel graag weer dure met de suiker erin, maar die heb ik hier nog niet gevonden.
Oud 17-01-2014, 21:13
Obelise
Obelise is offline
Bier en vodka...
Maar ben er maar (nog) niet aan begonnen -_-
Oud 17-01-2014, 21:15
Verwijderd
Is dat wel het doel?
Oud 17-01-2014, 21:16
Obelise
Obelise is offline
Ik kan slecht stoppen met drinken ;p
Dan heb ik morgen niets, en ben ik weer 20 euro kwijt ;/
Oud 17-01-2014, 21:16
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik heb advocaat ik wil wel heel graag weer dure met de suiker erin, maar die heb ik hier nog niet gevonden.
Hoe smaakt dat eigenlijk? Ik vind het zo'n vies idee dat het rauw eigeel is, maar er zit natuurlijk ook gecondenseerde melk en vanille in dus misschien is het wel als creme anglaise maar dan met alcohol.
Oud 17-01-2014, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe smaakt dat eigenlijk? Ik vind het zo'n vies idee dat het rauw eigeel is, maar er zit natuurlijk ook gecondenseerde melk en vanille in dus misschien is het wel als creme anglaise maar dan met alcohol.
Dit heb ik ook
Oud 17-01-2014, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik kan slecht stoppen met drinken ;p
Dan heb ik morgen niets, en ben ik weer 20 euro kwijt ;/
En als je wel drinkt, wat heb je morgen dan?
Citaat:
Moeilijk uitleggen. Naar advocaat. Ik heb mijn oma haar laatste advocaat gegeven
Er zit wel heel veel verschil tussen advocaat uit de fles van de super, of handgemaakte advocaat waar de hele suikerkorrels nog in zitten. Die laatste is obvious lekkerder.
Oud 17-01-2014, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Redelijk nieuw, maar omdat jullie een beetje een hechte groep lijken, wou ik niet echt teveel opvallen in het forum
Welkom dan!
Oud 17-01-2014, 21:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, ik heb vandaag zo'n kutdag he, alles gaat fout, ik ben al de hele dag met shit aan het smijten en alles en ik ben nog steeds KWAAD EN CHAGRIJNIG Ik heb vooral zin om iets stuk te gooien dat stuk gaat, zoals een bord ofzo. Maar mijn servies is van mijn oma geweest, dus dat is ook zo zonde
Oud 17-01-2014, 21:25
Verwijderd
Ik kan soms ook knettergek worden van mensen om me heen. Zelfs als ik ze echt graag mag.
Oud 17-01-2014, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Jullie moesten eens weten hoe blij ik ben dat jullie dat ook weleens hebben Ik voelde me al een weirdo
Ik vind het eerder opvallend dat jij je om zoiets een weirdo voelt. Ik kan vaker niet dan wel mensen om me heen verdragen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jongens, ik heb vandaag zo'n kutdag he, alles gaat fout, ik ben al de hele dag met shit aan het smijten en alles en ik ben nog steeds KWAAD EN CHAGRIJNIG Ik heb vooral zin om iets stuk te gooien dat stuk gaat, zoals een bord ofzo. Maar mijn servies is van mijn oma geweest, dus dat is ook zo zonde
Volgende keer als je bij de Action bent, een paar cheapass borden en bekers meenemen voor dit doel
Obelise
Obelise is offline
Thx Woyt!

Ingegerd:
Ik heb maar enkele liters bier en een veldflesje vodka...
morgen heb ik wrr alleen vodka ;p (als ik begin)

@ little phoebe, moet je youtube filmpjes kijken van satirisch genot wat jouw uitkomt (werkt soms)
Oud 17-01-2014, 21:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Volgende keer als je bij de Action bent, een paar cheapass borden en bekers meenemen voor dit doel
Dit is een goed idee, helaas heb ik er op dit moment geen zak aan maar bedankt voor de tip.

Enige nadeel van shit stukgooien is dat je het dan ook zelf weer moet opruimen, dus misschien maar goed dat ik er niks aan heb
Citaat:
@ little phoebe, moet je youtube filmpjes kijken van satirisch genot wat jouw uitkomt (werkt soms)
Zoals wat? Zelfs schattige puppy's gaan dit niet fiksen, ben ik bang.
Oud 17-01-2014, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eerder opvallend dat jij je om zoiets een weirdo voelt. Ik kan vaker niet dan wel mensen om me heen verdragen.
Ja agree met de eerste zin. Laatste zin niet, over het algemeen vind ik het heel leuk om met mensen te zijn, maar sommige mensen kunnen zo moeilijk doen
Oud 17-01-2014, 21:33
Verwijderd
51/100, ambivert.
Oud 17-01-2014, 21:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben niet graag alleen. Juist ook niet als ik me kut voel
Oud 17-01-2014, 21:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik scorede trouwens 78%.
Oud 17-01-2014, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben niet graag alleen. Juist ook niet als ik me kut voel
Ik juist wel, want ik heb er een hekel aan om iemand anders lastig te vallen met mijn kutgevoel
Oud 17-01-2014, 21:36
Verwijderd
Ik had overigens 64 punten. Hoger dan verwacht

Edit: maar het klopt wel, omdat ik het niet heel tof vind om alleen te zijn.
Oud 17-01-2014, 21:38
Verwijderd
Ik doe altijd alsof ik graag alleen ben, maar stiekem wil ik dan altijd naast mijn vriend op de bank zitten en helemaal tegen hem aankruipen en klein zijn en boos zijn.
Oud 17-01-2014, 21:40
Verwijderd
Ik ben net zo lief alleen als samen. Ik vermaak me wel.
Oud 17-01-2014, 21:40
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik echt boos ben op dingen, ga ik vaak drinken Dat is ook niet helemaal handig.
Oud 17-01-2014, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Als ik echt boos ben op dingen, ga ik vaak drinken Dat is ook niet helemaal handig.
Dat heb ik ook. Ik heb mezelf opgelegd dat ik doordeweeks niet meer mag drinken, anders drink ik echt te veel.
Oud 17-01-2014, 21:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
45%

Ik vind teveel rond mensen zijn energievretend. Soms is het leuk, maar het moet niet te lang duren.
Oud 17-01-2014, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Wat is er loos?
Oud 17-01-2014, 22:03
Verwijderd
Ik vond sociaal contact vroeger wel vermoeiend, maar nu maakt het niet zoveel uit. Ik kan twee maanden bijna niemand spreken of twee maanden bijna elke dag mensen zien, het heeft niet echt invloed meer op mijn energiepeil.
Oud 17-01-2014, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook. Ik heb mezelf opgelegd dat ik doordeweeks niet meer mag drinken, anders drink ik echt te veel.
Dit vind ik sowieso verstandig. Ik dronk vorig jaar na elke training een biertje en sinds ik dat niet doe ben ik wat afgevallen én ben ik veel wakkerder doordeweeks.
Oud 17-01-2014, 22:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb laatst een stukje extra pure chocolade verstopt voor noodgevallen en nu weet ik niet meer waar
Oud 17-01-2014, 22:19
Verwijderd
Oud 17-01-2014, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Citaat:
Verder denk ik dat nostalgie dicht bij de dood ligt.
Waarom?

Citaat:
Maar bepaalde tijden komen nooit meer terug, en daarmee vriendschappen van toen, bepaalde gewoontes die je toen had, wereldbeelden... Dat bestaat dan ook niet meer.
Dat vind ik niet hetzelfde. Ik ben erg stabiel, dus ik verander sowieso vrij weinig, maar tegelijkertijd ben ik mentaal vrij flexibel, waardoor ik mentale staten van vroeger makkelijk kan terughalen. Zo stabiel als een ladenkastje en zo flexibel als de inhoud van de laatjes, zeg maar. Oude gewoontes, wereldbeelden en vriendschappen kan ik dus altijd wel terugkrijgen als ik ze uit 't oog verloren ben. Als dat niet kan wil ik dat meestal ook niet en met goede reden, bijvoorbeeld omdat ze schadelijk of onlogisch waren.

Tijd is overbrugbaar; gebrek niet.

Laatst gewijzigd op 17-01-2014 om 22:40.
Oud 17-01-2014, 22:48
Verwijderd
Nieren lijken erg op donkere kipfilets als je ze uit een lichaam haalt.
Oud 17-01-2014, 22:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik juist wel, want ik heb er een hekel aan om iemand anders lastig te vallen met mijn kutgevoel
Dit heb ik ook ja. Ik ga altijd een potje janken ipv iemand bellen.
Citaat:
Wat is er loos?
Raah, gewoon, kutdag, verslapen voor een belangrijke afspraak vanochtend en dat knaagt aan me en daardoor gaat alles vanzelf mis en zit alles me dwars. Maar ik heb net een slap in the face gehad dat ik er toch niks meer aan kan doen, dus ik heb besloten het maar te laten en mijn huis nu op te gaan ruimen, zodat ik op mijn verjaardag geen stomme kutklusjes hoef te doen
Oud 17-01-2014, 22:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
You have reached 56 of 100 points, (56%)
40 – 60 points You’re an Ambivert.

Klopt wel ja

Famous Ambiverts: Jesus of Nazareth

Famous Fictional Ambiverts: Harry Potter, Belle (Beauty and the Beast)
Oud 17-01-2014, 22:59
Verwijderd
77/100, niet heel verrassend.
Oud 17-01-2014, 23:16
Verwijderd
Zowel bij verslapen als bij de Holocaust heb je een langdurige, vervelende nasleep.

Bij mij was stoppen met roken de magische oplossing. Ik heb me afgelopen anderhalf jaar maar één keer verslapen en ook helemaal geen Joden vervolgd.
Oud 17-01-2014, 23:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
para <3 <3 <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten