Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2014, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me dan wel afvraag is hoe makkelijk jullie dan zijn met poepen Zijn jullie daar net zo makkelijk of doe je dat alleen maar thuis?
Ik poep ook overal. Ik heb wel nog nooit in de bosjes gepoept, maar of ik nu bij mijn schoonouders zit, op een festival, in het theater of thuis, ik moet gewoon poepen. Dusch.
Toen we met Jong Nederland een week op kamp gingen, waren er mensen bij die een week niet poepten. Ik kan me daar ceht niks bij voorstellen. Als we dan weer thuis waren en alle troep weer opgeruimd moest worden, waren we die knul altijd eerst een half uur kwijt, dan was hij stiekem naar huis om te poepen.
Advertentie
Oud 18-01-2014, 11:16
Verwijderd
Charmante post, bovenaan de pagina
Oud 18-01-2014, 11:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Charmante post, bovenaan de pagina
Oud 18-01-2014, 11:23
Verwijderd
Ah oke, hetzelfde dus. Ik hoor weleens van mensen dat ze dat alleen thuis doen. Dat lijkt me heel naar als je op vakantie bent.
Oud 18-01-2014, 11:26
Verwijderd
Die ken ik ook een paar. Ik ben blij dat ik dat niet heb. Toen ik stopte met roken, kon ik drie dagen niet naar de wc en had ik ontzettende last van buikpijn gehad. Ik zou dan echt geen goede vakantie hebben.
Oud 18-01-2014, 11:29
Verwijderd
Poepen doe ik alleen thuis. ik vind het ook asociaal om dat bij anderen mensen te doen.
Oud 18-01-2014, 11:29
Verwijderd
Ik kán overal poepen maar ik doe het liever thuis. Maar dat is vooral omdat openbare plaatsen meestal geen fijn wc papier hebben.
Oud 18-01-2014, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Die ken ik ook een paar. Ik ben blij dat ik dat niet heb. Toen ik stopte met roken, kon ik drie dagen niet naar de wc en had ik ontzettende last van buikpijn gehad. Ik zou dan echt geen goede vakantie hebben.
Mwah, maar het scheelt. Ik poep overal, maar ik poep gewoon niet zo vaak. Eens in de twee/drie dagen denk ik
Oud 18-01-2014, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Poepen doe ik alleen thuis. ik vind het ook asociaal om dat bij anderen mensen te doen.
Waarom is dat asociaal? Wat is we asociaal aan poepen?

Ik heb wen vriendin en die kan alleen maar thuis poepen of als ze hier is. Zelfs bij haar vriend poept ze niet. En dan is ze hier tien minuten binnen en zegt ze "ja hoor, ik ben weer hier...." En dan gaat ze poepen. Vind ik best een compliment, blijkbaar is ze hier ontzettend op haar gemak
Oud 18-01-2014, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Mwah, maar het scheelt. Ik poep overal, maar ik poep gewoon niet zo vaak. Eens in de twee/drie dagen denk ik
Ja, dan is het een ander verhaal. Ik poep elke dag en als je dan ineens drie dagen niet kunt.... Best vervelend.
Oud 18-01-2014, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dat asociaal? Wat is we asociaal aan poepen?

Ik heb wen vriendin en die kan alleen maar thuis poepen of als ze hier is. Zelfs bij haar vriend poept ze niet. En dan is ze hier tien minuten binnen en zegt ze "ja hoor, ik ben weer hier...." En dan gaat ze poepen. Vind ik best een compliment, blijkbaar is ze hier ontzettend op haar gemak
Nou asociaal is niet het goede woord, maar ik vind het gewoon niet prettig om bij anderen te poepen. Alleen bij mijn opa en oma doe ik het.
Oud 18-01-2014, 12:37
Verwijderd
Ik heb zelfs wel eens buiten gepoept.
Oud 18-01-2014, 13:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik poep liever thuis, alleen als ik denk dat ik mijn broek vol ga schijten, ga ik bij iemand anders. Maar dan moet de nood wel echt hoog zijn. Ik heb het bij een vriendje wel eens 4 dagen op weten te houden, maar dat kan ik echt niemand aanraden.
Oud 18-01-2014, 13:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ontzettend leuk onderwerp!
Oud 18-01-2014, 14:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja he, lekker poepen overal.
Oud 18-01-2014, 14:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hoi phoebe
Oud 18-01-2014, 14:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en hoi allen
Oud 18-01-2014, 14:45
Verwijderd
Ik vind poepen in de buurt van anderen sowieso moeilijk, dus zowel bij anderen thuis als bij mezelf thuis terwijl er iemand is. Maar asociaal vind ik onzin, ik zou willen dat ik het gewoon zou kunnen, het zou een hoop buikpijn schelen.
Oud 18-01-2014, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Misschien hebben we allemaal wel een harde schijf
Ik word op het moment gereformat
Ik ook een beetje! Denk ik. Misschien. Hoop ik.
Oud 18-01-2014, 14:47
Verwijderd
Verder, eh, goed gesprek dit.
Oud 18-01-2014, 14:52
Verwijderd
Ik vind dat ik nu nog eens mag aanhalen dat wombats vierkant kakken.

Ik ga zelf als ik moet, waar dat ook is. Al houdt het zich wel vaak vanzelf al in als er enkel dixies zijn Sowieso heb ik vreemde darmen en vaak zat buikpijn gehad, dus ik ben blij dat ik het mezelf niet aandoe dat ik alleen maar thuis zou kunnen gaan.
Oud 18-01-2014, 14:53
Verwijderd
Ik denk dat Etma wel een beetje 'n harde schijf heeft, ja
Oud 18-01-2014, 14:55
Verwijderd
Lekker poepen bij andere mensen
Oud 18-01-2014, 14:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*Belgisch woordenboek in hoofd installeer*
*dit gesprek grinnikend lees*
Oud 18-01-2014, 14:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Godver ik wil zo graag de BREF-condooms
Oud 18-01-2014, 14:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Oud 18-01-2014, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Godver ik wil zo graag de BREF-condooms
KORTOM-condooms? Dus, eh, condooms die maar kort om blijven? Of die alleen om korte piemels kunnen? Of die je alleen maar kan gebruiken als je een moeilijk gesprek hebt over de Planck-constante, en je wordt het maar niet eens, dus dan ga je maar seks hebben?

Citaat:

Citaat:
Ik denk dat Etma wel een beetje 'n harde schijf heeft, ja
Ja, een beetje. Niet zo erg als jij.
Oud 18-01-2014, 15:01
Verwijderd
Ah, dat met die Planck-constante dus.
Oud 18-01-2014, 15:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja Bref is een serie en die hebben merchandise dus
Oud 18-01-2014, 15:05
Verwijderd
Met een harde schijf is het wel uitkijken wat je erop installeert. En ook uitkijken dat je geen malware toegefluisterd krijgt, maar dat geldt denk ik voor iedereen, dat je 'n beetje moet opletten of sommige mensen wel goed zijn voor je en/of wat mensen nou eigenlijk echt zeggen.
Oud 18-01-2014, 15:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Leuk, bij opa en oma!!
Oud 18-01-2014, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, een beetje. Niet zo erg als jij.
Wellicht. Maar ik heb ook wel langer kunnen oefenen, dat scheelt.
Oud 18-01-2014, 15:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zit iets van vogelstront op mijn vloer, ik heb geen idee hoe het erop is gekomen, maar Dasty krijgt het er ook niet af
Oud 18-01-2014, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Wellicht. Maar ik heb ook wel langer kunnen oefenen, dat scheelt.
Ja.

Mijn favoriete persoon is Kant. Ik hoop dat ik, naarmate ik ouder word, steeds meer op hem ga lijken.

Citaat:
Er zit iets van vogelstront op mijn vloer, ik heb geen idee hoe het erop is gekomen, maar Dasty krijgt het er ook niet af
Dan was het natuurlijk geen vogelstront, hoogstens mutantenvogelstront.
Oud 18-01-2014, 15:20
Verwijderd
Fizzle, luister je nou ook classic fm? Mooi was die net hè? <3
Oud 18-01-2014, 15:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, luister je nou ook classic fm? Mooi was die net hè? <3
Ik heb dat nog nooit geluisterd

ik heb net 12 km gerend en nu kijk ik - alweer - Bref. Ben al bij aflevering 27. Hij heeft net zijn ex gebald.
Oud 18-01-2014, 15:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mais j'ai besoin de m'alimenter, genre... also ich geh mal einkaufen
Oud 18-01-2014, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf bij mijn standpunt! Alleen dan met minder relevantie voor wc papier.
Oud 18-01-2014, 15:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 18-01-2014, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn favoriete persoon is Kant. Ik hoop dat ik, naarmate ik ouder word, steeds meer op hem ga lijken.
Ja, ik mag Kant ook graag. Vooral de tweede formulering van het categorisch imperatief. Die is minder elegant en minder breed dan de eerste, maar in het dagelijkse leven wel minstens zo belangrijk, denk ik.

Ik ben niet bekend met 'm als persoon. Hoe is hij, waarom wil je op hem lijken?
Oud 18-01-2014, 15:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb nog steeds het Duitse volkslied in mijn hoofd. Heb er tijdens het hardlopen allemaal arangementen voor lopen bedenken
Oud 18-01-2014, 15:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wanneer gebruik je nou 'ne' bij ontkenningen? Niet officieel, maar in de praktijk? Alleen bij werkwoorden die met een klinker beginnen en waarbij je dus een liaison met de n kunt maken, of niet? Of valt de 'ne' alleen weg bij pas? Of ben ik nu onduidelijk
Oud 18-01-2014, 15:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat er zoveel fantasieloze onzin gemaakt wordt met nostalgie als voornaamste drijfveer. Mensen willen het doen zoals het vroeger was, in plaats van zelf iets nieuws te verzinnen.
Oud 18-01-2014, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Omdat er zoveel fantasieloze onzin gemaakt wordt met nostalgie als voornaamste drijfveer. Mensen willen het doen zoals het vroeger was, in plaats van zelf iets nieuws te verzinnen.
Ah zo. Ik weet niet of ik 't daar mee eens ben. Er wordt ook veel fantasieloze onzin gemaakt met vooruitgang als voornaamste drijfveer, waarbij men denkt dat 'iets nieuws' hetzelfde is als 'iets goeds'. Bovendien kan vanuit nostalgie ook gewoon iets nieuws geboren worden. Cycli van terugblik en wedergeboorte kunnen net zo goed voor vooruitgang zorgen.

Jij denkt meer aan het soort nostalgie dat Telegraaflezers aanspreekt. Maar het sleutelwoord daarin is 'Telegraaflezers', niet 'nostalgie'.
Oud 18-01-2014, 16:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 18-01-2014, 16:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, wow, niet zo'n goede reactie op een uitgebreide discussie. Mijn hersenen staan een beetje uit, ik ben teveel bezig met frans leren om iets anders te kunnen.
Toch moet ik echt even boodschappen doen en dingen kopieren.
Oud 18-01-2014, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Wanneer gebruik je nou 'ne' bij ontkenningen? Niet officieel, maar in de praktijk? Alleen bij werkwoorden die met een klinker beginnen en waarbij je dus een liaison met de n kunt maken, of niet? Of valt de 'ne' alleen weg bij pas? Of ben ik nu onduidelijk
Ik begrijp je vraag in ieder geval niet Of doel je op hoe Fransen in het dagelijkse leven spreken en niet hoe je het leert?
Oud 18-01-2014, 16:24
Verwijderd
Ik was even gaan zoeken waar je op kon doelen: http://educatie-en-school.infonu.nl/...ntkenning.html

Citaat:
In de gesproken taal wordt de "ne" vaak weggelaten. Het is niet ongebruikelijk om "je viens pas" (ik kom niet) te horen. In de geschreven taal moet de "ne" er echter steeds staan.
Maar ik kom niet zo vaak in contact met Franstaligen dat ik zou kunnen weten hoe dat gaat
Oud 18-01-2014, 16:30
Verwijderd
Ne, betekent niet?
Oud 18-01-2014, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ne, betekent niet?
Ne...pas betekent niet. In het Frans bestaat een ontkenning uit 2 delen. Je ne viens pas = ik kom niet.
Pas kan ook een ander woord zijn. Plus is niet meer. Jamais is nooit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten